Pentti

paniikissa?

Nyt ei mene Pentillä hyvin kun kukaan ei edes lue noita mielikuvitusväittämiä. ;)

21

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jummi!

      Just kun pääsin kehumasta niin eiköhän mene joku älypää ja vastaa Pentille. :(

      • Ex pentti fani nro.1

        Silloin kun oli pentti kellariin rumba, niin silloin jo ajattelin että mitä hyötyä siitä on kun pena voi vastata omiin viesteihinsä ja saa täten muut ihmiset uskomaan ettei ole mitään väliä mitä tekee kun joku kumminkin vastaa Pentti Nelosen viesteihin.

        En sano että nyt kävi näin, mutta se on mahdollista..


      • parantunut.
        Ex pentti fani nro.1 kirjoitti:

        Silloin kun oli pentti kellariin rumba, niin silloin jo ajattelin että mitä hyötyä siitä on kun pena voi vastata omiin viesteihinsä ja saa täten muut ihmiset uskomaan ettei ole mitään väliä mitä tekee kun joku kumminkin vastaa Pentti Nelosen viesteihin.

        En sano että nyt kävi näin, mutta se on mahdollista..

        Nyt on kuitenkin selvästi havaittavissa että osa lukijoista on järkiintynyt siinä määrin etteivät edes lue Pentin trolli-avauksia. Vielä kun olisi ryhtiä niin paljon ettei niihin vastaisi kukaan muu kuin hän itse niin tämähän olisi jo hyvällä mallilla. ;)


    • vastailee?

      Onko se nyt ihan mahdoton asia jättää ne kokonaan lukematta?

      • Hukka huu

        Kun se vastaa itse oman mielensä mukaan niin saa kai orgasmin siitä


      • ...............

        olla välillä poissa täältä kokonaan, mä olen ollut ja puuhaillut ihan muita juttuja ja ei todellakaan tee mieli lukea Pentin paska-aivopieruja. Olen pysynyt paljon paremmalla mielelläkin kun ei ole kokoajan noita sen aivopieruja silmien edessä ärsyttämässä.

        Niin että vinkiksi: tietokoneella voi tehdä paljon muutakin kuin surffailla Suomi24:llä.


      • väittää.
        Hukka huu kirjoitti:

        Kun se vastaa itse oman mielensä mukaan niin saa kai orgasmin siitä

        >...vastaa itse oman mielensä mukaan...

        Meinaatko että osa näistä rekatuista nickeistäkin on Pentin sivupersoonia?


      • ryhtiä

        Älä ruoki trollia.


      • lipsuu

        Onkohan nuo kaikki vastaukset Pentin itsensä tekemiä?


      • siltä
        lipsuu kirjoitti:

        Onkohan nuo kaikki vastaukset Pentin itsensä tekemiä?

        Ainakin väittämät on yhtä huvittavia. "Huipputurvallinen seiska", jne.


      • parannusta
        siltä kirjoitti:

        Ainakin väittämät on yhtä huvittavia. "Huipputurvallinen seiska", jne.

        Penteille hieman outo tilanne kun nyt joutuu itse tekemään kaikki työt toisin kuin windowsilla missä on turvauduttu orjatyövoimaan rinnastettavaan toveriapuun. ;)


      • ilmoittautua?
        siltä kirjoitti:

        Ainakin väittämät on yhtä huvittavia. "Huipputurvallinen seiska", jne.

        Onko joku muu kuin Pentti vastannut hänen aloittamiinsa viestiketjuihin ja jos on niin miksi?


      • si77i

        avata ne pitää koska muuten ei pääse painakaan peukku alaspäin namiskaa.


      • tarvitse?
        si77i kirjoitti:

        avata ne pitää koska muuten ei pääse painakaan peukku alaspäin namiskaa.

        Ja peukkuja näkyy olevan paljonn vähemmän kuin lukukertoja,


    • .amadeus.

      Miten todistat vääräksi sen että W7 ei menestyisi? Tai että suurin osa on siihen enemmän kuin tyytyväisiä ja että se on vihdoin varteenotettava vaihtoehto vanhalle XP:lle. Ikävää kun porukat eivät ottaneet linuxeja vaan mieluummin venasivat seiskaa.

    • tarkkana

      Uusi aalto Penalta joten eipäs nyt lueta niitä! ;)

    • paniikkia

      Puolet viesteistä Pentin aloituksia!

      Kannattaako nyt ihan varmasti lukea niitä?

    • piirre.

      Vaikka viestistä selväsi näkee, esim " Microsoftin huippulahjakas...", jne., mistä on kysymys niin silti yllävän moni lukee sen viestin.

      Onko palstan lukijoilta terve järki kadonnut täysin vai mistä on kysymys?

      • tilastoa

        Viistoista (15) Pentin omalla nickillä aloittamaa ketjua ekasivulla. Sivupersoonat päälle. ;)

        Ja kuitenkaan ei mikkis ole kuulemma ollenkaan huolestunut Linux-invaasiosta! Nyt ei kaikki ihan täsmää.


    • palstalaisia?

      Eikö se ollut sellainen puhe että näitä Pentin viestejä ei lueta eikä niihin vastata?

      Onko täällä niin paljon uusia tulokkaista jotka eivät tätä tiedä. ;)

      • sitten, kun Pena ei kirjoita, aloittaa tällaisen ketjun...HEEHHH...tosi viisasta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe