Todellista virittelyä!

genius66

Joku voi varmaan heti älähtää mutta kysyn kuitenkin!Itsellä kannettava normaali käytössä johon on liitetty vahvistin,kotiteatteri tarvittaessa ja kuva telkkariin.Sain pöytämalli tietsikan johon on helppo lisätä palikkaa ja muuta terästystä!Ajattelin kysyä kokemuksia siitä onko pöytämallia hyödynnetty läppärin kanssa ja sitä että voisin käyttää tv:tä näyttönä jos pelikonetta siitä suunnittelen(plasma 42")varmaan joku kikkailja on miettinyt joskus samaa?Voisiko joku kertoa omista kokeiluistaan!kiitos etukäteen!

1

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CamFan

Telkkarin ja tietokoneen yhteispelin kannalta oleellisinta lienee television tarjoamat liitännät.

Ehkäpä perinteisin tapa tuohon liitäntään on komposiitti, mutta se on myös useimmiten se surkein, menettelee kuitenkin jos telkkarina on tavallinen putki.

SCARTin kautta saa jo vähän vaihtoehtoja, mutta tietokoneesta ei läheskään aina saa ulos juuri muita analogilähtöjä kuin VGA ja komposiitin...

Nykyään kuitenkin on jo monenlaisia juttuja, joihin en kuitenkaan ole hirveästi ehtinyt tutustua, koska minä olen perehtynyt enemmän ihan vaan laskentapuoleen, ja tämä syöttö/tulostus-puoli on jäänyt vähän vähemmälle huomiolle, mistä syystä sekä näyttöni että telkkarini toimivat vielä kuvaputkilla...

Mutta sanoisin, että jos konetta ei vielä ole, mutta telkkari on, niin ehkäpä helpointa olisi selvittää ensiksi mitä liitäntöjä telkkari tarjoaa, ja sitten lähteä katselemaan minkälaisella raudalla saisi vastaavia lähtöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38