Kirjauduin Messengeriin pitkästä aikaa ja päätin kokeilla eri toimintoja. Painoin sieltä jostain Messenger Plus! -valikosta "Lukitse Messenger". Kirjauduin automaattisesti ulos, eikä kirjautuminen sisään onnistu enää, vaan tulee vain teksti:
"Sisäänkirjautuminen kohteeseen Windows Live Messenger epäonnistui
Kirjautuminen (Windows Live Messenger) epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.
Lisätietoja...
Virhekoodi: 80071392
^ Piilota tiedot"
Eli miten saisin tuon "palvelun takaisin käyttöön" eli kumottua lukituksen? Kertokaahan, jos tiedätte (mielellään sellaisella kielellä, jota tyhmäkin ymmärtää :D). Kiitos paljon!
"Lukitse Messenger"
5
717
Vastaukset
- hölöttäjä222
tyhmällä olla edessä mailaaminen mäsäsoftalle, että avaa tilin...
PITÄÄKÖ HÖLMÖNÄ KOKEILLA KAIKKEA????????????????
Toivottavasti edes opit tästä jotakin...- osaaja111
voisi ottaa vähän asioista selvää ja vähentää kysymysmerkkien määrää ennen ku tulee tänne huuteleen.
nimittäin tuo virhekoodi ei liity mitenkään plus! lisäosaan eikä lukitukseen, vaan johonkin muuhun (messenger-palvelussa on katkos tms.)
- !!
Voisit kokeilla poistaa sen msn plus sovelluksen. Sitten käynnistät uudelleen ja jos se ei sitten toimi niin voit aina asentaa mesen uusiks.
( kannattaa asentaa ccleaner (edellinen versio) ilmaiseksi sillä puhditaa rekisteri virheet helposti)- asdfghjklöäessf
sammuta tietokone ja käynnistä uudelleen... Mul toimii
- Latexi-Mrg Plus!
Mesenger plus ei aiheuta ongelmaasi (Ainakaan tuossa muodossa).
Kokeile poistaa mrg plus (messenger plus!)
Kokeile tehdä uusi hotmail / Live tili
boottaa kone (Käynnistä uudelleen
Jos tämäkään ei auta Poista mese
1 Poista mrg plus!
2 Poista Messenger
3 Boottaa Kone
------------------------------
Asenna kaikki uusiks (Paitsi msg plus!)
----------------------------------------------------------
Jos tämäkään ei auta nin tee uusi hotmail /live Osoite....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126