ASO voittoon +

+++++ Asolle

plussaa ja miinusta -
Mitä mieltä ootte tässävaiheessa kisaa??
Mun mielestä Ason plussat
alkuperäinen asukas
sympaattinen
tunneälyä
aito
ei pelaa
paras kolmesta apinasta
rehellinen
sydämellinen
vähiten ärsyttävä alkuperäisistä

Nämä eivät ole missään järjestyksessä, tuli vain hetkessä mieleen.
Ois muuten saanut voittaa päällikkyyden sininen ja valkoinen lauluskabassa.

- ehkä jotain toistuvia maneereja
Mutta kellä ei oo näin monen päivän jälkeen..?
Sitäpaitsi HÄN on pärjännyt tosi hyvin suomenkielisessä ohjelmassa.

14

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyrkkeilijä

      aso ei tule voittamaan,,pakolaiset voittaa vaan sosiaalihuollon jonossa,mitään sanomaton höröttäjä,,yritää änkytää suomeksi,,menis takas mistä tullutkin

      • hffhg

        Aso on kyllä mielenkiintoinen persoona jo sen takia, että aluksi hän oli väärinymmärretty ja teki huonon ensivaikutelman ja vaikutti että tippuu heti : "Oon täyspäinen hetero, en oo homo" Sitten yhtäkkiä Aso alkoi vahvistaa asemiaan ja nousi talon suosikkien joukkoon. Itsekin aluksi inhosin Asoa, yhtäkkiä aloin nauraa Ason jutuille, mutta nyt on kuin parisuhteessa alkanut tasainen kausi, jolloin alkaa huomata huonot puolet. Ja niitä on kyllä paljon. :D Maneerit, äijäily, machoilu, tyhjä hihitys nauru ja sikailu jne... mutta ehkä kuitenkin plussat kuittaavat miinukset ja aso on top 3:ssa. Hänessä on kuitenkin paljon sellaisia puolia, mitä hänen kaverissaan Tonissa ja Samissa ei ole havaittavissa, joista etunenässä tunneäly, sympaattisuus ja aitous.


      • sssssssssssssssssö
        hffhg kirjoitti:

        Aso on kyllä mielenkiintoinen persoona jo sen takia, että aluksi hän oli väärinymmärretty ja teki huonon ensivaikutelman ja vaikutti että tippuu heti : "Oon täyspäinen hetero, en oo homo" Sitten yhtäkkiä Aso alkoi vahvistaa asemiaan ja nousi talon suosikkien joukkoon. Itsekin aluksi inhosin Asoa, yhtäkkiä aloin nauraa Ason jutuille, mutta nyt on kuin parisuhteessa alkanut tasainen kausi, jolloin alkaa huomata huonot puolet. Ja niitä on kyllä paljon. :D Maneerit, äijäily, machoilu, tyhjä hihitys nauru ja sikailu jne... mutta ehkä kuitenkin plussat kuittaavat miinukset ja aso on top 3:ssa. Hänessä on kuitenkin paljon sellaisia puolia, mitä hänen kaverissaan Tonissa ja Samissa ei ole havaittavissa, joista etunenässä tunneäly, sympaattisuus ja aitous.

        Niin se ensivaikutelma pettää. Aluksi inhosin Esa A:ta, Kätliniä ja Asoa mutta nyt ovat minun top 3:ni. Pidin aluksi Samposta ja Samista. Nyt he kuuluvat inhokkeihini.


      • uygdfs
        hffhg kirjoitti:

        Aso on kyllä mielenkiintoinen persoona jo sen takia, että aluksi hän oli väärinymmärretty ja teki huonon ensivaikutelman ja vaikutti että tippuu heti : "Oon täyspäinen hetero, en oo homo" Sitten yhtäkkiä Aso alkoi vahvistaa asemiaan ja nousi talon suosikkien joukkoon. Itsekin aluksi inhosin Asoa, yhtäkkiä aloin nauraa Ason jutuille, mutta nyt on kuin parisuhteessa alkanut tasainen kausi, jolloin alkaa huomata huonot puolet. Ja niitä on kyllä paljon. :D Maneerit, äijäily, machoilu, tyhjä hihitys nauru ja sikailu jne... mutta ehkä kuitenkin plussat kuittaavat miinukset ja aso on top 3:ssa. Hänessä on kuitenkin paljon sellaisia puolia, mitä hänen kaverissaan Tonissa ja Samissa ei ole havaittavissa, joista etunenässä tunneäly, sympaattisuus ja aitous.

        Ason talossapysymisen salaisuus on siinä, että talossa on ollut paljoin homoja ja Sami on tarvinnut itselleen luotettavia tukijoita. Oli Asolle onnenpotku että Sami otti "siipiensä" suojaan mutta Samikin on pelkkä hyväksikäyttäjä. Toni on aito ja Sami on taas typerys mutta pelaa aika hyvin. Aso on turha hyväksikäytetty rääpäle kolmikossa.


    • Asolle +++++

      Samaa mieltä alkuper. kirjoittajan kanssa. Asolla on hauskoja juttuja ja puhuu kivasti suomea. On varmaan tottunut perheen ja - tyttöystävän läheisyyteen enemmän ja nyt puhe siitä mistä puute :)

      On muuten sympaattinen ja yllä muuta mainittua. On mukavan näköinen kaveri. Ei kuitenkaan juonittele naisten perässä kuten Sami eikä sikaile kuten Wagneriksi pukeutunut Toni. Joku kirjoittaja keksi tuon Wagner-jutun aiemmin :)

      • Aso number 1

        Mun mielestä myös Aso sais ehdottomasti voittaa !!
        Aso on todella rehti, symppis, suoraselkäinen ihana kaveri. Omaitsensä. Ei feikkaa.
        Ei ole sekoillut naisten eikä miesten kans.
        On kokoajan vain parempi ja parempi.
        Nyt muutkin ovat sen jo huomanneet, onneks ;)


    • khbglhvl

      • khgvklgh

        koko vastaus sensuroitu! Noh, kuitenkin lyhyesti sanottuna Aso on perseestä


      • 13++
        khgvklgh kirjoitti:

        koko vastaus sensuroitu! Noh, kuitenkin lyhyesti sanottuna Aso on perseestä

        sittenkin niin että, Sami on posetiivari ja Aso on apina.


      • bgdd
        13++ kirjoitti:

        sittenkin niin että, Sami on posetiivari ja Aso on apina.

        jep saapi nähdä miten käy jos sami ja toni lentää pihalle miten ason käytös muuttuu.....muuten myös kuuluu minun ykkössuosikkeihin.....tosin kyllä "tapetit joutais ensin pois..esa. antti . stephania....


    • ,,,,,,,,,,,,,

      ............jes

      • ,,,

        Mutta kun on Esa, niin Aso jää kakkoseksi. Mä kanssa olen tykännyt Asosta Ason pitäisi saada jonkinmoinen palkinto talosta tultuaan. Kätlinhän on palkintonsa saanut päästyään reissulle. joutaisikin jo pois talosta.


    • näin on

      Kaikki Sami-sedän katkerat palvojat valjastettu Esaa mollaamaan. Asonhan on nyt pakko voittaa kännäysreissurahat koko persaukiselle apinalaumalle....

    • kdsä

      on aso. en nää mitään syytä miksi hänen pitäisi voittaa. Vähiten aito. ei kuuntele muita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe