Pukeutumisesta Kuala Lumpurissa: voiko kaupungilla huoletta kulkea topissa ja shortseissa/lyhyessä hameessa vai odottavatko peittävämpää pukeutumista?
Vaatetus
8
1043
Vastaukset
- yrjokaarle
Ei järki mukaan !
- Tufferi
Kysyinkin vain, koska maa on muslimivaltio.
- el
Tufferi kirjoitti:
Kysyinkin vain, koska maa on muslimivaltio.
Voit toki, mitä islamilaisuuteen tulee! Paikallisia itsekin on moneen junaan. Suurin osa käyttää päähuivia ja vain vähän muotoon ommeltuja vaatteita, farkkuja ja löysähköjä paitapuseroita. Täyshunnutettuja tulee vastaan vain muutamia. Mutta niin tulee myös mikroshortseihin ja pikkutoppeihin verhoutuneita paikallisia tyttöporukoita.
Toinen asia on se, onko shortsit ja toppi asiallinen vaate suurkaupunkiin. Kevyt neuletakki kannattaa muutenkin varata matkaan mukaan, sillä suurimmat ostarit KLcc ja Pavilion ovat jopa viileiksi ilmastoituja tiloja. - Tufferi
el kirjoitti:
Voit toki, mitä islamilaisuuteen tulee! Paikallisia itsekin on moneen junaan. Suurin osa käyttää päähuivia ja vain vähän muotoon ommeltuja vaatteita, farkkuja ja löysähköjä paitapuseroita. Täyshunnutettuja tulee vastaan vain muutamia. Mutta niin tulee myös mikroshortseihin ja pikkutoppeihin verhoutuneita paikallisia tyttöporukoita.
Toinen asia on se, onko shortsit ja toppi asiallinen vaate suurkaupunkiin. Kevyt neuletakki kannattaa muutenkin varata matkaan mukaan, sillä suurimmat ostarit KLcc ja Pavilion ovat jopa viileiksi ilmastoituja tiloja.Ok! Kiitos tiedoista!
- SEAsia
el kirjoitti:
Toinen asia on se, onko shortsit ja toppi asiallinen vaate suurkaupunkiin. Kevyt neuletakki kannattaa muutenkin varata matkaan mukaan, sillä suurimmat ostarit KLcc ja Pavilion ovat jopa viileiksi ilmastoituja tiloja.Samanlaista siis kuin Indonesiassakin. Joihinkin nähtävyyksiin, kuten vanhat palatsit, oli rajoituksia pukeutumisen suhteen (ei hihattomia paitoja/toppeja, lyhyitä hameita tai shortseja), en tiedä onko Malesiassa sama juttu.
- Tuchao
KL:ssä kannattaa huomioida myös se, että siellä saattaa liikkua Dengue-hyttysiä, jotka siis pistävät päivällä. Hyttysen tunnistaa siitä, että sillä on valko-musta -raidalliset jalat. Aiheuttaa korvean kuumen ja lihassärkyä. Dengue on yleinen monissa Aasian suurkaupungeissa. Paras tapa suojautua on pitää vaatteet yllään...
Lisäksi jos haluaa katseita kerätä on pikkutoppi ihan paikallaan, mikäli missä tahansa muslimimaassa haluaa paikallisten kunnioitusta on peittävämpi pukeutuminen hyvä juttu.- lähtöpassit kourassa
Kannataako ottaa se Dengue-rokote jos siellä on kerta sitä liikkeellä??
- Matre
En ollut ajatellut, että KL:ssäkin nuo hyttyset vaanivat ja päivällä vielä. Olipa tärkeä tieto. Muutama vuosi sitten jotkut hyttyset pistelivät jalkani järkyttäviksi Bangkokissa (loppureissu meni lääkkeitä napsiessa - 15 tablettia/päivä). Onneksi ne eivät olleet Dengue-hyttysiä. Eli pitääpä varautua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848