Tuolla on keskustelua koulusta pois jäämisestä sikainfluenssa pelossa. Mietin tässä josko ottaisin vähäksi aikaa eskari-ikäisen pois eskarista kun kotona on ihan pieni vauva ja minua huollettaa hänen sairastumisensa sikainfluenssaan. Totuus on se, että aina kun lapseni on saanut eskarista jonkun taudin niin minä olen samassa taudissa muutaman päivän kuluttua. Tämän vuoden aikana meillä on ollut jo yksi influenssa (keväällä), toinen mahdollinen influenssa (syksyllä) ja kolmas muuten vaan kova flunssa (syksyllä). Vauva on vielä näiltä säästynyt kun olemme ahkerasti desinfioineet ja pesseet käsiä. Itsehän en liiku kuin ruokakauppaan.
ottaako eskarista pois vaiko eikö
siinäpä kymysys
1
841
Vastaukset
- Minä myös mietin
Kun tänään oli eskarista pois, ja tämän tai ensi viikon aikana on saamassa rokotuksen, niin tekisi mieli aamulla ensin soittaa että onko sikainfluenssa tapauksia tullut julki tässä välissä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350