Sun luo

In My Dreams

Olin ollut töisssä uudessa paikassa ja paineet uutena työntekijänä oli suuret, olin aivan uusi näissä kuvioissa. Nina käski minut jäämään ylitöihin viikonloppuna, noh sopihan se kun ei kotiinkaan ollut mikään kiire.
Nina oli blondi, tiukan näköinen nainen joka tiesi mitä halusi.
Oltiin tultu juttuun hyvin ihan alusta asti vaikka kaikki mulle kertoivatki että Nina oli Ihan veemäinen. Viikot kuluivat ja jotenkin me tultiin vaan paremmin toimeen. Aina me oltiin ne ainoat jotka jäi iltavuoroon. Tuli sellasia tilanteita että vahingossa kosketit mun kättä ja välillä kun kurotit jotain painauduit mua vasten, välillä huomasin vaan katsovani sun kauniita huuliasi kun kerroit mulle jotain todella tärkeää ja siinä samassa oli unohtanut mitä sanoit.
Olit todella kaunis ja näyttävä nainen. Ehkä monestakin syystä monet piti sua juuri sellaisena esimiehenä mitä pitää oikeasti olla.
Koko yö oltiin pakerrettu töissä ja sun hajuvetesi tuoksu oli saanut mut humaltumaan jo monta kertaa, kysyit multa tulisitko ottaan muutaman rinksun sun luo ennen kun katoan yöhön. Hymyilitkit vaisusti, vastasin hymyyn hymyllä ja tuumasin et kait tytöt voi joskus pitää vähän hauskaaki??
Tulin sun luo ja hitaasti halisit mua, sun tuoksusi oli taas jotain huumaavaa..
Ohjasit mut olkkariisi ja lähdit hakemaan juotavaa..peilisi kautta seurasin kaunista kävelyäsi.
Puhuit minulle jotain mutta vain pystyin ajattelemaan huuliasia ja sitä miltä ne tuntuisivat huulillani.
Istun sohvallasi hiljaa odottelin että milloin tuot juotavani, ja kun sen toit minun oli pakko ottaa sua kädestä kiinni..hellästi suutelin sun rannettasi. Olit ihan hiljaa..
Suutelin sua uudestaan ranteeeseen, kämmeneen. Huokasit hennosti..
Suutelin sun sormiasia ja näin kuinka katseellasi seurasit huuliani. HIljaa hivuttauduin ja sain kuin sainkin panettua huuleni sun huuliasi vasten. Olet niin kaunis-sain soperrettua..
Niin pehmeiltä ja hyvältä huulesi maistuikaan, Halusin sua enemmän...
kun seisoit vasten minua tulit lähemmäksi, Hiljaa hivuttauduit alemmaksi ja alemmaksi..
Tunsin kuinka halusin sinua..
Varovasti hipaisten kosketit minua..hitaastii..uudellen ja uudellen kunnes voihikin ääneen.
-Sä tunnut niin hyvälle.. ja katsoit mua syvälle silmiin,,
samalla tunsin pehmeät sormesi sisälläni,,kiusaavan juuri sitä oikeaa paikkaa..
Olit niin lähellä että pystyin tyntemaan sun hengityksen. Tarkkailit jokaisen ilmeeni, tunteeni..olit siinä.
Mun lähelläni juuri sellaisena kun olet. Painauduimme kiinni toisiimme värsiten..
"Huomenna on uusi aamu"-sanoit. Ja yhdessä aloimme nauramaan.
Ja se uusi aamu tuli..ja tuli..aina uudelleen Sinä vierelläni.

0

3936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        531
        5769
      2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        99
        1955
      3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        19
        1951
      4. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        107
        1759
      5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        62
        1568
      6. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        28
        1567
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1315
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        59
        1184
      9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        66
        1035
      10. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        57
        995
      Aihe