Jeesus tempaa omansa pois ennenkuin Jumalan vitsaukset ja rangaistukset (maanjäristykset, sairaudet, sodat yms) kohtaavat maata.
Ilm.3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
Olkaamme luottavaisin mielin kun Herramme tempaa meidät yläilmoihin ennenkuin vitsaukset alkavat!
uskovaiset temmataan pian
Helluntailainen.
6
503
Vastaukset
- ...
Miten siinä kävi? etkö kelvannutkaan ja yrität nyt änkeä jälkijunassa???
- ateistinperkele
ihan varma? Toivottavasti olisi. Mitä pikemmin, sen parempi. Ottakaa muuten kaikki hihhulit mukaanne, jooko?
- j7s
Rukoilkaa ja ja olkaa pelkäämättä sillä Kristus on pelastajamme.
Pysykää vahvoina loppuun asti sisaret ja veljet.
Aamen.- ......
Löytyi ihania linkkejä, jossa ylistetään Jeesusta. Halleluja, Jeesus on tulossa takaisin! Tässä yksi ihana linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=B4ycW3eFxNg&feature=fvw
- Linga2112
"Onnellinen se jota ei ole vielä temmattu, sillä se tullaan tempaamaan."
Käh 3:15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410712- 785435
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495002Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234182Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363843Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483343
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443239- 683095