konnichiwa! olen löytänyt itselleni uuden tyylin, joka on juuri sopiva tämmöselle japanifanille. kysyisin vaan, että saako mistään päin Kuopioo ernuvaatteita? ja sitten, käyttääkö ernut niitä ralliruudullisia huppareita? kiitos
ernu
10
635
Vastaukset
- ...
"ja sitten, käyttääkö ernut niitä ralliruudullisia huppareita?"
Onko ihan mahdoton ajatus, että päättäisit kokonaan itse pukeutumisestasi?- hahhahha
siis mikä on ernu?? haha :D miksei voi päättä ite oman tyylin ja mitä laittaa päälle ku pitää alkaa toisilta kyselee että käytänkö mää semmosia vaatteita =DDDD
- lol
aika noloo tollanne, "vitsi, päätin ryhtyy ernuks!" kannattasko pukee päälleen mitä itse haluaa?
periaatteessa ernuthan pukevat päälleen mitä haluavat :P Jos ernu-vaatteet näyttää itsestä kivoilta ja tykkää pitää niistä niin miksei pitäis niitä ja eikö silloin ihmisellä ole juuri ne vaatteet mitä haluaa pitää?
noloo on myös olla esim pissis...- W
wer-wet kirjoitti:
periaatteessa ernuthan pukevat päälleen mitä haluavat :P Jos ernu-vaatteet näyttää itsestä kivoilta ja tykkää pitää niistä niin miksei pitäis niitä ja eikö silloin ihmisellä ole juuri ne vaatteet mitä haluaa pitää?
noloo on myös olla esim pissis..."Jos ernu-vaatteet näyttää itsestä kivoilta ja tykkää pitää niistä niin miksei pitäis niitä ja eikö silloin ihmisellä ole juuri ne vaatteet mitä haluaa pitää?"
Siinä tapauksessa ei varmaan tulisi mieleenkään kysyä seuraavanlaisia kysymyksiä: "käyttääkö ernut niitä ralliruudullisia huppareita?"
- 3rnu
Hyvä kysymys kuopion "ernu kaupoista" siihen vastauksia kiitos! Ja pieni vinkki ernu pukeutumiseen.. Räikeen väriset tai mustat pillifarkut, printtipaita, iso huppari jossa hihat kääritty ylös. Tarvittaessa käsisäärystimet... Sit kaikenlaisia ketjuja ja koruja ja hakaneuloja ja kaikkee turhaa.. Kannattaa ostaa esim helsingin tokyokanista japanilainen muotilehti, ne on japaniks mut niis on kuvia ni se ei haittaa ^^
- Suge!!
Ihania raitasukkia saa ainakin Kuopion Cybershopista. Olen itsekin ernu ja menossa sinne ostoksille.
- voi vittu mikä ernu
eihän ernu ees oo mikää tyyli :D ernu = ERilainen NUori. ja tota käytetää vaa haukkumiseen: "voi vittu mikä ernu..."
- Wotoho
Oikeestaan ernu on tyyli. Erinlaiset nuoret pukeutuvat ERINLAISEMMIN kuin nämä massatyypit.
- Anonyymi
Voi apua, tunnistan itseni tämän keskustelun aloittajaksi. Nyt olen 25-vuotias. Kun tästä asiasta kiinnostuin ollessani 12- tai 13-vuotias, niin totta kai alussa pidin mangasta, animesta ja japanilaisesta musiikista sekä katumuodista meteliä ja kuinka se on parempaa verrattuna länsimaalaiseen vastaavaan. Samaan aikaan katsoin koulun pissiksiä alaspäin näyttääkseni niille, että en todellakaan aio olla kuin te enkä sitä pyydä anteeksi.
Seitsemännellä luokalla aloin oppia ernuilusta hyvin ja aloitinkin suosimalla pääkalloja, skottiruutuja, kaikkea värikästä ja etenkin Hello Kitty-kuvioita vaatteissa. Hiukset leikkasin An Cafe-yhtyeen ex-kitaristi Boun tyyliin. Vastaanotoksi sain tietysti vittuilua ja irvailuja, koska ainoa hyvä tyttö oli tuohon aikaan kunnon pissis. Ernukauteni rupesi lieventymään yhdeksännellä luokalla, vaikka jäljelle jäi manga ja anime pienissä määrin. Kuitenkin näytin persoonallisuuttani vaatteilla ja teen niin edelleen, vaikka nykyään olen punahiuksinen ja söpön näköiseksi kutsuttu 80-luvun rock-musiikin kuuntelija.
Harvassa taitaa ernut olla tämän päivän yläkoulusta. Nykyään ne on muunsukupuolisia, jotka ovat uusia gootteja tai hevareita. Ehkä jostain conista bongaa ernut, missä olen työn puolesta käynyt. Aasia kiinnostaa nykyään lähinnä maanosana ja kulttuurina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683