Kymco Venox

Make84

Morjensta!

Onko kellään kokemuksia Venox 250:sta? Kyseinen pyörä kiinnostaa ihan hemmetisti. Näitä on myynnissä suhteellisen vähän, olen seurannut myyntipalstoja koko kesän.

Myin keväällä saman kokoisen Viragon, jolla ajoin n. 3000 km. Se oli kiva peli. Nyt olen hankkimassa ensi kesän pyörää, ajankohtahan on varattomalle ikuiselle opiskejilalle mitä parhain.

Kertokaa minulle kokemuksia tuosta Kymcosta, onko se maineensa veroinen?

4

2566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venox

Moi!
      Minulla olisi myytävänä Kymco Venox. Laita yhteystiedot sähköpostiini infotieto(at)gmail.com niin otan yhteyttä!

• Venoksitta

Suosittelen lämpimästi katsomaan jotain muuta samantyylistä jolla voi ihan ajaakin. Vaikkapa noista perusvessoista esim. Virakoa, niitä on kaikilla ja on rumempi katsella, mutta toimii.

Itselläkin tälläinen venoksi ollut, ( kun halvalla sai ) moottoriviallinen. Uusi kampiakseli, tiivisteet ja männät olisivat maksaneet lähes 3000 euroa. Ja kaikki tietenkin tilaustavaraa jos edes saatavana. Käytettyjä ei mistään. Pyörän hinta ehjänä korkeintaan 2 tonttua. Korjaamatta jäi...

• clubi69

Kyllä on täytynyt olla joku maanantaikappale tai kausihuollot jääny tekemättä. Siis Venoxihan pesee mennentullen ja palatessa kaikki Viragot sunmuut vastaavat Japanilaiset laadullisestikin!

• Gibran

myöhään kuin ei milloinkaan. Viime kesänä 3000 kilsaa Venoxilla. Ei minkäänlaista ongelmaan Loistava peli, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      286
      11286
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7020
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      99
      5741
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5098
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4281
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3979
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3534
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3501
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3035
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2984
    Aihe