onko tahkon uusivuosi täyteen buukattu?

NiGGis

ei löytynyt vapaita mökkejä 5-6 hengelle 27. päivä joulukuuta - 3. päivä tammikuuta välisenä ajankohtana, pelkkiä satunnaisia huoneistohotellien huoneita löyty kun selasin tuota http://nettivaraamo.tahko.com sivustoa, kaikki tahkon "vakiokävijä" porukat niin vastatkaa piakkoin että mistä muualta vois kysellä majoitusta ja onko jotain yksityisiä jotka luotettavasti vuokrais mökkiä viikoksi? Apu olisi todella tarpeen, majoitus pitäis saada, muu porukka on jo varannut hyvissä ajoin, "Matti myöhäset" pitäis päästä mukaan viettämään vuodenvaihdetta lasketellen ja hiihtäen .. Mulle saatte laittaa sähköpostia: [email protected]

8

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sykeröt

      Sama homma, ei löydy vapaata vaikka mihin soittais, yksityisiltä mökkejä tuskin kauheesti löytyy kun jokainen viettää joulut ja uudetvuodet omilla mökeillään ja lähtevät pois kaupungeista !!

      suositeltavaa vaikka ensivuotta ajatellen että varaatte viimestään 6kk ennen tulevaa ajankohtaa niin pitäis löytyä vapaata =))

      • Mennää pohjoiseen!

        Savon Sanomissa olleen jutun mukaan Tahkolle sopii juoluksi ja uudeksivuodeksi vaikka kuinka! Tilaa on koska suomalaiset ei haluu tulla sinne itänaapureiden seuraksi. Eihan sillä tiedetä saako yhtään mäkeä kuntoon jouluksi tai uudeksivuodeksi! On arveltu talven olevan siellä helmikuussa. Aika lyhyt kausi mäessä ja ladulla! Arviolta 60 päivää!
        Isoissa ja tunnetuissa hiihtokeskuksissa on jo lasketeltu 13.10 alkaen! Siellä rinteet ovat auki kesäkuun puoleenväliin! (Vuodessa n. 240 -250 päivää rinteet auki).


    • porukalla

      tuonne
      www.tahkonleirikeskus.com

      vapaata on koska vasta aloittavat nyt myymään
      me mennään sinne pari viikkoo myöhemmin, koklatkaa ja kertoilkaa kokemuksia

    • Tuula**

      Laita ilmoituksia nettiin, mm. tuonne Suomi24/keskustelut/henkilökohtaiset/vuokrataan loma-asuntoja -palstalle. Sieltä olen itse vuokranantajana löytänyt monta hyvää vuokralaista ja toisinpäin.

      Läheskään kaikki mökin omistavat eivät itse ole mökillään kaikkia lomia vaan vuokraavat mielellään. En ole itse viettänyt yhtään ainoaa joulua enkä uuttavuotta mökilläni pohjoisessa, ahne kun olen ;) Pääsee sinne muulloinkin milloin vaan. Itse mennään mahdollisuuksien mukaan niillä "huonoilla viikoilla", ei sesonkina.

      • beeb^^

        Kokeilkaa jotain huoneistohotellia, niitä huoneita on vapaina varmasti vielä sellasissa alppitalon näköisisssä rakennuksissa. Sielläkin on kuitenkin sauna ja hyvät nukkumatilat vaikkei mökki olekaan. Ja on lähellä rinteitä ja menoa!


      • dsgdsf
        beeb^^ kirjoitti:

        Kokeilkaa jotain huoneistohotellia, niitä huoneita on vapaina varmasti vielä sellasissa alppitalon näköisisssä rakennuksissa. Sielläkin on kuitenkin sauna ja hyvät nukkumatilat vaikkei mökki olekaan. Ja on lähellä rinteitä ja menoa!

        Joo, mekin oltii vähän liian myöhään liikenteessä, mutta yllättäen varautu sopivasti 10hengen mökki 31.12-3.1! Todellakin kannattaa olla ajoissa liikkeellä. On nimittäin todella hyvä meno tahkolla uutenavuotena!!!!! Meidänki kavereil on varmaa 5mökkii yhteesä. kaikki on siel!


      • ....
        dsgdsf kirjoitti:

        Joo, mekin oltii vähän liian myöhään liikenteessä, mutta yllättäen varautu sopivasti 10hengen mökki 31.12-3.1! Todellakin kannattaa olla ajoissa liikkeellä. On nimittäin todella hyvä meno tahkolla uutenavuotena!!!!! Meidänki kavereil on varmaa 5mökkii yhteesä. kaikki on siel!

        .....


    • myöhäs

      mut näkyy olevan viel tyhjii mökkei vaik valittavaksi asti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe