Korjausohjekirja

YBR 125

Löytyykös mistään tommoseen rassiin korjausohjeita? Kirjastossa näyttää olevan vain autoihin. Jossain mopoliikkeessä?

11

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä
      • YyBee

Ainakin Haynesilla on tuohon YBR:än hyvä kirja.

• saa ainakin

halvalla.

• Ju:Ba
        YyBee kirjoitti:

Ainakin Haynesilla on tuohon YBR:än hyvä kirja.

Kun käyttäjän käsikirjoista ei paljoa kostu, tuon kanssa voi ainakin vähän perehtyä tekniikkaan.

• yhden_mielipide_toiseen
      • Kolmaskin näkemys

Meeneekös tästäkin lataajan tiedot venäläiseen "käyttäjäreksiteriin" niin kuin tuolla "Saab Clubin" latauksissa? Siellä rupeaa sitten spammia tulemaan, ja jos luottokorttitiedot saavat, alkaa laskuja kilahtaa tilille eri puolilta maailmaa.

• mppeh
        Kolmaskin näkemys kirjoitti:

Meeneekös tästäkin lataajan tiedot venäläiseen "käyttäjäreksiteriin" niin kuin tuolla "Saab Clubin" latauksissa? Siellä rupeaa sitten spammia tulemaan, ja jos luottokorttitiedot saavat, alkaa laskuja kilahtaa tilille eri puolilta maailmaa.

Spammia ainakin piisaa.

• lssah
        mppeh kirjoitti:

Spammia ainakin piisaa.

Taitaa olla toi niitä samoja spammijuttuja kuin saabillakin.

• pzdtk
        lssah kirjoitti:

Taitaa olla toi niitä samoja spammijuttuja kuin saabillakin.

Kannattaa varoa näitä Saab-johdannaisia venäläispohjaisia nettilatauksia.

• Topografi-toope
        pzdtk kirjoitti:

Kannattaa varoa näitä Saab-johdannaisia venäläispohjaisia nettilatauksia.

Useimmissa edellytetään joidenkin rekisteröitymistietojen tms. antamista, jotka sitten menee jonnekin Venäjälle. Ikävää, että näitä Saabin ja muidenkin merkkien "ilmaisia" venäläisiä "korjausoppaita" yritetään levittää Suomestakin käsin.

• Jep-jee
        Topografi-toope kirjoitti:

Useimmissa edellytetään joidenkin rekisteröitymistietojen tms. antamista, jotka sitten menee jonnekin Venäjälle. Ikävää, että näitä Saabin ja muidenkin merkkien "ilmaisia" venäläisiä "korjausoppaita" yritetään levittää Suomestakin käsin.

Netin kautta voi varmaan yrittää "ilmaiseksi" ladata ns. "korjausoppaan" vaikka mihin auto- tai pyörämalliin. Lähes aina kylkiäisenä saa viruksen ja roskaapostiakin alkaa tulvia. On aika hassua levittää vinkkeinä palstoilla tietoa noista venäläistaustaisista viruksenlevittäjistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe