Siis kuka ulos sunnuntaina?
Itse laitoin ja laitan ääneni Saranalle.
KULLIPPI?
4
287
Vastaukset
- Wishful Thinking
Tässä vaiheessa olisi parasta mikäli Dana saataisiin talosta ulos, sillä Saranna, Stephania ja Antti lienevät jatkossakin häätöäänestyksissä. Se Danan älytön kiljunta on aika rasittavaa kuultavaa.
Olisi myös Kätlinin kannalta hyvä tilanne, että Saranna jäisi sinne vielä Samin puristeltavaksi. - =hapannaama
Saranna lähtee toivottavasti. Jos kaksi lähtee niin toinen on Stephania
- BB-Extran tiedot
Tuon BB-Extran kertomien väliaikatietojen mukaan lähtöjärjestys olisi tällä hetkellä Saranna, Dana, Antti, Stephania ja Esa A. Eli tiukin pudotuspeli sunnuntai-iltana pitäisi olla Sarannan ja Danan välillä, ja Anttikin lienee pienessä vaaravyöhykkeessä. Mieluiten Dana, sillä häntä voi olla vaikeampi saada uudelleen häätöäänestykseen.
- 2 out
BB-Extran tiedot kirjoitti:
Tuon BB-Extran kertomien väliaikatietojen mukaan lähtöjärjestys olisi tällä hetkellä Saranna, Dana, Antti, Stephania ja Esa A. Eli tiukin pudotuspeli sunnuntai-iltana pitäisi olla Sarannan ja Danan välillä, ja Anttikin lienee pienessä vaaravyöhykkeessä. Mieluiten Dana, sillä häntä voi olla vaikeampi saada uudelleen häätöäänestykseen.
Saranna lähtee.
Mutta Esa A. joutais myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427