Katso Italian doberman rescuen sivut:
http://www.dobermannsangels.it/html/fin.html
"Osa koirista saadaan pelastettua tilanteista ja oloista, joita emme viitsi edes kuvailla. Otamme nämä koirat haltuumme, hoidamme ja kuntoutamme ja annamme niille uuden elämän. Meillä on uroksia, joiden paino on noin 18kg operaation alkaessa ja noin 40kg kuntouksen jälkeen. Kun tarvittava kuntousjakso on ohi, viikkoja tai kuukausia kestänyt fyysinen ja psyykkinen kuntoutus on tehty, pyrimme löytämään jokaiselle Dobermannille oman pysyvän kodin koko elämäksi.
Adoptoi! Lahjoita! Liity jäseneksi!"
Etsitkö omaa dobermannia?
7
726
Vastaukset
- koirakuisk.
Hyvä kun kerroit tästä rescue-järjestöstä, en ole aiemmin kuullut.
Minkä hintaista on adoptoida tuolta dobberi? Esim. Espanjan rescuejärjestöjen koirat maksavat n. 450 euroa lentoineen, rokotuksineen, sirutuksineen ja kaikkineen.- edell.
Ja hei, jos sinulla on yhteyksiä järjestöön, niin olisi tosi hyvä jos nuo sivut saisi myös suomeksi - aloitussivu näkyy myös suomeksi, mutta mitkään muut sivut eivät. Jos on kiinnostunut adoptoimaan tuolta, on välttämätöntä tajuta mitä koirasta sanotaan ja nyt jutut ovat italiaksi. Koirista voisi myös olla enempi selvitystä kuvien alla, syntymävuodet ja käytökset (onko aggressio-ongelmaa, arkuutta, lapsi-inhoa, remmirähjää ja vetämistä, terveysongelmia yms) ja millaista kotia etsii. Nyt jää jotenkin pöllämystynyt olo sivujen jälkeen, kiinnostusta kyllä varmaan monellakin voisi olla mutta pakko olisi tietää sukupuolen ja värityksen lisäksi muuta koirasta. Vinkkaa eteenpäin heille jos siulla yhteyksiä. :)
- aloittaja
edell. kirjoitti:
Ja hei, jos sinulla on yhteyksiä järjestöön, niin olisi tosi hyvä jos nuo sivut saisi myös suomeksi - aloitussivu näkyy myös suomeksi, mutta mitkään muut sivut eivät. Jos on kiinnostunut adoptoimaan tuolta, on välttämätöntä tajuta mitä koirasta sanotaan ja nyt jutut ovat italiaksi. Koirista voisi myös olla enempi selvitystä kuvien alla, syntymävuodet ja käytökset (onko aggressio-ongelmaa, arkuutta, lapsi-inhoa, remmirähjää ja vetämistä, terveysongelmia yms) ja millaista kotia etsii. Nyt jää jotenkin pöllämystynyt olo sivujen jälkeen, kiinnostusta kyllä varmaan monellakin voisi olla mutta pakko olisi tietää sukupuolen ja värityksen lisäksi muuta koirasta. Vinkkaa eteenpäin heille jos siulla yhteyksiä. :)
Kiinnostuneet älkää tällä palstalla huudelko, vaan tuolla on sähköpostiosoite josta voi kysellä lisä tietoja koirista ihan Suomeksi. Löytyy ihan tämän suom.kiel sivun lopusta isolla.
Tiedustelkaahan sieltä! Minulla ei ole mitään yhteyksiä tuonne halusin vain laittaa sivustot esille, jos edes yhdelle dobberille saisi paremman tulevaisuuden. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381