http://hpguru.net/julkinen-reklamaatio-verkkokauppa-comiin/
Se on sitten virallisesti paska firma. Omat kokemukset ovat samanlaisia. Reklamaatiopäällikkökin lähinnä kehui itsensä ja firmansa muttei vastannut kysymyksiin saati hoitanut laitetta kuntoon. Laskun kyllä lähettivät.
Julkinen reklamaatio V-kauppa.Comiin
9
5719
Vastaukset
- Tätähäntää
Ostin uuden tietokoneen komponentit karvan yli 2000 eurolla.
Tavaroita odotettiin viikon sijasta kolme. Sitten kun tavarat ilmoitettiin noudettaviksi, niitä noudettiin yli 2 tuntia. Jono tiskille oli kamala, vain toista sataa asiakasta ennen meitä.
Sitten kun vihdoinkin päästiin tiskille, kaveri ilmoitti lähtevänsä keräämään tavarat varastosta ja kestävän vartin verran. Positiivinen yllätys oli että kaveri palasi noin 10 minsan jälkeen!
Paitsi, että kun laitetta kasattiin, emolevy oli viallinen. Ei lähtenyt käyntiin.
"Joo, se teidän poweri on viallinen, vaihtakaa parempaan" Juu ei, ei vaihdeta, poweri toimi muissa kokeiluissa täydellisesti. Se oli sitäpaitsi juuri ostettu samassa läjässä.
Soitto uudestaan asiakaspalveluun jonne pääsi alle 45 minsassa.
"Njaa ehkä se emo on sitten rikki, tai teidän prossa tai muisti tai jotain pläp pläp"
Puhelimessa sovittiin emolevyn palauttamisesta kaikkine tarvikkeineen ja että saan heti uuden tilalle.
Kellarissa ( hesan myymälä ) tiskillä ollut Gabriel G. ei viitsinyt selvittää puhelimessa luvattua välitöntä vaihtoa. Ei kuulu hänelle, eikä sellaista kukaan lupaa.
Kun aloin kyselemään tästä korjauksesta sanoi että kestää 15 päivää. Sanoin ettei se voi kestää, kun tavara on toissa päivänä ostettu ja heti tuotu heille vaihtoon. Hetken kinattuani vaadin rahojani takaisin, jolloin Gabriel G. nappasi laatikon ja sanoi " kiitos näkemiin" ja katosi heiluri ovista jonnekin takahuoneeseen. Ilmeisestikin jäi kurkkimaan ovien raosta, kun ei viidessä minsassa palannut.
Ei voinut kuin lähteä vaimon ja itkuisen tenavan kanssa pois.
15 päivää emon huoltoon jättämisestä rupesi kyselemään emon perään jolloin ystävällisesti kerrottiin takuukorjauksen kestävän 15 päivää. Arkipäivää. siis 3 viikkoa.
Sitten sotaan emaililla. Huollon kanssa käytiin ärsyttävä mailin vaihto jossa ilmoitin peruvani kaupan kun vaihto luvattiin heti ja silti he ilmoittavat etteivät suostu vaihtoon.
2 tuntia viimeisestä mailista saapui kännykkään tekstari että takuu tapauksenne on noudettavissa. Hetkeä myöhemmin tuli myös email.
Mennessäni noutamaan emoa, tämä Gabriel G. oli tiskillä kovassa kinassa mies asiakkaan kanssa. Tyttönen hoiti mun asiani ja toi täysin uuden emolevylaatikon. Olin kovin tyytyväinen.
Iloni katosi tasan välittömästi kun tämä Gabriel G. sanoi mun selän takana edellisestä asiakkaasta " Vxttu mikä nuija" Käännyin tiskille päin ja molemmat hieman hätkähtivät, mutta kommentti oli jo poistuneesta asiakkaasta eikä minusta.
Ideana kelliri pisteessä taitaa olle, että ei ole penniäkään kiinni firmassa ja siellä ollaan vaan töissä.
Toivottavasti ette ole kauaa.
Mun pennit ja centit menee tasan muualle, vaikka sitten maksaa enempi. Mulle riittää nyt. - anti-WOT
törkeetä että toi wot näyttää vihreää, vaikka kyseessä on harhaanjohtava URL -uudelleenohjaus !
menee jonnekin pikavippilainan mainossivulle !
saiskohan ton typerän WOT -systeemin pois?
Itse koen siitä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä ? - Vkauppaheippa
Minä sain tänään vahvasti teipatun nyytin Vkaupasta (Riika?) Nyytti sisälsi tilaamani näköisen, toimimattomaksi toteamani tuotteen. Onneksi siinä oli kuitenkin takuulappu mukana. Toinen samaa paskaa oli takuulapussa. Ollut maininta, että toimimattomuus olisi pitänyt huomata jo ennen varovaista nyytin avausta(heh,heh!) tämä maininta oli kaiken lisäksi nyytin sisällä olleessa paperilappusessa. Paskaa, mikä paskaa! Varokaa tätä Vkauppaa, tyhjän saa pyytämättäkin!
- nurtsipalaa
Tilasin sieltä Blackberry Q10:n puhelimen, joka paketista purettaessa oli jo avattu, tehtaan sinetit oli leikattu auki ja puhelin ei toiminut, syystä että yksi sim-kortti paikan pinneistä puuttui, lähetin puhelimen takaisin ja odottelin vastausta kuukauden, laskuttivat huollosta 40€, eivät saanet korjattua eikä uutta puhelinta saanut tilalle koska joku "igor" ilmoitti että puhelin ei ole voinut rikkoutua tehtaalla tai missään muuallakaan ennen minulle tuloa. Yhteydenotot ja asiakaspalvelu täysin apinoiden hallussa, vastauksissa kesti, puhelimeen ei vastattu, sähköpostit oli asiattomia ja suoranaisia "mainoksia" ja kun pyysin puhelinta takaisin itselleni, nii puhelin oli lähetetty johonkin toiseen paikkaan josta muka sitä etsittiin kuukausi ja tämä episodi kaikkineen kesti kaksi kuukautta. Yritys täysin kädetön, asiakaspalvelu paskaa, tuotteet surkeita ja omistajat ylimielisiä venäläisiä, en suosittele kenellekään minkään ostamista sieltä.
- Hgzsfghhjjfd
Kiitos paljon kun näitä kokemuksia kerrotte! Olin jo tilaamassa yli 600 euron puhelinta tuolta mutta nyt jää kyllä varmasti tilaamatta.
- assssssss
Eikö takuut yleensä hoida eri maahantuojien huollot? Yksi ainoa puhelin on helppo ainakin Helsingissä viedä itse huoltoon. Tosin maalla vein Windows puhelimen ostopaikkaan, Giganttiin ja kyllä se sieltä sitten korjattuna tuli takaisin. Tiesin, että aikaa voi mennä. Suomen takuukorjauspaikka Salossa lähetti laitteen jonnekin ulkomaille korjattavaksi ja aikaa menikin lähes kolme viikkoa kuten tiesin odottaa. Osasin pyytää sijaispuhelinta korjauksen ajaksi ja sen sainkin.
Miten tällainen hoituisi Verkkokaupassa?
Sinulla tuskin oli kyseessä Windows puhelin, eipä kai niitä moni enää nykyisin osta. - VKAUPPA_PAHIS
Kas kun en lukenut vuosi sitten! Vkaupan (Uskonnen Oy) Lumia 532 DUAL SIM takuu korjaus kestänyt jo 5 viikkoa, useiden soittojen >5 ilmeni että ei voi korjata, vastaavaa ei saa ja 44 EUR saisi takaisin (101 EUR ostohinta- kuluma...)! Katsotaan miten käy, vaadin nyt 70 EUR! verkkokauppa.com korvaa tässä tapauksessa uuden hinnan! Ei ikinä tästä kaupasta mitään!!!
- EjJummarra
VKAUPPA_PAHIS kirjoitti:
Kas kun en lukenut vuosi sitten! Vkaupan (Uskonnen Oy) Lumia 532 DUAL SIM takuu korjaus kestänyt jo 5 viikkoa, useiden soittojen >5 ilmeni että ei voi korjata, vastaavaa ei saa ja 44 EUR saisi takaisin (101 EUR ostohinta- kuluma...)! Katsotaan miten käy, vaadin nyt 70 EUR! verkkokauppa.com korvaa tässä tapauksessa uuden hinnan! Ei ikinä tästä kaupasta mitään!!!
Mitä Verkkokauppa.comilla on tämän kanssa tekemistä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774