Onko outoa, jos on karvainen penis? Tokihan kivesten ympärillä nyt pitääkin karvoja kasvaa, mutta entäs jos niitä kasvaa itse peniksessä, siis mekein penkisen päässä.
Karvainen penis
21
5886
Vastaukset
- jööööö
kyllä siinä jotain outoa on. en ole ennen kuullut moisesta
- 243wrserr
sama ongelma täällä, mut kai se on normaalia.
- outoa..
sama homma :o
pitkin vartta parin-kolmen sentin mittaisia karvoja kasvelee- klölklö
Ne saa helposti esim. partahöylällä ajettua veks
- samajuttu
Itselläni myös karvaa peniksen puoliväliin asti karvoja ja olen parikymppinen, liekkö vanhempana karvat jatkavat kasvua ylemmäksi? vittumaista on saksilla leikata niitä pois mutta en viitsi höylällä ajaa kun penikseniho on herkkä.
- jokluu
mulla on vaan 1cm peniksen tyvestä niitä karvoja eikä niitäkää paljoa ole
- FFFFFUUUUUU
mullaki karvoi siin tyves ja oon vasta 15v vanha :o
- ärsyyntyny
Mulla rehotti karvat 11w
- possse
Tehkää naisille palvelus ja ajakaa ne pois peniksestä. Kivesten ympärys ei haittaa.
- nikor
Mä oon vasta 11 vielä ja mulla on noin kahden sentin kokoiset karvat
- nolooooooo
mulla on muutamia 2cm karvoja pitkin penistä ja oon vasta 15v :/
- noloooooooooo
sama ongelma täällä
- zzz...........
on se hieman outoa jos naisella on Karvainen penis.
- sileävartinen penis
Aikas monella pojalla ja miehellä kasvaa karvoja peniksen varressa. Voit nyppiä ne pois pinsetillä (on hidasta ja hieman sattuu mutta pysyy karvat poissa pari viikkoa) tai sitten vaikka ajaa esim. Gileten höylällä pois (käytä myös vaahtoa).
ole onnellinen että on karvoja. jos ei olisi, olisit 99.9% todennäköisyydellä syöpäpotilas
- kikkelit siistiksi!
mä nypin peniskarvat pois pinsetillä ja sit pidän höylällä pallit karvattomina, tytöt tykkää kun on paikat siistinä niin ei pimppaan tule hankaumia peniskarvoista ;)
- hassu123
mulla kasvaa pinkkejä krvoja munan sisässä
Kuka muutenkaan tarttee seksiä jos on täysin ruumiiton niinku minä
- Anonyymi
Onko normaalia että mulla oli vielä 11 vuoden iässä pieni penis
- Anonyymi
99,5 prosentilla 11v pojista on pieni penis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1333881Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va201833Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos411689Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3281527Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201423Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi421366Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy781055Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti161014Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1321000- 75916