ASO voittoon +

+++++ Asolle

plussaa ja miinusta -
Mitä mieltä ootte tässävaiheessa kisaa??
Mun mielestä Ason plussat
alkuperäinen asukas
sympaattinen
tunneälyä
aito
ei pelaa
paras kolmesta apinasta
rehellinen
sydämellinen
vähiten ärsyttävä alkuperäisistä

Nämä eivät ole missään järjestyksessä, tuli vain hetkessä mieleen.
Ois muuten saanut voittaa päällikkyyden sininen ja valkoinen lauluskabassa.

- ehkä jotain toistuvia maneereja
Mutta kellä ei oo näin monen päivän jälkeen..?
Sitäpaitsi HÄN on pärjännyt tosi hyvin suomenkielisessä ohjelmassa.

14

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyrkkeilijä

aso ei tule voittamaan,,pakolaiset voittaa vaan sosiaalihuollon jonossa,mitään sanomaton höröttäjä,,yritää änkytää suomeksi,,menis takas mistä tullutkin

• hffhg

Aso on kyllä mielenkiintoinen persoona jo sen takia, että aluksi hän oli väärinymmärretty ja teki huonon ensivaikutelman ja vaikutti että tippuu heti : "Oon täyspäinen hetero, en oo homo" Sitten yhtäkkiä Aso alkoi vahvistaa asemiaan ja nousi talon suosikkien joukkoon. Itsekin aluksi inhosin Asoa, yhtäkkiä aloin nauraa Ason jutuille, mutta nyt on kuin parisuhteessa alkanut tasainen kausi, jolloin alkaa huomata huonot puolet. Ja niitä on kyllä paljon. :D Maneerit, äijäily, machoilu, tyhjä hihitys nauru ja sikailu jne... mutta ehkä kuitenkin plussat kuittaavat miinukset ja aso on top 3:ssa. Hänessä on kuitenkin paljon sellaisia puolia, mitä hänen kaverissaan Tonissa ja Samissa ei ole havaittavissa, joista etunenässä tunneäly, sympaattisuus ja aitous.

• sssssssssssssssssö
        hffhg kirjoitti:

Aso on kyllä mielenkiintoinen persoona jo sen takia, että aluksi hän oli väärinymmärretty ja teki huonon ensivaikutelman ja vaikutti että tippuu heti : "Oon täyspäinen hetero, en oo homo" Sitten yhtäkkiä Aso alkoi vahvistaa asemiaan ja nousi talon suosikkien joukkoon. Itsekin aluksi inhosin Asoa, yhtäkkiä aloin nauraa Ason jutuille, mutta nyt on kuin parisuhteessa alkanut tasainen kausi, jolloin alkaa huomata huonot puolet. Ja niitä on kyllä paljon. :D Maneerit, äijäily, machoilu, tyhjä hihitys nauru ja sikailu jne... mutta ehkä kuitenkin plussat kuittaavat miinukset ja aso on top 3:ssa. Hänessä on kuitenkin paljon sellaisia puolia, mitä hänen kaverissaan Tonissa ja Samissa ei ole havaittavissa, joista etunenässä tunneäly, sympaattisuus ja aitous.

Niin se ensivaikutelma pettää. Aluksi inhosin Esa A:ta, Kätliniä ja Asoa mutta nyt ovat minun top 3:ni. Pidin aluksi Samposta ja Samista. Nyt he kuuluvat inhokkeihini.

• uygdfs
        hffhg kirjoitti:

Ason talossapysymisen salaisuus on siinä, että talossa on ollut paljoin homoja ja Sami on tarvinnut itselleen luotettavia tukijoita. Oli Asolle onnenpotku että Sami otti "siipiensä" suojaan mutta Samikin on pelkkä hyväksikäyttäjä. Toni on aito ja Sami on taas typerys mutta pelaa aika hyvin. Aso on turha hyväksikäytetty rääpäle kolmikossa.

• Asolle +++++

Samaa mieltä alkuper. kirjoittajan kanssa. Asolla on hauskoja juttuja ja puhuu kivasti suomea. On varmaan tottunut perheen ja - tyttöystävän läheisyyteen enemmän ja nyt puhe siitä mistä puute :)

On muuten sympaattinen ja yllä muuta mainittua. On mukavan näköinen kaveri. Ei kuitenkaan juonittele naisten perässä kuten Sami eikä sikaile kuten Wagneriksi pukeutunut Toni. Joku kirjoittaja keksi tuon Wagner-jutun aiemmin :)

• Aso number 1

Mun mielestä myös Aso sais ehdottomasti voittaa !!
        Aso on todella rehti, symppis, suoraselkäinen ihana kaveri. Omaitsensä. Ei feikkaa.
        Ei ole sekoillut naisten eikä miesten kans.
        On kokoajan vain parempi ja parempi.
        Nyt muutkin ovat sen jo huomanneet, onneks ;)

• khbglhvl

• khgvklgh

koko vastaus sensuroitu! Noh, kuitenkin lyhyesti sanottuna Aso on perseestä

• 13++
        khgvklgh kirjoitti:

koko vastaus sensuroitu! Noh, kuitenkin lyhyesti sanottuna Aso on perseestä

sittenkin niin että, Sami on posetiivari ja Aso on apina.

• bgdd
        13++ kirjoitti:

sittenkin niin että, Sami on posetiivari ja Aso on apina.

jep saapi nähdä miten käy jos sami ja toni lentää pihalle miten ason käytös muuttuu.....muuten myös kuuluu minun ykkössuosikkeihin.....tosin kyllä "tapetit joutais ensin pois..esa. antti . stephania....

• ,,,,,,,,,,,,,

............jes

• ,,,

Mutta kun on Esa, niin Aso jää kakkoseksi. Mä kanssa olen tykännyt Asosta Ason pitäisi saada jonkinmoinen palkinto talosta tultuaan. Kätlinhän on palkintonsa saanut päästyään reissulle. joutaisikin jo pois talosta.

• näin on

Kaikki Sami-sedän katkerat palvojat valjastettu Esaa mollaamaan. Asonhan on nyt pakko voittaa kännäysreissurahat koko persaukiselle apinalaumalle....

• kdsä

on aso. en nää mitään syytä miksi hänen pitäisi voittaa. Vähiten aito. ei kuuntele muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      3929
    2. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      586
      3270
    3. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2531
    4. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2393
    5. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      131
      1949
    6. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      105
      1806
    7. Kun mennään...

yhdessä petiin... Otathan mut peiton alle? Hyvää yötä toivottaa sun nalle. Oot mun oma hehkulamppu, Kauniimpi kuin nätein kukkakimppu. https://you
      Ikävä
      172
      952
    8. Taitaa olla viimeinen talvi.

Jos sähkön hinta talvella on 4-5 kertaa suurempi, kuin edellisenä talvena, niin mulla ei ole varaa lääkkeisiin, ei ruokaan, muita laskuja en voi maksa
      Pori
      84
      877
    9. Selvitetään syyt kalliiseen sähköön!

Sähkön hinta pysyy hirmukalliina riippumatta kulutuksesta. Nytkin keskellä kesää sunnuntaina yli 30 snt/kWh. Mitä onkaan tulossa talvella? https://ww
      Maailman menoa
      238
      744
    10. Rölli, tänään aiheena psyykkiset ongelmat

ja suhdesekoilut. Tasapainoisella ihmisellä on tunteet ja järki sopusoinnussa. Tämä johtaa siihen että, myös parisuhdeasioissa ja rakkauselämän puol
      Ikävä
      149
      708
    Aihe