Esimieheni vaimoa!

Bertlis

Olin tässä muutama viikko sitten viemässä esimiestäni hänen autollaan lentokentälle ja sen jälkeen minun piti toimittaa hänen auto kotiin. Ajoin auton parkkipaikalle ja lähdin viemään avaimia sovitusti hänen vaimolleen. Astellessani kohti taloa kuljin erään huoneen ohi ja kuulin kun joku ääntelehti melko voimakkaasti ja äänen sävystä ei voinut olla erehtymättä. Kurkistin uteliaisuuttani ikkunasta sisälle ja näin kuinka Jaana oli nojautuneena pöydän ylle ja toinen käsi liikutteli tekosellaista hänen sisällään. Hänen jatkaessa touhuaan en voinut muuta kuin kaivaa kaluni esille ja alkaa runkkaamaan. Ei kestäyt kauaa kun jouduin keskeyttämään toimintani kun naapurin ovi avattiin ja naapurin tyttö oli lähdössä jonnekkin bilettämään. Ohi kävellessään tyttö hymyili minulle ja sanoi minulle ivallisesti että haluaisitko päästä sisälle. Jaana varmasti kuuli tämän ja hetken kuluttua hän avasi oven posket punottaen ja nopeasti päällepuetut gollagehosut väärinpäin jalassa. Sanoin hieman takellellen että tässä olisi ne avaimet. Jaana kysyi että haluaisinko hänen vievän minut kotiin johon vastasin myöntävästi. Jaana pyysi minut sisälle odottamaan kun hän laittaisi jotain muuta päällensä. Odotin eteisessä ja miettiessäni edellistä näkemääni alkoi huosuissa kiristämään. Kävelin Jaanan luokse ja sanoin hänelle suoraan että olin katsellut häntä juuri hetki sitten ja tartuin häntä rajusti kiinni vyötäröstä. Jaana säpsähti ja rupesi selittelemään kaikkea mutta huomasin että hän kävi kuumana. Revin Jaanan paidan auki ja samalla rintsikat sekä nostin hameen ylös. Käänsin hänet ymmpäri ja ilman turhia odotteluja työnnyin häneen takaapäin kerralla sisään. Jaana voihki ja käski nussimaan häntä niin lujaa kuin pystyisin ja minähän nussin. Hieroin hänen rintojaan ja hän piti niin kovaa ääntä että varmaan koko kunta kuuli sen voihkimisen.
Hetken jatkettuamme laskin valtavan mällin hänen sisälleen ja molemmat lyyhistyttiin lattialle. Jaana pyysi minua jäämään hänen luokseen ja minä en voinut kieltäytyä. Puhuimme illalla fantasioista ja parasta siinä oli se että molemmat saivat omat fantasiat toteutettua. En voinut olla kirjoittamatta tätä koska soisin tälläistä tapahtuvan kaikille. Pysyy omakin parisuhde kunnossa ja on oikeasti piristävää käydä toteuttamassa fantasioita ilman mitään turhia selittelyitä.

0

13570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        11
        3516
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        119
        2277
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        44
        1669
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1408
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        78
        1163
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        48
        976
      7. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        914
      8. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        910
      9. Rahtari s salmi

        Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
        Suomussalmi
        11
        905
      10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        835
      Aihe