Sairaitten oikeusturvaa ei ole

Amjd

On vain vakuutusmafian lumedemokratia. Miks presidentti ei auta kiusattuja sairaita.

6

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on itse

      ollut mukana sitä mafiaa rakentamassa ollessaan oikeusministerinä ja
      muissa viroissaan.

      Miten muuten olisi päässyt ilmaiseksi vak.yhtiön lomamökkiin lomailemaan
      parhaaseen sesonkiaikaan????

    • kaltoinkohdeltu

      Presidentti hoitaa ulkopoliittisia asioita. Halonen ei ole kuin Kekkonen, jolle vähäosainen sai valittaa ja hän teki yleensä asian eteen jotakin.
      Halonen on ollut amattiliitossa lakikimiehenäkin joten asiat on varmasti hänellä hyvin tiedossa.
      Nyt kun olen yrittänyt ottaa asoistani selvää ja kääntynyt jopa Halosen, Huuhtasen , Hyssälän ja eduskunnan oikeusasiamiehen puoleen niin en ole saanut muuta kun päätösten kertausta. Enhän minä niitä ole kysynyt, kun osaan toki itsekin lukea.
      Olen kysynyt aina, että miten minun olisi pitänyt menetellä kun työnantaja kirjoitti, saatuani sairauslomaa puolitoista vuotta, että sillä ei ole tarjota minulle koulutukseni ja terveydentilani huomioon ottaen töitä.
      Kela, Keva ja vakuutusoikeus hylkäsi anomukseni ja ilmoittivat työttömyyskassaan minulla olevan toitä. En saanut 17kk mitään.
      Mielestäni tässä on rikottu perustuslain 19§.
      Sosiaalivakuutuksenkin lakimies oli sitä mieltä että minun on pitänyt se aika elää pelkällä ilmalla.
      Turha luulla, että Suomessa sairas ja köyhä saa oikeutta. Turha vedota lakiin tai pressaan.

      • Jep-Jep-taas

        Oletko sen lukenut, että Halonen on hyväksynyt lain, jossa
        vakuutuslääkäreitten asiakirjat salataan, olikkos se 85 vuotta...
        Lain hyväksymisestä on muutama vuosi, joten ei ollut lakia
        hyväksyessään mikään hyväuskoinen "uusi" presidentti, vaan tiesi tarkkaan mitä teki.


      • kaltoinkohdeltu
        Jep-Jep-taas kirjoitti:

        Oletko sen lukenut, että Halonen on hyväksynyt lain, jossa
        vakuutuslääkäreitten asiakirjat salataan, olikkos se 85 vuotta...
        Lain hyväksymisestä on muutama vuosi, joten ei ollut lakia
        hyväksyessään mikään hyväuskoinen "uusi" presidentti, vaan tiesi tarkkaan mitä teki.

        että tämä vakuutuslääkäreiden asiakirjojen "salaaminen" tapahtui Mönkäreen ollessa terveysministerinä. Hän oli entiseltä ammatiltaan lääkäri. Joten molemmat tiesivät mitä tekivät.
        Muistan kuinka kansanedustaja Anne Huotari kysyi tiukkaan sävyyn sairaiden kohtelusta ja vielä sanoi(en muista sanatarkasti, mutta sisältö oli näin) että keva on kaikkein pirullisin.
        Mönkäre sanoi kuntoutustutkimus lausunnon olevan pitävän ja kaikki joitka sieltä saa myönteisen päätöksen saa sairauspäivärahan. Kuntoutustutkimus katsoi, että en ollut työkykyinen ja silti tuo rankka henkinen ja taloudellinen julmuus. Suorastaan itsemurhaan ajo. No.. eihän politikkoihin tarvise eikä pidäkkään luottaa.


      • puolion asia
        kaltoinkohdeltu kirjoitti:

        että tämä vakuutuslääkäreiden asiakirjojen "salaaminen" tapahtui Mönkäreen ollessa terveysministerinä. Hän oli entiseltä ammatiltaan lääkäri. Joten molemmat tiesivät mitä tekivät.
        Muistan kuinka kansanedustaja Anne Huotari kysyi tiukkaan sävyyn sairaiden kohtelusta ja vielä sanoi(en muista sanatarkasti, mutta sisältö oli näin) että keva on kaikkein pirullisin.
        Mönkäre sanoi kuntoutustutkimus lausunnon olevan pitävän ja kaikki joitka sieltä saa myönteisen päätöksen saa sairauspäivärahan. Kuntoutustutkimus katsoi, että en ollut työkykyinen ja silti tuo rankka henkinen ja taloudellinen julmuus. Suorastaan itsemurhaan ajo. No.. eihän politikkoihin tarvise eikä pidäkkään luottaa.

        Aviopuolioni joutui tuolaiseen hylkykierteeseen. Hän oli niin sairas, että jouduin menemään jopa lääkäriin hänen kanssaan. Kuulin siellä, että hän oli vakavsti masentunut

        Pidin mukanani auton avaimet ja kuskasin häntä tarvittaessa.
        Huomasin, että hän meni mielellään pois, jos tuli joku juttelemaan tai kylään.
        En voinut jättää häntä yksin, vain pyrin houkuttelemaan hänet aina mukaani.
        Jos kävin jossakin ja tulin kotiin niin heti vaistomaisesti tarkisti näkyykö valot ikkunoista. Jos hän ei heti vatannut huhuiluuni, niin tuntui hädän vihalisu sydämmessä asti.
        Olen itse työttömyyseläkkeellä ja minulla on perussairauksia, niin tälläinen toistavuoden puolison palkan puuttuminen ajoi meidän koko perheen elämän aika ahtaalle.
        Paljokohan näitä Kelan kiusaamisia on täällä Suomessa. Kun näitä keskusteluja lukee niin ilmeisesti paljon.


      • Ajtp
        Jep-Jep-taas kirjoitti:

        Oletko sen lukenut, että Halonen on hyväksynyt lain, jossa
        vakuutuslääkäreitten asiakirjat salataan, olikkos se 85 vuotta...
        Lain hyväksymisestä on muutama vuosi, joten ei ollut lakia
        hyväksyessään mikään hyväuskoinen "uusi" presidentti, vaan tiesi tarkkaan mitä teki.

        Haloist a kiinnostaa enempi oma etu kun sairaiden, kai. 85 vuotta salataa siis asiakirjat. Ihme touhuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe