Miten saa itse pois tuon työkalun kuvan ja tekstin huomautuksen öljynvaihdosta pois mittariston näytöstä?.
Kun vaihdoin itse öljyt ja vieläpalaa "CHANGE OIL ZOON" teksti.
Öljynvaihto kehotus teksti
4
1240
Vastaukset
- yleensä
Eikö renun ohjekirja kerro tätä. Voi olla esim. malliin että. Kuskin ovi auki, kellon nappi pohjaan ja virta päälle ja sitten vapautetaan muutaman sekunnin jälkeen kellon nappi. Tai joko samantapainen tapa.
- zöf
Läppäri, johto ja netistä se Rellun ohjelma, näin voit helposti hoitaa ne hommat joista huolto veloittaa suolaisia hintoja, mm. vikakoodien nollaus.
Käyttöliittymä ei ole kummoinen, sen oppii helosti. - mnj
Et tarvitse läppäreita tai ohjelmia.
- 44erte
Onnistuu samalla lailla kuin trippimittarin/ajotietokoneen nollaus. Namiskaa on vain painettava suht pitkään, oliskohan kymmenisen sekuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596