Etsitkö omaa dobermannia?

ohikulkijavaan

Katso Italian doberman rescuen sivut:
http://www.dobermannsangels.it/html/fin.html

"Osa koirista saadaan pelastettua tilanteista ja oloista, joita emme viitsi edes kuvailla. Otamme nämä koirat haltuumme, hoidamme ja kuntoutamme ja annamme niille uuden elämän. Meillä on uroksia, joiden paino on noin 18kg operaation alkaessa ja noin 40kg kuntouksen jälkeen. Kun tarvittava kuntousjakso on ohi, viikkoja tai kuukausia kestänyt fyysinen ja psyykkinen kuntoutus on tehty, pyrimme löytämään jokaiselle Dobermannille oman pysyvän kodin koko elämäksi.

Adoptoi! Lahjoita! Liity jäseneksi!"

7

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirakuisk.

      Hyvä kun kerroit tästä rescue-järjestöstä, en ole aiemmin kuullut.

      Minkä hintaista on adoptoida tuolta dobberi? Esim. Espanjan rescuejärjestöjen koirat maksavat n. 450 euroa lentoineen, rokotuksineen, sirutuksineen ja kaikkineen.

      • edell.

        Ja hei, jos sinulla on yhteyksiä järjestöön, niin olisi tosi hyvä jos nuo sivut saisi myös suomeksi - aloitussivu näkyy myös suomeksi, mutta mitkään muut sivut eivät. Jos on kiinnostunut adoptoimaan tuolta, on välttämätöntä tajuta mitä koirasta sanotaan ja nyt jutut ovat italiaksi. Koirista voisi myös olla enempi selvitystä kuvien alla, syntymävuodet ja käytökset (onko aggressio-ongelmaa, arkuutta, lapsi-inhoa, remmirähjää ja vetämistä, terveysongelmia yms) ja millaista kotia etsii. Nyt jää jotenkin pöllämystynyt olo sivujen jälkeen, kiinnostusta kyllä varmaan monellakin voisi olla mutta pakko olisi tietää sukupuolen ja värityksen lisäksi muuta koirasta. Vinkkaa eteenpäin heille jos siulla yhteyksiä. :)


      • aloittaja
        edell. kirjoitti:

        Ja hei, jos sinulla on yhteyksiä järjestöön, niin olisi tosi hyvä jos nuo sivut saisi myös suomeksi - aloitussivu näkyy myös suomeksi, mutta mitkään muut sivut eivät. Jos on kiinnostunut adoptoimaan tuolta, on välttämätöntä tajuta mitä koirasta sanotaan ja nyt jutut ovat italiaksi. Koirista voisi myös olla enempi selvitystä kuvien alla, syntymävuodet ja käytökset (onko aggressio-ongelmaa, arkuutta, lapsi-inhoa, remmirähjää ja vetämistä, terveysongelmia yms) ja millaista kotia etsii. Nyt jää jotenkin pöllämystynyt olo sivujen jälkeen, kiinnostusta kyllä varmaan monellakin voisi olla mutta pakko olisi tietää sukupuolen ja värityksen lisäksi muuta koirasta. Vinkkaa eteenpäin heille jos siulla yhteyksiä. :)

        Kiinnostuneet älkää tällä palstalla huudelko, vaan tuolla on sähköpostiosoite josta voi kysellä lisä tietoja koirista ihan Suomeksi. Löytyy ihan tämän suom.kiel sivun lopusta isolla.
        Tiedustelkaahan sieltä! Minulla ei ole mitään yhteyksiä tuonne halusin vain laittaa sivustot esille, jos edes yhdelle dobberille saisi paremman tulevaisuuden. :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe