Elikkäs miten ois hyvä virittää mopo et kulkis 75-100?
viritys derbi senda r drd racing
10
419
Vastaukset
Tehoputki isompi kaasutin niin pääset ~100km/h
- d3b1
mitä pitäs laittaa et kulkis ilman teharia tommosta vauhtia
d3b1 kirjoitti:
mitä pitäs laittaa et kulkis ilman teharia tommosta vauhtia
Ööö, en oo varma pystytkö saamaan moposi menemään 100km/h ilman vaihtamatta tehoputkeen... Tottakai voit aina porata vakioputkesta kurin pois, tukkimalla hukkaputken ja kokeilla...Mutta epäilen ettei mene kuin 80km/h.
- d3eb1
buum kirjoitti:
Ööö, en oo varma pystytkö saamaan moposi menemään 100km/h ilman vaihtamatta tehoputkeen... Tottakai voit aina porata vakioputkesta kurin pois, tukkimalla hukkaputken ja kokeilla...Mutta epäilen ettei mene kuin 80km/h.
jos ostaa teharin nii saako sen hukkaputken sit kiinni siihen vai miten se menee? :D
- rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
d3eb1 kirjoitti:
jos ostaa teharin nii saako sen hukkaputken sit kiinni siihen vai miten se menee? :D
Jos laitat tehoputken siinä ei ole koko hukkaputkee se hukkaputki on vakio putkessa kiinni joka lähtee samalla kun otat vakio putken irti...
- d3rb1
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:
Jos laitat tehoputken siinä ei ole koko hukkaputkee se hukkaputki on vakio putkessa kiinni joka lähtee samalla kun otat vakio putken irti...
onko se kovahomma laittaa teharipaikalleen ja ottaa pois?
d3rb1 kirjoitti:
onko se kovahomma laittaa teharipaikalleen ja ottaa pois?
Ei. Tarvitsee vain irroittaa 4-5 ruuvia.
- kjgkdfnbkihdzxibh
buum kirjoitti:
Ei. Tarvitsee vain irroittaa 4-5 ruuvia.
tunge vittu perseesees nii kyllä virittyy
- olen minä
kjgkdfnbkihdzxibh kirjoitti:
tunge vittu perseesees nii kyllä virittyy
Maalaa mänmnän pää punasex ja raaputat ruuvimeisselillä mäntään vauhti viivoja niin kyllä kiihtyy ja kulkee. voit myös keventää mäntää leikkaamalla helmat irti.
- voil
ei kyllä muutes mee 100 ilman 70cc,noilla saaa menemään 90-95km/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483