Pentti

paniikissa?

Nyt ei mene Pentillä hyvin kun kukaan ei edes lue noita mielikuvitusväittämiä. ;)

21

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jummi!

Just kun pääsin kehumasta niin eiköhän mene joku älypää ja vastaa Pentille. :(

• Ex pentti fani nro.1

Silloin kun oli pentti kellariin rumba, niin silloin jo ajattelin että mitä hyötyä siitä on kun pena voi vastata omiin viesteihinsä ja saa täten muut ihmiset uskomaan ettei ole mitään väliä mitä tekee kun joku kumminkin vastaa Pentti Nelosen viesteihin.

En sano että nyt kävi näin, mutta se on mahdollista..

• parantunut.
        Ex pentti fani nro.1 kirjoitti:

Silloin kun oli pentti kellariin rumba, niin silloin jo ajattelin että mitä hyötyä siitä on kun pena voi vastata omiin viesteihinsä ja saa täten muut ihmiset uskomaan ettei ole mitään väliä mitä tekee kun joku kumminkin vastaa Pentti Nelosen viesteihin.

En sano että nyt kävi näin, mutta se on mahdollista..

Nyt on kuitenkin selvästi havaittavissa että osa lukijoista on järkiintynyt siinä määrin etteivät edes lue Pentin trolli-avauksia. Vielä kun olisi ryhtiä niin paljon ettei niihin vastaisi kukaan muu kuin hän itse niin tämähän olisi jo hyvällä mallilla. ;)

• vastailee?

Onko se nyt ihan mahdoton asia jättää ne kokonaan lukematta?

• Hukka huu

Kun se vastaa itse oman mielensä mukaan niin saa kai orgasmin siitä

• ...............

olla välillä poissa täältä kokonaan, mä olen ollut ja puuhaillut ihan muita juttuja ja ei todellakaan tee mieli lukea Pentin paska-aivopieruja. Olen pysynyt paljon paremmalla mielelläkin kun ei ole kokoajan noita sen aivopieruja silmien edessä ärsyttämässä.

Niin että vinkiksi: tietokoneella voi tehdä paljon muutakin kuin surffailla Suomi24:llä.

• väittää.
        Hukka huu kirjoitti:

Kun se vastaa itse oman mielensä mukaan niin saa kai orgasmin siitä

>...vastaa itse oman mielensä mukaan...

Meinaatko että osa näistä rekatuista nickeistäkin on Pentin sivupersoonia?

• ryhtiä

Älä ruoki trollia.

• lipsuu

Onkohan nuo kaikki vastaukset Pentin itsensä tekemiä?

• siltä
        lipsuu kirjoitti:

Onkohan nuo kaikki vastaukset Pentin itsensä tekemiä?

Ainakin väittämät on yhtä huvittavia. "Huipputurvallinen seiska", jne.

• parannusta
        siltä kirjoitti:

Penteille hieman outo tilanne kun nyt joutuu itse tekemään kaikki työt toisin kuin windowsilla missä on turvauduttu orjatyövoimaan rinnastettavaan toveriapuun. ;)

• ilmoittautua?
        siltä kirjoitti:

Onko joku muu kuin Pentti vastannut hänen aloittamiinsa viestiketjuihin ja jos on niin miksi?

• si77i

avata ne pitää koska muuten ei pääse painakaan peukku alaspäin namiskaa.

• tarvitse?
        si77i kirjoitti:

avata ne pitää koska muuten ei pääse painakaan peukku alaspäin namiskaa.

Ja peukkuja näkyy olevan paljonn vähemmän kuin lukukertoja,

• .amadeus.

Miten todistat vääräksi sen että W7 ei menestyisi? Tai että suurin osa on siihen enemmän kuin tyytyväisiä ja että se on vihdoin varteenotettava vaihtoehto vanhalle XP:lle. Ikävää kun porukat eivät ottaneet linuxeja vaan mieluummin venasivat seiskaa.

• tarkkana

Uusi aalto Penalta joten eipäs nyt lueta niitä! ;)

• paniikkia

Puolet viesteistä Pentin aloituksia!

Kannattaako nyt ihan varmasti lukea niitä?

• piirre.

Vaikka viestistä selväsi näkee, esim " Microsoftin huippulahjakas...", jne., mistä on kysymys niin silti yllävän moni lukee sen viestin.

Onko palstan lukijoilta terve järki kadonnut täysin vai mistä on kysymys?

• tilastoa

Viistoista (15) Pentin omalla nickillä aloittamaa ketjua ekasivulla. Sivupersoonat päälle. ;)

Ja kuitenkaan ei mikkis ole kuulemma ollenkaan huolestunut Linux-invaasiosta! Nyt ei kaikki ihan täsmää.

• palstalaisia?

Eikö se ollut sellainen puhe että näitä Pentin viestejä ei lueta eikä niihin vastata?

Onko täällä niin paljon uusia tulokkaista jotka eivät tätä tiedä. ;)

• sitten, kun Pena ei kirjoita, aloittaa tällaisen ketjun...HEEHHH...tosi viisasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      540
      4645
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3721
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2352
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      482
      2221
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1555
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      116
      1524
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      69
      1340
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      70
      1323
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe