Voiko harrastaa seksiä?

nnoouiioo

Voiko harrastaa seksiö vaikka ei ole kehittynyt kunnolla eikö ole kuukautiset alkanut ja oon koht 13?

68

7585

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heituuuu

      ei voi, oota muutamia vuosia vielä

    • suosittele

      Siis oikeasti. Voithan harrastaa sormettamista niinkun mä, jos niinkun mieli tekee.

    • mayura

      12-vuotias ei mitenkään ole valmis nusutteluun. Malta odottaa se muutama vuosi ainakin.

      • Anonyymi

        entä sormittaminen


    • ...

      ei kai mitään sitä estä...mutta mikäs kiire siihen on

    • jotain tähän

      Jos päätät harrastaa seksiä jonkun pojan kanssa, kannattaa hankkia liukuvoidetta jota levität pojan jäykälle penikselle.

      • sultan conture

        ja myös kumiin...


      • Anonyymi
        sultan conture kirjoitti:

        ja myös kumiin...

        Lopetappa nyt 50n ukko ja korkki kiinni! Tykkeikö putin, jos tollasta jauhat jatkuvasti? Oletko venäjän trolli?


    • vuonna 2005(ikävä)

      Minä olen vittu pannu 13 vuotiaana 13vuotiasta tyttöä ja hyvin onnistu. tarumoja ei jääny kummallekkaan mutta olihan se vähä aluksi säätämistä:D,

    • ois kiva tietää

      no panitko ketää sillo?

    • niinpäniin..

      itseasiassa seksilaki kieltää alle 16 vuotiaiden seksinharrastamisen : S

      • Näinpä näin

        Eikös se oo et jos on "samalla henkisellä tasolla" ni saa harrastaa?


      • Jajajaja

        Kukas sitä on valvomassa.


      • lisäys
        Näinpä näin kirjoitti:

        Eikös se oo et jos on "samalla henkisellä tasolla" ni saa harrastaa?

        Alle 16-vuotiaskin voi lain mukaan syyllistyä nuoremman lapsen hyväksikäyttöön. "Sama henkinen taso" ei tee siitä laillista.


      • Anonyymi

        Itse asiassa laki kieltää seksin alle 14-vuotiaana, alle 16-vuotiaan kanssa laki kieltää vain täysi-ikäisen kumppanin kanssa, ja siitäkin saatetaan poiketa 18-20-vuotiaiden kohdalla, esim.15-v tyttö ja 18-v poika.


      • Anonyymi

        Se tarkoittaa vaan että 16v ei voi panna alle 16 vuotiasta. Ja jos aikuinen on opettajasi tai valmentajaksi yms niin 18v ei saa panna alle 18 vuotiasta. Tämä ei siis tarkoita esim että 15 ja 16 ei voi panna mutt joku 10v ja 16 ei tod voi. Senkin bussit jos on kumi ja aivot tallella


      • Anonyymi

        Misä kohti se noilta osin kieltää jos kumpainenkin on samanikäinen


      • Anonyymi

        Ei ole s kirjoittanut, teen susta rikosilmoituksen, ihan s puolesta, jonka elämän olet tuhonnut, olet sairas ihminen!


    • rainingblood__

      13 vuotiaan kuulu leikkiä kirkonrottaa kavereiden kanssa.Katos 16 vuotiaana uudestaan ettei käy hullusti. Mihin tämä maailma on menossa?

      • Anonyymi

        Minä olen9v ja harrastan seksiä


      • Anonyymi

        Vajakki kertoo satuja itsestään, olet ikuinen neitsyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen9v ja harrastan seksiä

        9v????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9v????

        Huh huh 😱


      • Anonyymi

        On selvää että et ole onnistunut elämässäsi, kirjoitat fantasioitasi että olisit muuta kuin työtön sossuntuilla elävä.


    • ei ei ei ei

      jos tuossa iässä harrastaa seksiä niin voi käydä niin että sitten 14v ikäisenä ollankiin sitten raskaana :(

      • sultan conture

        niin varsinkin jos ei käytä kondomia tai se hajoaa käytön-aikana


    • Jokuvaanaa

      Ei seksilaki kiellä alle 16-vuotiaan seksin harrastamista. Se sanoo vain, ettei yli 16-vuotias saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa, mutta molemmat alle 16-vuotiaat saavat tehdä keskenään mitä lystäävät.

      • lisäys

        Alle 16-vuotiaskin voi lain mukaan syyllistyä nuoremman lapsen hyväksikäyttöön.


    • Heterosexuaalipappa6

      Kuka estäisi? Tai lukeko raamatussa ikärajaa seksiin?

      • Anonyymi

        Suomen laissa.


    • olen 13v Boitzu

      Itellä vasta 8cm muna jäykkänä :( EN EHKÄ IHAN VIELÄ ole valmis SEXIIIIN PS. ei niil pojil oo Tytöt viel välttämättä NE kasvanu... Jote sänky ajatukset kannattaa unohtaa. jos meinasitte sänkyyn mennä...

    • MikäEstää

      Siis kyllähän aina voi, kun on reikä olemassa niin ei kun vaan touhuamaan. Eri asia sitten taas on että kannattaako… Mutta jos toinen teistä/kumpikaan ei ole "kehittynyt", niin ei kai "vahinkoakaan" satu. :)

      • MikäEstää

        Ja jos kummallekkin sopii. Katua ei sitten enää tulevaisuudessa voi, kannattaa se pitää mielessä!


    • tyranbanksit

      Voi, koska yksinomaan siveelllisiä ja lisäksi raskauttamattomia ja tautiuttamattomia seksilajejakin on vähintään tusina kippaletta per perse. Jo vaatetetun tissin puristamisen voi laskea yhdeksi seksimuodoksi.
      Yhdyntälupaa tässä tietenki penäsit mutta se on pelkästään kahden ilkoisillaan toisiinsa sekaantuvan henkilön toiminnan päätöstapahtuma. Muista siis notta turvallisia seksilajeja riittää. Niihin ei tarvita mitään ehkäisyä, näkösuojaakaan välttäättä eikä niistä seuraa yksinhuollettavia saati jotain muoti-ihottumia (visvasyylää, herpestä, kuppaa)

    • Kysymus

      No otse en ole varma pystyykö koska ei tuu spermaa niin voiko sitä harrastaa ilman jos ei tule spermaa

      • Anonyymi

        Ei spermat tarvi tulla jos harrastat seksii. Riittää kun sinä ja sun kumppani haluatte molemmat kokeilla sitä yhdessä ilman että jompikumpi kokee sen painostuksen alaisena juttuna. Hyväilkää rohkeasti toistenne vartaloa (myös sieltä alhaalta). Kun molemmat on valmiita niin voit kokeilla työntää sisään. Mutta jos kumppanin paikat ovat kuivat, käytä liukuvoidetta (sitä saa ihan lähikaupastakin), voitele penis kokonaan ennenkuin työnnät


    • fvsfs

      Seksiä voi suorittaa vaatteet päällähi tunkematta mitään minnekään,käyttämättä mitään ehkäisyjä ja tulematta myöskään raskaaksi tai tautiseksi. Seksi on sen verta monipuolinen asia. Halailukin voi olla seksiä

    • Pojatsexsaa

      Moi Saako 13v Poika seksata 9v pojan kanssa

      • Ei_saa

        Ei saa. Kyseessä on laiton hyväksikäyttö.


      • Ei_saa

        Ei saa. Jos näin on tapahtunut kerro jollekin luotettavalle aikuiselle.


      • Anonyymi

        Kannattaa muistaa että laki ei kiellä lasten keskinäisiä seksileikkejä silloinkaan jos ikäeroa on vähän enemmän. Suojaikäraja on kuusitoista vuotta ja tässsä tapauksessa molemmat pojat ovat lapsia ja reilusti alle tuon rajan.


    • dfghndfjdhj

      Koska seksejä on kymmeniä, ellei satoja lajeja, niin voi. Jopa nenien hierominen vastakkain voi jostakusta tuntua yhtä miellyttävältä kuin alaston sukuelinyhdyntä. Se on sitä turvaseksiä viimeisen pääle. Ei tarte panna kortsua eikä voi syntyä aborteerattavaa. Suositan (vaikken itse ole koskaan päässyt edes tuohon asti)

      • Einäin

        Hyväksikäyttöön voi kuitenkin syyllistyä koskettelun ja viestittelynkin takia.


    • Anonyymi

      Saako miehet harrastaa seksiä? Tai pojat ķetkä on 13vuotiaita

    • Anonyymi

      ainakin mun yks kaveri joka on 010 nii on harrastanut seksiä 2-3 kertaa eikä oo ollu raskaana vaikka on menkat

    • Anonyymi

      Kyllä seksiä voi harrastaa hyvinkin nuorena jos molemmat osapuolet sitä tahtovat ja osaavat ottaa toisensa huomioon. Ehkäisystä pitää osata huolehtia eikä kumppania saa painostaa tekemään asioita joita tämä ei halua.

      Seksuaalinen halu herää jo lapsena eikä tuon halun tyydyttämistä kivan kumppanin kanssa pidä pelätä tai hävetä vaikka aikuiset yrittävätkin parhaansa mukaan estellä ja pelotella.

    • Anonyymi

      Kannattaa myös muistaa että seksiin kuuluu paljon muutakin kuin yhdyntä. Varmaan lapsille helpoin ja turvallisin tapa nauttia seksistä on hiplailu ja hyväily oman kivan kaverin kanssa. Suurin osa lapsista harrastaa muutenkin itsetyydytystä, joten käsien käyttäminen kaverin tyydyttämiseen on helppoa, mukavaa ja vaaratonta. Sitä voi myös hyvin harrastaa saman sukupuolen kanssa ilman turhia nolosteluja.

      • Anonyymi

        No näin just.. "Seksiä" kun on niin montaa laatua eikä siinä ole mitään yhtä oikeaa tai väärää tapaa.. Useimmat 12-13v ikäiset itsetyydyttää jo joka tapauksessa, mitä monesti sanotaan "sooloseksiksi" eli sekin on tavallaan jo seksin yksi muoto.

        Eli jos nyt sitten tykkää jostakin tyypistä ja uteliaisuus on kummallakin kova, niin kuin ihan ymmärrettävästi se jo sen ikäisillä voi hyvinkin olla, niin eipä se kai niin paljon poikkea siitä "sooloseksistä" mitä useimmat tekee itsekseen joka tapauksessa jos tekee sitä vaikka sitten yhdessä toisen kanssa.


    • Samanikäisen kanssa kyllä. Et minun.

    • Anonyymi

      Liian nuori

    • Anonyymi

      Mä haluisin oon 15 poika.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä äitisi on asiasta itse neuvoisin sua odottamaan kerkiät kyllä pettyä myöhemminkin elämässäsi tartti noi nuorena tuota aloittaa pyydät äitiäs ostaan sulle liukkaria ja vibran ja treenat sillä enstee et tiedät si ehkä myöhemmin edes mistä noilta osin pidät

    • Anonyymi

      Minun mielestä 16-vuotiasna on hyvä aika seurustella.

    • Anonyymi

      Venaa pari 3 vuotta yks frendi katuu ku paneskeli ekat kerrat sun ikäsenä

    • Anonyymi

      Seksiä kannattaa harrastaa silloin kun kokee itse olevansa valmis

    • Anonyymi

      Kyllä voi mutta on tärkeää en sin löytää se oike esi minö kerran panin 12v tyttö hän sanoi hanaa niin minä panin liia kovaa ja tyttö laitto kuvan siitö tiktokiin että juu

      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat noin huonosti? Oletko 8 v?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat noin huonosti? Oletko 8 v?

        Se on ulkomaalainen.


    • Anonyymi

      Kuukautisilla ei ole mitään merkitystä hauskanpidon kannalta.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys ite oon koht 12

      • Anonyymi

        Poika vai tyttö?


    • Anonyymi

      Oot kulli

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe