Pentti

paniikissa?

Nyt ei mene Pentillä hyvin kun kukaan ei edes lue noita mielikuvitusväittämiä. ;)

21

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jummi!

Just kun pääsin kehumasta niin eiköhän mene joku älypää ja vastaa Pentille. :(

• Ex pentti fani nro.1

Silloin kun oli pentti kellariin rumba, niin silloin jo ajattelin että mitä hyötyä siitä on kun pena voi vastata omiin viesteihinsä ja saa täten muut ihmiset uskomaan ettei ole mitään väliä mitä tekee kun joku kumminkin vastaa Pentti Nelosen viesteihin.

En sano että nyt kävi näin, mutta se on mahdollista..

• parantunut.
        Ex pentti fani nro.1 kirjoitti:

Silloin kun oli pentti kellariin rumba, niin silloin jo ajattelin että mitä hyötyä siitä on kun pena voi vastata omiin viesteihinsä ja saa täten muut ihmiset uskomaan ettei ole mitään väliä mitä tekee kun joku kumminkin vastaa Pentti Nelosen viesteihin.

En sano että nyt kävi näin, mutta se on mahdollista..

Nyt on kuitenkin selvästi havaittavissa että osa lukijoista on järkiintynyt siinä määrin etteivät edes lue Pentin trolli-avauksia. Vielä kun olisi ryhtiä niin paljon ettei niihin vastaisi kukaan muu kuin hän itse niin tämähän olisi jo hyvällä mallilla. ;)

• vastailee?

Onko se nyt ihan mahdoton asia jättää ne kokonaan lukematta?

• Hukka huu

Kun se vastaa itse oman mielensä mukaan niin saa kai orgasmin siitä

• ...............

olla välillä poissa täältä kokonaan, mä olen ollut ja puuhaillut ihan muita juttuja ja ei todellakaan tee mieli lukea Pentin paska-aivopieruja. Olen pysynyt paljon paremmalla mielelläkin kun ei ole kokoajan noita sen aivopieruja silmien edessä ärsyttämässä.

Niin että vinkiksi: tietokoneella voi tehdä paljon muutakin kuin surffailla Suomi24:llä.

• väittää.
        Hukka huu kirjoitti:

Kun se vastaa itse oman mielensä mukaan niin saa kai orgasmin siitä

>...vastaa itse oman mielensä mukaan...

Meinaatko että osa näistä rekatuista nickeistäkin on Pentin sivupersoonia?

• ryhtiä

Älä ruoki trollia.

• lipsuu

Onkohan nuo kaikki vastaukset Pentin itsensä tekemiä?

• siltä
        lipsuu kirjoitti:

Onkohan nuo kaikki vastaukset Pentin itsensä tekemiä?

Ainakin väittämät on yhtä huvittavia. "Huipputurvallinen seiska", jne.

• parannusta
        siltä kirjoitti:

Penteille hieman outo tilanne kun nyt joutuu itse tekemään kaikki työt toisin kuin windowsilla missä on turvauduttu orjatyövoimaan rinnastettavaan toveriapuun. ;)

• ilmoittautua?
        siltä kirjoitti:

Onko joku muu kuin Pentti vastannut hänen aloittamiinsa viestiketjuihin ja jos on niin miksi?

• si77i

avata ne pitää koska muuten ei pääse painakaan peukku alaspäin namiskaa.

• tarvitse?
        si77i kirjoitti:

avata ne pitää koska muuten ei pääse painakaan peukku alaspäin namiskaa.

Ja peukkuja näkyy olevan paljonn vähemmän kuin lukukertoja,

• .amadeus.

Miten todistat vääräksi sen että W7 ei menestyisi? Tai että suurin osa on siihen enemmän kuin tyytyväisiä ja että se on vihdoin varteenotettava vaihtoehto vanhalle XP:lle. Ikävää kun porukat eivät ottaneet linuxeja vaan mieluummin venasivat seiskaa.

• tarkkana

Uusi aalto Penalta joten eipäs nyt lueta niitä! ;)

• paniikkia

Puolet viesteistä Pentin aloituksia!

Kannattaako nyt ihan varmasti lukea niitä?

• piirre.

Vaikka viestistä selväsi näkee, esim " Microsoftin huippulahjakas...", jne., mistä on kysymys niin silti yllävän moni lukee sen viestin.

Onko palstan lukijoilta terve järki kadonnut täysin vai mistä on kysymys?

• tilastoa

Viistoista (15) Pentin omalla nickillä aloittamaa ketjua ekasivulla. Sivupersoonat päälle. ;)

Ja kuitenkaan ei mikkis ole kuulemma ollenkaan huolestunut Linux-invaasiosta! Nyt ei kaikki ihan täsmää.

• palstalaisia?

Eikö se ollut sellainen puhe että näitä Pentin viestejä ei lueta eikä niihin vastata?

Onko täällä niin paljon uusia tulokkaista jotka eivät tätä tiedä. ;)

• sitten, kun Pena ei kirjoita, aloittaa tällaisen ketjun...HEEHHH...tosi viisasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1787
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1641
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1232
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1161
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1113
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1001
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      961
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50