Huomenna lähdössä reissuun ja mietin, olisinko Gili Airin saarella viikon? Sain tarjouksen Gili Air hotellista, huone $46/yö aamiaisella? Ono hyvä ranta ja ei tuulinen yms..??? Nopeita vastauksia odottaen. Kiitoän etukäteen..Muita hyviä majapaikkoja, jossa ilmastointi ja siisti sillä saarella (ei surffari..)
Kukaan käynyt Gili Air hotel?
4
834
Vastaukset
Gili-saarten hotelleista minulla ei ole kokemusta, me otimme Airilla oman bungalowin rannalta (auringonlaskun puolelta), hinta oli 75.000rp eli 5€ aamiaisineen. Kuukauden reissulla kallein käyttämämme hotellihuone maksoi noin 10 euroa aamiaisineen. Airin hotellit sijaitsevat kaikki toisella puolella saarta, hyvän uimarannan tuntumassa. Sinne puolelle on myös keskittynyt kaikki toiminta, ravintolat ym. Saarihan on tosi pieni, joten mihinkään ei ole pitkä matka kävellenkään. Viikko kuluu varmasti mukavasti, ja välillähän voi poiketa muille Gili-saarille, veneet kulkevat niiden väliä päivittäin.
- tiedustelija..
Kertoisitko lisää minkä nimisestä yrityksestä vuokrasitte bungalowin viidellä eurolla per päivä? Olemme suunnitelleet reilun kahden viikon reissua Balille ensi maaliskuussa ja kartoitamme erilaisia edullisia yöpymismahdollisuuksia.
tiedustelija.. kirjoitti:
Kertoisitko lisää minkä nimisestä yrityksestä vuokrasitte bungalowin viidellä eurolla per päivä? Olemme suunnitelleet reilun kahden viikon reissua Balille ensi maaliskuussa ja kartoitamme erilaisia edullisia yöpymismahdollisuuksia.
Ei minkäänlainen yritys, vaan huoneenvuokraajat ovat satamassa veneitä vastassa. Gili Trawanganilla vuokrasimme oman bungalowin länsirannalta hintaan 3,50€ yö aamiaisineen (Sunset Bungalow, mainitaan myös LP-oppaissa, hinta on pysynyt vuosikaudet samana 50.000 rp/yö). Gili Airin majoitus oli Salabose, isännän nimi Daeng. Ja nyt kun tarkistin asian, hinta oli 70.000 rp/yö aamiaisineen. Voin todellakin suositella!
Jos reissupäiväkirja ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä.
[email protected]
- Jeeeejee
No, kuinkas kävi reissulla? itse käväisin tuolla parin tunnin ajan Lokakuussa ja ainakin itärannalla oli
aivan h-e-l-v-e-t-i-n tuulista kaakkoispasaatissa.
Länsipuolella ainakin Gili T:llä oli ihan leppoisat oltavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23815173Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251616