Kätlin kuumeessa, huolehtivat hyvin hänestä Pinoyssa.
Kätlin
3
194
Vastaukset
- voimia...
pian käpsy!!!!! olet aivan mahtava ja voitat bb: varmasti!!!
- ei kokenut
ensin oli Dana nuhainen ja herbeksen kynsissä, Kätlinillä aika paljon stressiä menkkojen puutoksen (nyt voivat olla jo päällä), matkaodottelujen (Amsterdamissa yksi yö) ja uusien ihmistapaamisten vuoksi. Kuka ei tuosta sairastuisi? Sitten on vielä oltava "remmissä" koko ajan, sanottava miten menee, kuinka mukavaa on jne. Sairastaapa missäpäin vain, flunssa on ikävä seuralainen. Toivotaan, että pääset pöpöistä pian eroon ja voit olla oma itsesi.
Saas nähdä, miten Cathly selviää lumen kokemisesta. Häntä saattaa stressata luulo, että joutuu olemaan Suomessa pitkän aikaa, mikä kyllä oli ruma temppu nuorelle naiselle. Hänelläkin on heikot aikansa kerran kuussa. Kuukautiset eivät ole sairaus, mutta juuri silloin naiset ovat herkkiä saamaan mm. flunssanpoikasia, jos tilanteissa on muitakin stressaavia asioita.
Molemmille tyttösille toivottelemme terveyttä viettää näitä unohtumattomia hetkiä toisessa maassa. Ja senhän tiedämme, että omassa kodissa on parasta sairastella, eikä kenenkään ihan vieraan hoivissa. Sami Aaltoselle nyt sairaanhoitajan myssy päähän ja toivotaan, että ei hänkin "vilustu" stressiin.- lol lol lol
Kätlin ei oo kuumeessa.
Mutta sä varmasti oot.lol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599