Mikä vikana kun soitan skypellä esim. ruotsiin, tänään viimeksi, niin puhuttuamme 10-20 min niin puhelu katkeaa ja sitten en saa enää yhteyttä, vaan yhteys katkeaa aina 15 s. kuluttua.
Tänään olen kokeillut kahdella eri koneella, joten en usko koneessa olevan vikaa, päivitys on viimeinen ja toiminnut moitteettomasti viimeistä kahta viikkoa lukuunottamatta.
Koneissa on XP käyttöjärjestelmänä.
Skype katkoo inhottavasti
4
634
Vastaukset
- hölöttäjä222
soneran nettiyhteys?
siinä syy...- Kyllästyttää
Ei ole Sonera, yhteys on Anvian, kun täällä Pohjanmaalla ollaan. Nyt kokeilin ladata vanhan version skypestä, mutta en ole ehtinyt vielä kokeilemaan sitä.
- Kyllästyttää
Kyllästyttää kirjoitti:
Ei ole Sonera, yhteys on Anvian, kun täällä Pohjanmaalla ollaan. Nyt kokeilin ladata vanhan version skypestä, mutta en ole ehtinyt vielä kokeilemaan sitä.
Soitto puhelimeen Ruotsiin onnistuu ilman mitään ongelmaa, mutta heti kun soitan skypellä skypeen, niin se katkaisee muutaman minuntin jälkeen, soitan sitten Suomeen tai Ruotsiin ja ja uutta yhteyttä ei saa enää.
- Mäkkitupalainen
Käytätkö mokkulayhteyttä? Se ei varsinkaan ruuhka-aikaan jaksa pitää yhteyttä päällä.
Jokin nykyaikainen ja kunniallinen käyttöjärjestelmäkään ei olisi pahitteeksi ;-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130