ernu

ernuksi tuleva

konnichiwa! olen löytänyt itselleni uuden tyylin, joka on juuri sopiva tämmöselle japanifanille. kysyisin vaan, että saako mistään päin Kuopioo ernuvaatteita? ja sitten, käyttääkö ernut niitä ralliruudullisia huppareita? kiitos

10

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      "ja sitten, käyttääkö ernut niitä ralliruudullisia huppareita?"

      Onko ihan mahdoton ajatus, että päättäisit kokonaan itse pukeutumisestasi?

      • hahhahha

        siis mikä on ernu?? haha :D miksei voi päättä ite oman tyylin ja mitä laittaa päälle ku pitää alkaa toisilta kyselee että käytänkö mää semmosia vaatteita =DDDD


    • lol

      aika noloo tollanne, "vitsi, päätin ryhtyy ernuks!" kannattasko pukee päälleen mitä itse haluaa?

      • periaatteessa ernuthan pukevat päälleen mitä haluavat :P Jos ernu-vaatteet näyttää itsestä kivoilta ja tykkää pitää niistä niin miksei pitäis niitä ja eikö silloin ihmisellä ole juuri ne vaatteet mitä haluaa pitää?

        noloo on myös olla esim pissis...


      • W
        wer-wet kirjoitti:

        periaatteessa ernuthan pukevat päälleen mitä haluavat :P Jos ernu-vaatteet näyttää itsestä kivoilta ja tykkää pitää niistä niin miksei pitäis niitä ja eikö silloin ihmisellä ole juuri ne vaatteet mitä haluaa pitää?

        noloo on myös olla esim pissis...

        "Jos ernu-vaatteet näyttää itsestä kivoilta ja tykkää pitää niistä niin miksei pitäis niitä ja eikö silloin ihmisellä ole juuri ne vaatteet mitä haluaa pitää?"

        Siinä tapauksessa ei varmaan tulisi mieleenkään kysyä seuraavanlaisia kysymyksiä: "käyttääkö ernut niitä ralliruudullisia huppareita?"


    • 3rnu

      Hyvä kysymys kuopion "ernu kaupoista" siihen vastauksia kiitos! Ja pieni vinkki ernu pukeutumiseen.. Räikeen väriset tai mustat pillifarkut, printtipaita, iso huppari jossa hihat kääritty ylös. Tarvittaessa käsisäärystimet... Sit kaikenlaisia ketjuja ja koruja ja hakaneuloja ja kaikkee turhaa.. Kannattaa ostaa esim helsingin tokyokanista japanilainen muotilehti, ne on japaniks mut niis on kuvia ni se ei haittaa ^^

    • Suge!!

      Ihania raitasukkia saa ainakin Kuopion Cybershopista. Olen itsekin ernu ja menossa sinne ostoksille.

    • voi vittu mikä ernu

      eihän ernu ees oo mikää tyyli :D ernu = ERilainen NUori. ja tota käytetää vaa haukkumiseen: "voi vittu mikä ernu..."

      • Wotoho

        Oikeestaan ernu on tyyli. Erinlaiset nuoret pukeutuvat ERINLAISEMMIN kuin nämä massatyypit.


    • Anonyymi

      Voi apua, tunnistan itseni tämän keskustelun aloittajaksi. Nyt olen 25-vuotias. Kun tästä asiasta kiinnostuin ollessani 12- tai 13-vuotias, niin totta kai alussa pidin mangasta, animesta ja japanilaisesta musiikista sekä katumuodista meteliä ja kuinka se on parempaa verrattuna länsimaalaiseen vastaavaan. Samaan aikaan katsoin koulun pissiksiä alaspäin näyttääkseni niille, että en todellakaan aio olla kuin te enkä sitä pyydä anteeksi.

      Seitsemännellä luokalla aloin oppia ernuilusta hyvin ja aloitinkin suosimalla pääkalloja, skottiruutuja, kaikkea värikästä ja etenkin Hello Kitty-kuvioita vaatteissa. Hiukset leikkasin An Cafe-yhtyeen ex-kitaristi Boun tyyliin. Vastaanotoksi sain tietysti vittuilua ja irvailuja, koska ainoa hyvä tyttö oli tuohon aikaan kunnon pissis. Ernukauteni rupesi lieventymään yhdeksännellä luokalla, vaikka jäljelle jäi manga ja anime pienissä määrin. Kuitenkin näytin persoonallisuuttani vaatteilla ja teen niin edelleen, vaikka nykyään olen punahiuksinen ja söpön näköiseksi kutsuttu 80-luvun rock-musiikin kuuntelija.

      Harvassa taitaa ernut olla tämän päivän yläkoulusta. Nykyään ne on muunsukupuolisia, jotka ovat uusia gootteja tai hevareita. Ehkä jostain conista bongaa ernut, missä olen työn puolesta käynyt. Aasia kiinnostaa nykyään lähinnä maanosana ja kulttuurina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe