niin sitä piti kysyä, että kuinka tuota terraariota oikein "siivotaan"? ite oon ottanu kaikki isoimmat ja vähä pienemmät kökäleet ym. pois mutta pitäisikö oikein ruveta imuroimaan? (vertauskuvannollisesti) koska tuo on aika siisti hämis, vähän seittiä eikä muutenkaan roskaa...ruuan jätteitä oon nakellu pois sieltä...eli isot ja pienemmätki roskat hus pois ja ruuan jätteet veks..mitäs pitäisi vielä? Kiitos kaunis niille jotka vastaa!
Hämiksen terran siivoamisesta!
1
411
Vastaukset
- hämisnainen
Ihan noin niitä hoidetaankin. Itse olen kerran kuukaudessa vaihtanut turvetta ja pessyt juurakot eli vähän suurempi siivo. Joskus olen pessyt koko terrankin desif.aineella ehkä puolivuosittain. Hämiksellä on vara terra silloin käytössä.
Toukkien jämät ja kakat vaan pois ja veden vaihto päivittäin. En tiedä veden pitämisestä(montaa mieltä ollaan??) mutta mulla on kippo vettä terrassa. Samoin paperi lämpölampun alla missä hämis oleskelee. Mulla on ajastimella tuo lamppu. Eli aamulla 5-9 ja illalla on 18-23
Terrana 100 litran akvaario.
Sumutan myös päivittäin terran puhtalla vedellä kosteuden yllä pitämiseksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034