Minkälainen enduro on onko kestävä vikoja yms?Saisin halvalla tommosen pyörän vm -87 ajettu 33 tuhatta siisti peli.
Vastaukset 6
- exKLR600
Moi,
KLR on luotettava laite.
Ei se varsinainen enduro ole, mutta sorateille ihan kelpo ratsu.
Pienempi 600-malli kärsi hiukan ongelmista, jotka on tuossa korjattu.
Huono puoli on, ettei tuota klr 650-mallia ole aikanaan tuotu virallisesti suomeen.
Eli jos osia tarvitsee, niitä pitää odotella. - jakoketju
Ongelman nimi oli jakoketjun hyppinen paikoiltaan.Ja kyllä sumeko niitä yläkertoja korjailikin takuuseen.
- Ihme ongelmia?
Minäkin olen kiinnostunut kys laitteesta,kakkospyöräksi pitäs löytää joku parin kolmen tonnin varmatoiminen enduro. Klr näyttää ja kuulostaa hyvältä.
Jakoketjun ongelmat siis 600mallissa vai 650?
suzukin deeärrässä kuluu nokka-akseli ja tässä tällästä..... Kummaa...Minulla olisi myynnissä Kawa KLR 650 vuosimallia 87. Hyvässä kunnossa, ajettu n. 38000 km. Edellinen omistaja käynyt läpi koko pyörän tekniikan. Ollut minulla 2 vuotta, eikä ole tullut paljon ajettua. Vain noin 2000 km. Myisin pyörän pois tarpeettomana. Pyörä menee tuohon hintahaarukkaan.
- kawasaki kle500
laittakaa kavan kle500 ei uskois mut on vääntävempi ja tehokkaampi ku yks pyttyset 600 ja 650. 500 2pyttynen ja paremman näkönen, vakkuutus maksut halvempia. kokemusta on. kestävä pyörä
- Missäpäin?
Saattais kiinnostaa kawakin vaikka suzukia eniten katsellut.
Etelä,keski vai pohjois suomessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552197MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1361245- 1421185
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j75993- 47991
- 60916
- 80751
- 38737
- 34707
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan246678