Onko outoa, jos on karvainen penis? Tokihan kivesten ympärillä nyt pitääkin karvoja kasvaa, mutta entäs jos niitä kasvaa itse peniksessä, siis mekein penkisen päässä.
Karvainen penis
21
5328
Vastaukset
- jööööö
kyllä siinä jotain outoa on. en ole ennen kuullut moisesta
- 243wrserr
sama ongelma täällä, mut kai se on normaalia.
- outoa..
sama homma :o
pitkin vartta parin-kolmen sentin mittaisia karvoja kasvelee- klölklö
Ne saa helposti esim. partahöylällä ajettua veks
- samajuttu
Itselläni myös karvaa peniksen puoliväliin asti karvoja ja olen parikymppinen, liekkö vanhempana karvat jatkavat kasvua ylemmäksi? vittumaista on saksilla leikata niitä pois mutta en viitsi höylällä ajaa kun penikseniho on herkkä.
- jokluu
mulla on vaan 1cm peniksen tyvestä niitä karvoja eikä niitäkää paljoa ole
- FFFFFUUUUUU
mullaki karvoi siin tyves ja oon vasta 15v vanha :o
- ärsyyntyny
Mulla rehotti karvat 11w
- possse
Tehkää naisille palvelus ja ajakaa ne pois peniksestä. Kivesten ympärys ei haittaa.
- nikor
Mä oon vasta 11 vielä ja mulla on noin kahden sentin kokoiset karvat
- nolooooooo
mulla on muutamia 2cm karvoja pitkin penistä ja oon vasta 15v :/
- noloooooooooo
sama ongelma täällä
- zzz...........
on se hieman outoa jos naisella on Karvainen penis.
- sileävartinen penis
Aikas monella pojalla ja miehellä kasvaa karvoja peniksen varressa. Voit nyppiä ne pois pinsetillä (on hidasta ja hieman sattuu mutta pysyy karvat poissa pari viikkoa) tai sitten vaikka ajaa esim. Gileten höylällä pois (käytä myös vaahtoa).
ole onnellinen että on karvoja. jos ei olisi, olisit 99.9% todennäköisyydellä syöpäpotilas
- kikkelit siistiksi!
mä nypin peniskarvat pois pinsetillä ja sit pidän höylällä pallit karvattomina, tytöt tykkää kun on paikat siistinä niin ei pimppaan tule hankaumia peniskarvoista ;)
- hassu123
mulla kasvaa pinkkejä krvoja munan sisässä
Kuka muutenkaan tarttee seksiä jos on täysin ruumiiton niinku minä
- Anonyymi
Onko normaalia että mulla oli vielä 11 vuoden iässä pieni penis
- Anonyymi
99,5 prosentilla 11v pojista on pieni penis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107