Kaikista ja kaikesta saa ja pitää tehdä pilaa:
http://www.youtube.com/watch?v=kHJJ9K3DKnE&feature=related
"Batleri, keittoa homoille...".
Homohuumori
3
354
Vastaukset
- jankuttajat
Alivuokralaisessa mielestäni kylläkin epäonnistutaan pahemman kerran tuossa homovitsittelyssä. Vitsit vähissä sanotaanko kummelin pojilla tuossa pätkässä.
Kaikesta saa ja pitää tehdä pilaa, olen samaa mieltä. Alivuokralaisessa kummelit lähinnä mokasivat itsensä mun silmissä, ei paljon naurattanut.
Suomessa katsos ollaan vähän sellasessa saumassa että ollaan perhanan homofobisia. Silloin homovitsitkään ei oo välttämättä pelkkiä vitsejä vaan enempikin peilausta omasta kammosta. Kammosta joka on peräisin yläaste ajoilta ellei kauempaakin. Jokainen suomi jäbä oppii jo ala-aste ikäisenä että homo on synonyymi vitun paskalle ja ala arvoselle tyypille. Mites mä eppäilen että säkin mietit homoista näin ja sitten puet ajatuksesi muotoon "kaikesta saa ja pitää tehdä huumoria". Tai sitten minä olen vain todella huumorintajuton kun en kuoliaaksinauranut alivuokralaista katsoessani.
Suomi = maa jossa vessaan kun kirjoitat mitä ikinä tahansa, vastaus voi olla "vitun homo" tai muuta jankutushuumoria ja dissausta.- panu
Niin, miksi olla homofobinen jos sinulla itsellä ei ole minkäänlaisia taipumuksia homoseksuaalisuuteen? Ehkäpä olet hetero vain 99 prosenttisesti?
- lelukeesi
Saakos homofobiasta muuten kans tehdä huumoria? Sketsi tsuppari baarijätkistä jotka naureskelevat biitti huulessa hintin oloisille jäbille? Vois olla vaikee tehdä huumoria tuosta, koska enemmistön muodostavat juuri nuo "biittihuulet".
Suomessa on niin helppo saada kohu aikaiseksi.. Tuollainen sen nostaisi. Samoin kuin sofi oksanen arvosteli suomalaista miestä. Ja tästä nousi jonkinlainen "kohu".
Miksi asioista ei voi keskustella, laskea leikkiä? Syy on kai se että siinä osutaan ihmisten arkoihin paikkoihin. Kaikkien ego ei sitä kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038