~*~MÖRKÖJEN KARKOITUS~*~

♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥

~ Rakkaani ~

Älä anna minkään mörön
hiipiä hyvänmielen ovelle
älä kuuntele sitä koputusta

Vaivaista - vaivaista ja
pyytävää ja pyytävää
valitusta älä sisään päästä

~ Rakkaani ~

Sulje sen kauhuksi ikkunat ilolla
vedä eteen verhot
kauniilla hymyllä
salpaa ovi hyväntuulisella naurulla

~ Rakkaani ~

Anna tunteiden sytyttää takkatuli
anna rakkauden kipinöiden
polttaa ikävän turkki

Ota syliin rakkaus

Se sydämenvalo -
Se mörköjen karkotus

♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥

(Noidan vastauksesta runooni Runot-puolella
siitä inspiksen saaneena.. ;)

13

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla möröt kiusii vielä :)
      Ihanaa lumista viikonloppua

• *MURUKULTA*

Noidan palautevastaus Runot-puolen runooni
        sai sytämeni liikahtamaan ja aloin hälle miettimään
        jotain lohduttavaa... no jotain sain mielestäni sanottua
        mutta sit tuli runonrunko ja ja niin näppärästi jotenkin liki valmiina
        että päätin sen het napata tänne sivulle.

Gitta tässä on resepti aja sinäkin ne möröt tällä ohjeella
        kyllä ne lähtee ja täältä minä vielä annan voimahalin
        niin uusi päivä tulee ennemin kuin huomaatkaan! :•]
        Pieni lumivappa on nyt täälläkin pysynyt sekin on hyvä asia!
        Rauhallista iltaa ja pientä hymyä sinne suupieliin, tuitukka - näin kiittää Murukulta! :)

• Erik von

Ensiksi täytyy mainita että minä en ole notsmoke...
      se kun haluais omia kaiken itselleen..

Oletpa tehnyt mielenkiintoisen runon....
      Onhan niitä mörköjä moneen lähtöön mutta Röllipeikkoa
      et varmaan pelkäisi?

Tuolla Koposen mökissä on aina verhot ikkunoissa
      Miksi?
      Tiedätkös Muru että minä olen myös mobilisti ja ihailen
      kaikkea ajan patinoimaa..
      Eilen illalla Koponen soitti että hänellä olisi vm.64 Olg....
      siis Volga ja haluaisinko tutustua?
      Minullahan on lämpöeristetty luksus autotalli johon
      Pekka rengilläni ei ole mitään asiaa...
      En kerro muuta kuin että palautin sen aamulla Koposelle...

• *MURUKULTA*

Eihän kukaa luulekaan että Eerik olisi joku muu kun mitä on, ei toki!
        Onhan noita kateellisia jotka haluaisivat olla kuin Eerik mutta se ei todellakaan käy!
        Hän on niin heino ja sivistynytkin, ettei toista, ei ihme että joku notsmoke koittaisi saada
        kaiken kunnian itselleen, mokoma, mikä lie identtiteettirosvo koko hunsvotti!

Eerik hupsuttelee, enhän minä Röllipeikkoa tietenkään pelkää, eihän sitä ole edes olemassakaan *nauraa* vai... Siellä metsässä on aivan turvallista kulkea, mitä nyt ne yhdet siellä välillä pitävät niitä survivor-kilpailuja ja Etsi_Eero-nopeuskilpailuja ja sen sellaisia, mutta en minä jaksa niistä välittää, hermot siinä saa vain riekaleeksi.
        Mutta Eerik! Hyvänen aika! Ei kait hän ole mennyt koeajamaan niitä.. mitä on Koposen tallissa! Minä olen kuullut, vaikka hän kyllä tietää etten minä juoruja pahemmin,,mutta että siellä on kruuvailtu niitten kierroslukumittaria,,juuh! Kaiken maailman kohotuksilla koitetaan vuosia muka vähentää, vaan aivan onnetonta kaikki, autonostajat tuntuu olevan täysin sokeita...mitähän ne ajattelee..!
        On se hyvä ettei Eerik herra sitä kuitenkaan itsellen harmiksi ottanut, sit V..olgkaa ja kaikki on nyt hyvin!

Mutta runoni - aamuinen kynänlento 'paperilla' - ihmeellistä miten niitä siunautuukin,
        noita runorivejä rakkaudesta ja kuinka kauan niitä ilman olin,,, ja sinua! ;D
        Kiitos nyt oikein kovasti Eerik von - nyt minun pitää mennä, unipilvi on jo tilattu Murukullalle.. :)

• Minanoita

Mukava ko oot inspiroitunut!

Sydänvalossa me mörköjä karkotamma
      lumisesta ikkunasta
      katoma
      kuinka ne kotiinsa hiipivät
      noloina
      eivät päässeet sisään
      hyvänmielen ovesta
      ....

Runo oli hyvä, tällainen sokea satuhahmokin
      näki sen lukaista:)

• *MURUKULTA*

Kait sää oot..;)) juu ollaan vaan..!
        Vähä kait mua on tänään naurattanut, sattuntu kaikkea muxaa, simmosta mörönkarkotus jutskia
        Ja kuule, tämä lähti tojella sun inpaamana! Onko tehonnut sinnepäin, toivottavasti!
        Ja jos loppuu heitä viestillä, lähetän lissää säppejä oween!

Keeps smile und danke ja suhadellaan taas näin vilkuttaa holokrammi-Murukulta! ;D

• Ovista ja ikknunoista
      pimeän tullen tulossa

Peiton alle käpertyneenä
      odottaen uutta päivää

Toivoen tietäen
      rakkaus
      "Se sydämenvalo -
      Se mörköjen karkotus"

Aurinkoista päivää ja mieltä, hymyn kera.

• häkkiin ahdistettu

selvittää ne oikeassa elämässä. Muuten möröistä tulee loppuelämän vankila. Sitähän et tahdo lähimmäisellesi tehdä. En usko kenenkään olevan niin paha, että haluaa tuhota toisen terveyden. Ulkopuolelta ei voi tietää missä vaiheessa henkinen kestävyys romahtaa niin, että keskusteluyhteys katkeaa ikiajoiksi. Kun ei vaan enää ymmärrä toisen tekoja ja arvoituksia. Ulkopuolelta ei ole oikeutta määrittää omaa asemaa toisen asemaan nähden. Siinä on silloin pahuus mukana. Täydellinen toisen ihmisen ymmärtämättömyys. Täytyy tehdä täydellinen tapojen muutos muuten kuilu on pohjaton.

• *MURUKULTA*

Näin se on! :)
        Sydämenvalo on kuin pieni tähti ja sen huomaa vaikka olisi kuinka pimeää.
        Annetaan se tuikkia ja loistaa - joku sen aina näkee ja jotakin se aina auttaa. :)

Kiitos Liisa lämpimistä sanoistasi. - Ulkona on kylmä tuuli mutta sinulle kynttilän lämpöä iltaasi! :]

http://vehkapuronkoulu.jns.fi/image.php?blob_id=7956

• *MURUKULTA*
        häkkiin ahdistettu kirjoitti:

selvittää ne oikeassa elämässä. Muuten möröistä tulee loppuelämän vankila. Sitähän et tahdo lähimmäisellesi tehdä. En usko kenenkään olevan niin paha, että haluaa tuhota toisen terveyden. Ulkopuolelta ei voi tietää missä vaiheessa henkinen kestävyys romahtaa niin, että keskusteluyhteys katkeaa ikiajoiksi. Kun ei vaan enää ymmärrä toisen tekoja ja arvoituksia. Ulkopuolelta ei ole oikeutta määrittää omaa asemaa toisen asemaan nähden. Siinä on silloin pahuus mukana. Täydellinen toisen ihmisen ymmärtämättömyys. Täytyy tehdä täydellinen tapojen muutos muuten kuilu on pohjaton.

Jokainenhan meistä toivoo lähelleen ymmärtäväisiä ihmisiä tai ainakin sen yhden, joka osaa tulkita
        jos oman maailman muurit alkaa sortumaan päälle, tukee, ennen kuin on liian myöhäistä.
        Ja olen kassasi samaa mieltä. Ymmärtämöttömyys aiheuttaa paljon pahaa tässä maailmassa.
        ja menen vielä niin pitkälle ajattelussa väittäissäni että jos ihmiset ymmärtäisivät toisiaan,
        maailmassa ei olisi ainuttakaan sotaa. Mutta...toivotaan, ehkä jonakin pvän sekin ihme tapahtuu! :)

Koitetaan sinnitellä elämän aallokaossa ja tämä tuli mieleen, josko siitä olisi jotain ammennettavaa,,
        http://www.youtube.com/watch?v=4QPPM80PGG0

• täti omenahillo

Möröt onneksi pelkäävät pimeää, tai ainakin katoavat varjoihin.
      Lopulta häviten.
      Runosta en sano mitään, se puhuu itse puolestaan.
      Mutta sen sanon, että olet mainio ja monipuolinen kirjoittaja.

• *MURUKULTA*

¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤

Pimeys kaihtaa valoa
        koittaa nielaista

Pilvein raosta kuitenkin
        säde pieni erkani

Ajoi möröt pois pimeyteen
        nauraen ja hymyillen :)

¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤

Tuo tekee hyvää, nimittäin - .."että olet mainio ja monipuolinen kirjoittaja. " :D
        Sitä pyrin tekemään, sitä ettei jää askeltamaan paikalleen, silloinhan ei, mielestäni, edistystä tapahdu.
        Yrittää pitää ja 'matkailu avartaa' runopoluillakin uusiiin huimiin suorituksiin. ;•)

"Runosta en sano mitään, se puhuu itse puolestaan." Kiitän luottamuksesta - ja palautteestasi
        ja puhallan muutaman valkean lumihiutaleen ikkunallesi kiitokseksi kimaltelemaan! :¤ 'puuhhhhh'..

http://www.napakka.fi/images/pussit/152914.jpg

• peres

sanaton olen
      mahoton sanarumba
      siinä kyllä pirut möröt karkaa
      tässä valitus hilijenee
      melekonen rakkauden katekismus runosi on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe