Pentti

paniikissa?

Nyt ei mene Pentillä hyvin kun kukaan ei edes lue noita mielikuvitusväittämiä. ;)

21

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jummi!

      Just kun pääsin kehumasta niin eiköhän mene joku älypää ja vastaa Pentille. :(

      • Ex pentti fani nro.1

        Silloin kun oli pentti kellariin rumba, niin silloin jo ajattelin että mitä hyötyä siitä on kun pena voi vastata omiin viesteihinsä ja saa täten muut ihmiset uskomaan ettei ole mitään väliä mitä tekee kun joku kumminkin vastaa Pentti Nelosen viesteihin.

        En sano että nyt kävi näin, mutta se on mahdollista..


      • parantunut.
        Ex pentti fani nro.1 kirjoitti:

        Silloin kun oli pentti kellariin rumba, niin silloin jo ajattelin että mitä hyötyä siitä on kun pena voi vastata omiin viesteihinsä ja saa täten muut ihmiset uskomaan ettei ole mitään väliä mitä tekee kun joku kumminkin vastaa Pentti Nelosen viesteihin.

        En sano että nyt kävi näin, mutta se on mahdollista..

        Nyt on kuitenkin selvästi havaittavissa että osa lukijoista on järkiintynyt siinä määrin etteivät edes lue Pentin trolli-avauksia. Vielä kun olisi ryhtiä niin paljon ettei niihin vastaisi kukaan muu kuin hän itse niin tämähän olisi jo hyvällä mallilla. ;)


    • vastailee?

      Onko se nyt ihan mahdoton asia jättää ne kokonaan lukematta?

      • Hukka huu

        Kun se vastaa itse oman mielensä mukaan niin saa kai orgasmin siitä


      • ...............

        olla välillä poissa täältä kokonaan, mä olen ollut ja puuhaillut ihan muita juttuja ja ei todellakaan tee mieli lukea Pentin paska-aivopieruja. Olen pysynyt paljon paremmalla mielelläkin kun ei ole kokoajan noita sen aivopieruja silmien edessä ärsyttämässä.

        Niin että vinkiksi: tietokoneella voi tehdä paljon muutakin kuin surffailla Suomi24:llä.


      • väittää.
        Hukka huu kirjoitti:

        Kun se vastaa itse oman mielensä mukaan niin saa kai orgasmin siitä

        >...vastaa itse oman mielensä mukaan...

        Meinaatko että osa näistä rekatuista nickeistäkin on Pentin sivupersoonia?


      • ryhtiä

        Älä ruoki trollia.


      • lipsuu

        Onkohan nuo kaikki vastaukset Pentin itsensä tekemiä?


      • siltä
        lipsuu kirjoitti:

        Onkohan nuo kaikki vastaukset Pentin itsensä tekemiä?

        Ainakin väittämät on yhtä huvittavia. "Huipputurvallinen seiska", jne.


      • parannusta
        siltä kirjoitti:

        Ainakin väittämät on yhtä huvittavia. "Huipputurvallinen seiska", jne.

        Penteille hieman outo tilanne kun nyt joutuu itse tekemään kaikki työt toisin kuin windowsilla missä on turvauduttu orjatyövoimaan rinnastettavaan toveriapuun. ;)


      • ilmoittautua?
        siltä kirjoitti:

        Ainakin väittämät on yhtä huvittavia. "Huipputurvallinen seiska", jne.

        Onko joku muu kuin Pentti vastannut hänen aloittamiinsa viestiketjuihin ja jos on niin miksi?


      • si77i

        avata ne pitää koska muuten ei pääse painakaan peukku alaspäin namiskaa.


      • tarvitse?
        si77i kirjoitti:

        avata ne pitää koska muuten ei pääse painakaan peukku alaspäin namiskaa.

        Ja peukkuja näkyy olevan paljonn vähemmän kuin lukukertoja,


    • .amadeus.

      Miten todistat vääräksi sen että W7 ei menestyisi? Tai että suurin osa on siihen enemmän kuin tyytyväisiä ja että se on vihdoin varteenotettava vaihtoehto vanhalle XP:lle. Ikävää kun porukat eivät ottaneet linuxeja vaan mieluummin venasivat seiskaa.

    • tarkkana

      Uusi aalto Penalta joten eipäs nyt lueta niitä! ;)

    • paniikkia

      Puolet viesteistä Pentin aloituksia!

      Kannattaako nyt ihan varmasti lukea niitä?

    • piirre.

      Vaikka viestistä selväsi näkee, esim " Microsoftin huippulahjakas...", jne., mistä on kysymys niin silti yllävän moni lukee sen viestin.

      Onko palstan lukijoilta terve järki kadonnut täysin vai mistä on kysymys?

      • tilastoa

        Viistoista (15) Pentin omalla nickillä aloittamaa ketjua ekasivulla. Sivupersoonat päälle. ;)

        Ja kuitenkaan ei mikkis ole kuulemma ollenkaan huolestunut Linux-invaasiosta! Nyt ei kaikki ihan täsmää.


    • palstalaisia?

      Eikö se ollut sellainen puhe että näitä Pentin viestejä ei lueta eikä niihin vastata?

      Onko täällä niin paljon uusia tulokkaista jotka eivät tätä tiedä. ;)

      • sitten, kun Pena ei kirjoita, aloittaa tällaisen ketjun...HEEHHH...tosi viisasta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe