ei löytynyt vapaita mökkejä 5-6 hengelle 27. päivä joulukuuta - 3. päivä tammikuuta välisenä ajankohtana, pelkkiä satunnaisia huoneistohotellien huoneita löyty kun selasin tuota http://nettivaraamo.tahko.com sivustoa, kaikki tahkon "vakiokävijä" porukat niin vastatkaa piakkoin että mistä muualta vois kysellä majoitusta ja onko jotain yksityisiä jotka luotettavasti vuokrais mökkiä viikoksi? Apu olisi todella tarpeen, majoitus pitäis saada, muu porukka on jo varannut hyvissä ajoin, "Matti myöhäset" pitäis päästä mukaan viettämään vuodenvaihdetta lasketellen ja hiihtäen .. Mulle saatte laittaa sähköpostia: [email protected]
onko tahkon uusivuosi täyteen buukattu?
8
1173
Vastaukset
- sykeröt
Sama homma, ei löydy vapaata vaikka mihin soittais, yksityisiltä mökkejä tuskin kauheesti löytyy kun jokainen viettää joulut ja uudetvuodet omilla mökeillään ja lähtevät pois kaupungeista !!
suositeltavaa vaikka ensivuotta ajatellen että varaatte viimestään 6kk ennen tulevaa ajankohtaa niin pitäis löytyä vapaata =))- Mennää pohjoiseen!
Savon Sanomissa olleen jutun mukaan Tahkolle sopii juoluksi ja uudeksivuodeksi vaikka kuinka! Tilaa on koska suomalaiset ei haluu tulla sinne itänaapureiden seuraksi. Eihan sillä tiedetä saako yhtään mäkeä kuntoon jouluksi tai uudeksivuodeksi! On arveltu talven olevan siellä helmikuussa. Aika lyhyt kausi mäessä ja ladulla! Arviolta 60 päivää!
Isoissa ja tunnetuissa hiihtokeskuksissa on jo lasketeltu 13.10 alkaen! Siellä rinteet ovat auki kesäkuun puoleenväliin! (Vuodessa n. 240 -250 päivää rinteet auki).
- porukalla
tuonne
www.tahkonleirikeskus.com
vapaata on koska vasta aloittavat nyt myymään
me mennään sinne pari viikkoo myöhemmin, koklatkaa ja kertoilkaa kokemuksia - Tuula**
Laita ilmoituksia nettiin, mm. tuonne Suomi24/keskustelut/henkilökohtaiset/vuokrataan loma-asuntoja -palstalle. Sieltä olen itse vuokranantajana löytänyt monta hyvää vuokralaista ja toisinpäin.
Läheskään kaikki mökin omistavat eivät itse ole mökillään kaikkia lomia vaan vuokraavat mielellään. En ole itse viettänyt yhtään ainoaa joulua enkä uuttavuotta mökilläni pohjoisessa, ahne kun olen ;) Pääsee sinne muulloinkin milloin vaan. Itse mennään mahdollisuuksien mukaan niillä "huonoilla viikoilla", ei sesonkina.- beeb^^
Kokeilkaa jotain huoneistohotellia, niitä huoneita on vapaina varmasti vielä sellasissa alppitalon näköisisssä rakennuksissa. Sielläkin on kuitenkin sauna ja hyvät nukkumatilat vaikkei mökki olekaan. Ja on lähellä rinteitä ja menoa!
- dsgdsf
beeb^^ kirjoitti:
Kokeilkaa jotain huoneistohotellia, niitä huoneita on vapaina varmasti vielä sellasissa alppitalon näköisisssä rakennuksissa. Sielläkin on kuitenkin sauna ja hyvät nukkumatilat vaikkei mökki olekaan. Ja on lähellä rinteitä ja menoa!
Joo, mekin oltii vähän liian myöhään liikenteessä, mutta yllättäen varautu sopivasti 10hengen mökki 31.12-3.1! Todellakin kannattaa olla ajoissa liikkeellä. On nimittäin todella hyvä meno tahkolla uutenavuotena!!!!! Meidänki kavereil on varmaa 5mökkii yhteesä. kaikki on siel!
- ....
dsgdsf kirjoitti:
Joo, mekin oltii vähän liian myöhään liikenteessä, mutta yllättäen varautu sopivasti 10hengen mökki 31.12-3.1! Todellakin kannattaa olla ajoissa liikkeellä. On nimittäin todella hyvä meno tahkolla uutenavuotena!!!!! Meidänki kavereil on varmaa 5mökkii yhteesä. kaikki on siel!
.....
- myöhäs
mut näkyy olevan viel tyhjii mökkei vaik valittavaksi asti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180