En saa ladattua uutta meseä

Rva Hulda Huolekas

Kone ilmoitti tänään, että on päivitettävä uuteen meseversioon. Vanhaa versiota ei suostunut avaamaan enää lainkaan. Yritin ladata uuden, mutta lataus epäonnistuu joka kerta. Olen nyt poistanut koneelta entisen mesen oheisrojuineen. Kokeilin jostain viestistä lukemaani cccleaneria, mutta siitä ei tuntunut olevan mitään apua. Aina se vaan jaksaa ladata uuden meseversion 34-39%:iin asti ja sitten hyytyy. Mitä ihmettä voin tehdä??? Olisi niin tarvetta meselle, josta näkee hotmailin sähköpostin.

19

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prkele

      vaikka mulla lataa kyllä loppuun asti mutta ei asenna,sanoo vaan ettei asennus onnistunut,kaikki on tutkittu kyllä mutta mikään ei auta...

      • Rva Hulda...

        Mikähän ohjelma voisi estää mesen asentamisen? Näköjään, kun ihmisten viestejä eri palstoilta lukee, joillakin uusi meseversio toimii vistan kanssa, toisilla ei. Jokuhan tämän nyt estää, mutta sen kun keksis...


      • MinäIte.
        Rva Hulda... kirjoitti:

        Mikähän ohjelma voisi estää mesen asentamisen? Näköjään, kun ihmisten viestejä eri palstoilta lukee, joillakin uusi meseversio toimii vistan kanssa, toisilla ei. Jokuhan tämän nyt estää, mutta sen kun keksis...

        Jos on niin kaivappa sellanen ohjelma esille kuin Windows Liven sähköposti, sinne voit ohjata kaikki hotmailin sähköpostit ja useimmat hotmailin sähköpostiosoitteet.

        Luulenpa että sun koneella on vieläkin jotain messenger osia.

        Miten sä poistit ko. ohjelman ? Ja mitä versiota se sulle tarjoo ? koskapa uusin päivitys on tullut aika päivää sitten.


      • voih
        MinäIte. kirjoitti:

        Jos on niin kaivappa sellanen ohjelma esille kuin Windows Liven sähköposti, sinne voit ohjata kaikki hotmailin sähköpostit ja useimmat hotmailin sähköpostiosoitteet.

        Luulenpa että sun koneella on vieläkin jotain messenger osia.

        Miten sä poistit ko. ohjelman ? Ja mitä versiota se sulle tarjoo ? koskapa uusin päivitys on tullut aika päivää sitten.

        ja poistin sen tuolta ohjauspaneelin kautta,kaikki osat pitäisi olla koneelta pois,mutta ei vaan suostu asentamaan tätä uutta messengeiä,se kertoo että tuntematon virhe joka kerta kun yritän ladata


      • Rva Hulda edelleen
        MinäIte. kirjoitti:

        Jos on niin kaivappa sellanen ohjelma esille kuin Windows Liven sähköposti, sinne voit ohjata kaikki hotmailin sähköpostit ja useimmat hotmailin sähköpostiosoitteet.

        Luulenpa että sun koneella on vieläkin jotain messenger osia.

        Miten sä poistit ko. ohjelman ? Ja mitä versiota se sulle tarjoo ? koskapa uusin päivitys on tullut aika päivää sitten.

        Vista on ja windows live myös. Kone tarjosi uutta meseversiota pitkin syksyä, mutta en halunnut päivittää, koska jotenkin aina se uusi versio on ollut entistä kehnompi. Nyt sitten eilen ei kone suostunut avaamaan entistä meseä, vaan tavallaan pakkopäivitytti uuteen, kaiketi siihen 9.0 versioon. Kun lataus ei onnistunut, poistin entisen Lisää/poista sovelluksen kautta. Samalla lähti itse mese ja kaksi muuta siihen liittyvää (nimissä oli messenger). Ei suostunut illalla lataamaan edes 8.5 versiota, vaan hyytyi 99%:iin. Olen niin suivaantunut koko systeemiin, että........


      • Rva Hulda siis edell
        Rva Hulda edelleen kirjoitti:

        Vista on ja windows live myös. Kone tarjosi uutta meseversiota pitkin syksyä, mutta en halunnut päivittää, koska jotenkin aina se uusi versio on ollut entistä kehnompi. Nyt sitten eilen ei kone suostunut avaamaan entistä meseä, vaan tavallaan pakkopäivitytti uuteen, kaiketi siihen 9.0 versioon. Kun lataus ei onnistunut, poistin entisen Lisää/poista sovelluksen kautta. Samalla lähti itse mese ja kaksi muuta siihen liittyvää (nimissä oli messenger). Ei suostunut illalla lataamaan edes 8.5 versiota, vaan hyytyi 99%:iin. Olen niin suivaantunut koko systeemiin, että........

        Ja toisin kuin tuolla yläpuolen voihkijalla, minulla kone ilmoittaa latausyrityksen lopuksi: "Internet Explorer ei voi ladata kohdetta wlsetup-custom.exe kohteesta wl.dlservice.microsoft.com. Yhteys palvelimeen alustettiin."


      • MinäIte.
        Rva Hulda siis edell kirjoitti:

        Ja toisin kuin tuolla yläpuolen voihkijalla, minulla kone ilmoittaa latausyrityksen lopuksi: "Internet Explorer ei voi ladata kohdetta wlsetup-custom.exe kohteesta wl.dlservice.microsoft.com. Yhteys palvelimeen alustettiin."

        http://download.live.com/?sku=messenger


      • MinäIte.

      • Rva hHlda
        MinäIte. kirjoitti:

        Oletko yrittänyt korjata Lisää/poista sovelluksen kautta kaikkia missä lukee Live. Elikkä hiiren oikealla valitsee "korjaa".

        Hyvä SinäIte, olen toiminut juuri noin. Olen yrittänyt ladata meseä ns. viralliselta sivulta. Olen poistanut kaikki live-alkuiset sovellukset. Ja mitä saan? Aina vain saman ilmoituksen, ettei lataus onnistu. Ei edes vanhat meseversiot asennu, joten ei ole sovelluksia, mitä "korjata". Vanhojen versioidenkin lataukset jäävät 99%:iin ja jumissa ollaan. En kerta kaikkiaan osaa tehdä mitään. Ja minulla tämä kaikki siis tapahtui eilen, eli kyllä vanhempi versio toimi vielä elo- ja syyskuunkin jälkeen.


      • MinäIte.
        Rva hHlda kirjoitti:

        Hyvä SinäIte, olen toiminut juuri noin. Olen yrittänyt ladata meseä ns. viralliselta sivulta. Olen poistanut kaikki live-alkuiset sovellukset. Ja mitä saan? Aina vain saman ilmoituksen, ettei lataus onnistu. Ei edes vanhat meseversiot asennu, joten ei ole sovelluksia, mitä "korjata". Vanhojen versioidenkin lataukset jäävät 99%:iin ja jumissa ollaan. En kerta kaikkiaan osaa tehdä mitään. Ja minulla tämä kaikki siis tapahtui eilen, eli kyllä vanhempi versio toimi vielä elo- ja syyskuunkin jälkeen.

        Tulee heti mieleen että joku ohjelma taitaa estää, joku virusohjelma tai joku muu torjunta ohjelma.

        Oletko ladannut tai asentanut mitään uusia ohjelmia ? Joku joka käynnistyy windowsin mukana.

        Pystytkö edes koko pakettia latamaan kiintolevylle silleen ettet heti asenna sitä Windows Live-pakettia ?

        Sen minkä maninitsit että IE:hen tuli virheilmoitus tarkoittaa sitä että "lataus"on kestänyt liian kauan jne.


      • Rva Hulda
        MinäIte. kirjoitti:

        Tulee heti mieleen että joku ohjelma taitaa estää, joku virusohjelma tai joku muu torjunta ohjelma.

        Oletko ladannut tai asentanut mitään uusia ohjelmia ? Joku joka käynnistyy windowsin mukana.

        Pystytkö edes koko pakettia latamaan kiintolevylle silleen ettet heti asenna sitä Windows Live-pakettia ?

        Sen minkä maninitsit että IE:hen tuli virheilmoitus tarkoittaa sitä että "lataus"on kestänyt liian kauan jne.

        Virustorjuntana on Avira AntiVir, palomuuri on Vista, muita torjuntoja ei ole. Reilun kuukauden sisällä olemme vaihtaneet Saunalahden mokkulapokkulaan ja hiljattain ladatuista ohjelmista tulee mieleen vain Nokian PC Suite. Pitänee kokeilla sen poistoa nyt.


      • Rva Hulda
        Rva Hulda kirjoitti:

        Virustorjuntana on Avira AntiVir, palomuuri on Vista, muita torjuntoja ei ole. Reilun kuukauden sisällä olemme vaihtaneet Saunalahden mokkulapokkulaan ja hiljattain ladatuista ohjelmista tulee mieleen vain Nokian PC Suite. Pitänee kokeilla sen poistoa nyt.

        PC Suite poistettu, ei auttanut hiventäkään. *huokaus*


      • Rva Hulda Huoleton
        Rva Hulda kirjoitti:

        PC Suite poistettu, ei auttanut hiventäkään. *huokaus*

        Kun poistaa k-a-i-k-k-i sovellukset/ohjelmat, joiden nimessä jokin viittaa Nokiaan, onnistuu näemmä lataamaan mesenkin. Hitaasti latasi sen uuden version, mutta lopputulos kruunasi illan. Jospa tästä olisi apua jollekin toiselle!!!


      • MinäIte.
        Rva Hulda Huoleton kirjoitti:

        Kun poistaa k-a-i-k-k-i sovellukset/ohjelmat, joiden nimessä jokin viittaa Nokiaan, onnistuu näemmä lataamaan mesenkin. Hitaasti latasi sen uuden version, mutta lopputulos kruunasi illan. Jospa tästä olisi apua jollekin toiselle!!!

        Hyvä että vihdoin onnistui, elikkä kyseessä oli siis ohjelma joka esti lataamisen ja asentamisen.

        Onnee! ;))


      • mirkku 19
        Rva Hulda Huoleton kirjoitti:

        Kun poistaa k-a-i-k-k-i sovellukset/ohjelmat, joiden nimessä jokin viittaa Nokiaan, onnistuu näemmä lataamaan mesenkin. Hitaasti latasi sen uuden version, mutta lopputulos kruunasi illan. Jospa tästä olisi apua jollekin toiselle!!!

        mitkä siis poistit koneelta mitkä viittaa nokiaan?mulla ei ole kun nokia pc suite.riittääkö siis jos poistan sen vain?siis mä olen TAPELLU tän päivityksen kanssa kohta viikon-ei toimi ei.
        ja ostettiin just ihan uus läppäri eikä siihenkään asenna.siinä ei muuten ole edes nokia pc suitea mutta ei asenna ei.vistaa on kyllä molemmat koneet.
        JOS JOKU selvittäny miks ei asenna meseä niin voiko ystävällisesti neuvoa!!!hermot menee...


      • Hulda taas
        mirkku 19 kirjoitti:

        mitkä siis poistit koneelta mitkä viittaa nokiaan?mulla ei ole kun nokia pc suite.riittääkö siis jos poistan sen vain?siis mä olen TAPELLU tän päivityksen kanssa kohta viikon-ei toimi ei.
        ja ostettiin just ihan uus läppäri eikä siihenkään asenna.siinä ei muuten ole edes nokia pc suitea mutta ei asenna ei.vistaa on kyllä molemmat koneet.
        JOS JOKU selvittäny miks ei asenna meseä niin voiko ystävällisesti neuvoa!!!hermot menee...

        Poistin Lisää/poista sovelluksesta kaikki sellaiset ohjelmat tai niitten osat, joiden toimittajaksi oli merkitty Nokia tai Nokia corporation tms. Sen jälkeen uusin meseversio suostui asentumaan. Vista on mullakin...


      • MH2

        JOO O NÄKYY MUILLAKIN OLEVAN TUON MESEN ASENTAMISESSA ONGELMIA,MUORIN KANSSA TUOSSA OLLAAN YRITETTY ASENTAA SITÄ UUTTA MSN VERSIOTA NIIN ANTAA LADATA MUTTA EI LOPPUUN ASTI JÄÄ JOHONKIN 20% JUMIMAAN...JA SIT SANOO ETTÄ " EI VOITU ASENTAA KAIKKIA" TAI JOTAIN....TYYLIIN.

        EI VOI KONEESSA OLLA VIKA! NYT ON JOKU HÄIKKÄ TOISESSA PÄÄSSÄ. T: * KIUKKUISET*


    • Epätoivoinen4

      Sama ongelma täällä. Mulla se tosin sen tekee loppuun asti, mutta sitten ilmoittaa että lataus epäonnistui, koska microsoft visual studio rintime (järjestlemäkäytäntö) estää sen. Huoh. Oon tapallu tän kanssa varmaan kuukauden aina välillä. Ja tänään poistin sen vanhankin mesen, ja nyt ei ole mitään. En tosin päässyt sinne vanhaan kun käski päivittää uuteen, mutta vittinen päivitä siinä, kun hommat ei toimi! Että osaa olla ärsyttävää. Neuvoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe