eli medianomilla kaiken järjen mukaan on isompi palkka kun vaatii enemmän koulutusta mutta kuinka iso tämä ero on? ja saako pelkällä media-assistentin koulutuksella töitä kuinkaan??(ei taida saada?)
medianomi vs media-assistentti palkkaus
8
2851
Vastaukset
- MaJunior
Sama palkka eli työmarkkinatuki kummallakin.
- xxxxxxxx
Palkka määräytyy työtehtävän mukaan, koulutuksesta riippumatta. Ei lääketieteen tohtorikaan saa siivojan töitä tehdessään sitä 10 000 euron kuukausipalkkaa.
- trust me
Jos olet todella hyvä, jopa media-assistentti voi työllistää itsensä, huom siis työllistää itse itsensä. Ongelma vaan on siinä, ettei työpaikkoja kamalasti ole tarjolla, että todennäköisesti jos odotat vakaata palkkaduunia, kannattaakin tähdätä ihan toiselle alalle.
- Ihan kaikkia. tai ei
Näissä hommissa koulutus toki ei ole rasite, mutta ei mikään palkkahinuri. Viestinnänmaisteri voi saada pinenpää palkkaa kuin media-assari. Siis jos saa. Medianomi on noin tutkintona vähän joutava, sekun on amkki. Eli assari on tavallaan rehti perustyöläinen, maisteri taas koulutettu ihminen, nomi ei oikein ole mitään.
Kannattaahan se kouluja käydä, ei siinä mitään. Mutta jos joskus meinaa töitäkin tehdä, sulla on ihan väärä lähtökohta. Mikset mene töihin? Se ja sama mitkä paperit sulla on, sut palkataan johonkin projektiin tai ihme työmarkkinatuella orjaksi. Ei sun papereita.
Jaa summia. No, orjatöistä saa viissatasen plus jokusen euron päivälle. Kovan luokan mainosmies tienaa sitten melko monta tonnia. Tänne vaan, kyllä työttömiä suomeen mahtuu.
Ai niin, ite oon viimmeks saanut kuukausipalkaa toistakymmentä vuotta sitten. Näissä free- hommissa haitari on nollasta viiteen tonniin, siis kuussa mun hommilla ja suhteilla. Vuosiansiota ei huudella seurapiiripalstoilla. Mutta mä oon tottunut syömään kaurapuuroa ja tökllihernekeittoa. Opettele sinäkin jos alalle haahuilet.
Ai niin, multa ei pariinkymmeneen vuoteen ole udeltu tutkintopapereita. Sellasta toki ois, en tosin muista että missä.- amk---
amk ei ole mitään... Toivottavasti noin itsekäs ja ilkeä ihminen elää yksin...
- we know it
amk--- kirjoitti:
amk ei ole mitään... Toivottavasti noin itsekäs ja ilkeä ihminen elää yksin...
Amk:t on just näitä entisiä kauppaopistoja, joista pierastiin yhdessä yössä "korkeakouluja", kun opetusjärjestelmää uudistettiin 90-luvun alkupuolella.
Sitä voi asiasta olla montaa mieltä. Amkit tuotavat aika kirjavalla osaamistasolla olevaa porukkaa.
- strhsjjaryyrar
tee yhtään mitään. Enemmän tällä alalla suhteilla pärjää. Ja niitä saa työkokemuksella. Jahka pääset riistopalkalla johonki projektiin, ni muista tehä töitä niska limassa, olla luotettava, ja aina saatavilla, ni varmasti jäät mieleen luotettavana työntekijänä.
Mut joo, ei tälle alalle kannata palkan takia pyrkiä :D, ainakaa ihan alkuun.- Gr
Aluksi meinasin, että en alennu tämän keksustelun tasolle, edes, mutta VOI ELÄMÄN KEVÄT mitä tekstiä.
En voi muuta kun antaa vinkin Nettihäirikkö 15v.:lle että tämä on niin väärä foorumi kysyä tästä hommasta yhtään mitään, kun ei täällä näemmä mistään mitään tiedetä. Kannattaa tutustua alan ihmisten portfolioihin ja tutkia koulutustautsaa ja ennen kaikke duunien tasoa, ja miettiä sitten että hakeudutko Mutoiluinstituuttiin vai Taikiin tai kenties Lapin yliopistoon (jos rahkeet riittää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231