kaikki nyt reissuun kun halvalla pääsee...
lähtö ensviikolla... 465 egee
ei paha !!!
Manila here I come...
6
848
Vastaukset
- -.-
mistä noin halvalla loysit? onko yhdensuuntanen?
- mars matkaan :D
helsinki - istanbul - hong kong - manila ja sama takas... siis 465 egee yhteeensä
364 euroa turkish airline hki - hong kong... ja Cebu Pacific hong kong - manila 101 euroa
netistä ostin... - Joopa joo
mars matkaan :D kirjoitti:
helsinki - istanbul - hong kong - manila ja sama takas... siis 465 egee yhteeensä
364 euroa turkish airline hki - hong kong... ja Cebu Pacific hong kong - manila 101 euroa
netistä ostin...Mutta halvinta, jota tarjosi oli siinä 800€
Selitäs hieman lisää - ...
Joopa joo kirjoitti:
Mutta halvinta, jota tarjosi oli siinä 800€
Selitäs hieman lisäävaihtelee päivittäin.Kun matkaa suunnittelee kannattaa seikkaila netissä 2-4 kuukautta ennen.Minä lähden tammikuussa Bangkokiin Finnairin suorilla lennoilla 680 € meno-paluu
- mars matkaan :D
Joopa joo kirjoitti:
Mutta halvinta, jota tarjosi oli siinä 800€
Selitäs hieman lisääkokeile http://www.vertaa.fi/lentoliput/
laita 10.2.2010 - 3.3.2010 hel - hong kong.
just katoin... hinta 379 e
sitten varaat Cebu pacificin sivulta jatkon HK - manila... noin 100 egee
ihan helppoa
(hinnat edestakas matkalle tottakai, ei vain yks suunta niin kuin joku epäili) - Heti varaamaan
mars matkaan :D kirjoitti:
kokeile http://www.vertaa.fi/lentoliput/
laita 10.2.2010 - 3.3.2010 hel - hong kong.
just katoin... hinta 379 e
sitten varaat Cebu pacificin sivulta jatkon HK - manila... noin 100 egee
ihan helppoa
(hinnat edestakas matkalle tottakai, ei vain yks suunta niin kuin joku epäili)Näin oli! Turkkilaisen omilta sivuilta ei matkoja tuolla hintaa irronnut, joten hieman ihmettelen? Mutta jos matkatoimisto myy tuolla hintaa, niin ei kuin menoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293075- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61087- 58971
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784