Onko outoa, jos on karvainen penis? Tokihan kivesten ympärillä nyt pitääkin karvoja kasvaa, mutta entäs jos niitä kasvaa itse peniksessä, siis mekein penkisen päässä.
Karvainen penis
21
5829
Vastaukset
- jööööö
kyllä siinä jotain outoa on. en ole ennen kuullut moisesta
- 243wrserr
sama ongelma täällä, mut kai se on normaalia.
- outoa..
sama homma :o
pitkin vartta parin-kolmen sentin mittaisia karvoja kasvelee- klölklö
Ne saa helposti esim. partahöylällä ajettua veks
- samajuttu
Itselläni myös karvaa peniksen puoliväliin asti karvoja ja olen parikymppinen, liekkö vanhempana karvat jatkavat kasvua ylemmäksi? vittumaista on saksilla leikata niitä pois mutta en viitsi höylällä ajaa kun penikseniho on herkkä.
- jokluu
mulla on vaan 1cm peniksen tyvestä niitä karvoja eikä niitäkää paljoa ole
- FFFFFUUUUUU
mullaki karvoi siin tyves ja oon vasta 15v vanha :o
- ärsyyntyny
Mulla rehotti karvat 11w
- possse
Tehkää naisille palvelus ja ajakaa ne pois peniksestä. Kivesten ympärys ei haittaa.
- nikor
Mä oon vasta 11 vielä ja mulla on noin kahden sentin kokoiset karvat
- nolooooooo
mulla on muutamia 2cm karvoja pitkin penistä ja oon vasta 15v :/
- noloooooooooo
sama ongelma täällä
- zzz...........
on se hieman outoa jos naisella on Karvainen penis.
- sileävartinen penis
Aikas monella pojalla ja miehellä kasvaa karvoja peniksen varressa. Voit nyppiä ne pois pinsetillä (on hidasta ja hieman sattuu mutta pysyy karvat poissa pari viikkoa) tai sitten vaikka ajaa esim. Gileten höylällä pois (käytä myös vaahtoa).
ole onnellinen että on karvoja. jos ei olisi, olisit 99.9% todennäköisyydellä syöpäpotilas
- kikkelit siistiksi!
mä nypin peniskarvat pois pinsetillä ja sit pidän höylällä pallit karvattomina, tytöt tykkää kun on paikat siistinä niin ei pimppaan tule hankaumia peniskarvoista ;)
- hassu123
mulla kasvaa pinkkejä krvoja munan sisässä
Kuka muutenkaan tarttee seksiä jos on täysin ruumiiton niinku minä
- Anonyymi
Onko normaalia että mulla oli vielä 11 vuoden iässä pieni penis
- Anonyymi
99,5 prosentilla 11v pojista on pieni penis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam26814375Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu677285Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117091Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä605135K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1134872Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754724Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos964495PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *214417Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784165Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023958