Olen siis nainen 20v.. alkoholisti. päivittäin juon, ja olutta ainoastaan..menee kyllä päivittäin keskimäärin n.20pulloa olutta. ja aloitan juomisen heti kun herään.. eli yöhön asti tulee litkittyä, välillä saattaa mennä yli koppakin kevyesti. oireina tietty hirveä turvotus ja kamalat maha vaivat. onko teitä muita ketkä juo ihan näin paljon näitä "mietoja" alkoholijuomia?
tämä alkaa mennä jo liian pitkälle...
6
411
Vastaukset
- --------
että vaikka laskemalla mäyräkoirallinen keskikaljaa vastaa alkoholimäärältään lähes tarkalleen kossupulloa.
Yhtälailla moinen päivittäinen kaljan juominen turvottaa jossain vaiheessa kenet hyvänsä, ja jatkuvasti vatsa sekaisin.
Olet olutjuopon urallasi jo ehdottomasti liian pitkällä, ja tarvitset apua.
http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedot/kaikki.html - ???
On mennyt jo aikoja sitten liian pitkälle.
Ei ole tarkoitus loukata tai masentaa, mutta tuosta kierteestä ei toivuta mitenkään muuten, kuin lopettamalla juominen kokonaan. Juomalaadun vaihtaminen ei muuta mitään, sillä nytkin litkit kaljaa vain ja ainoastaan alkoholiriippuvuutesi ajamana.
Aiotko kaksikymppisenä tuhota edessä olevan elämäsi, kun mielestäni et ole vielä aikuiselämää vielä aloittanutkaan? - saicca
yritä tiedostaa tilanteesi ja riippuvuutesi ja hae ajoissa apua.
Etkö käy työssä tai opiskelemassa kun joudat kaiket päivät oluen parissa läträämään. Tuommonen määrä on kyllä ihan tolkutonta, mikä järki siinä on?! Mieti, turpoat, olet pöhnäinen, onko mukavaa-mitä? Itse en oluesta pidä, viiniä juon ehkä pullollisen kahdessa viikossa joskus en sitäkään. Tuolla tahdilla kyllä tuhoat tulevaisuutesi terveydellisesti ja muutenkin. Hanki joku muu harrastus kuin kaljan juonti, kuulostaa kuin sinulla olisi liikaa tyhjää aikaa. Mieti mitkä asiat kiinnostavat ja ala niitä harrastamaan. Jos lukemista harrastat yhtään niin haepa kirjastosta Juhani Seppäsen kirja "Selvästi juovuksissa" ja tutustu siihen. päivässä on tappava, eikä edes hitaasti tappava, annos naisihmiselle. Yksilönä sinun kannattaisi alkaa pyristellä vastaan, yrittää lopettaa/mennä terveyskeskukseen/A-klinikalle/AA:han tms.
Siitä seuraisi todennäköisesti vain, että temmeltäisit vuosikymmeniä milloin juovuksissa, milloin juoppohulluna eriasteisissa hoidoissa, letkuissa ja suljetuilla osastoilla, raitistuisit hetkeksi, retkahtaisit taas, saisit muutamia yhteiskunnan hoitoon päätyviä lapsia eri isien kanssa, olisit lyhyissä avo- ja avioliitoissa ja kuluttaisit kymmeniä tai satoja tuhansia yhteiskunnan rahoja hukkaan, veisit kalliita hoitopaikkoja sellaisilta jotka niitä todella ansaitsisivat. Kärsisit kauan, lukemattomia kertoja ja kuolisit joka tapauksessa ennenaikaisen ja tuskallisen kuoleman neljissä-viisissäkymmenissä.
Parempi kaikille siis, että jatkat alkamallasi tiellä. Se ei ole pitkä enää.- topperharley
Ilmeisesti olet työtön, joten aika iso kuluerä juoda kori kaljaa päivittäin. Kuukaudessa pelkkiin kaljoihin n.500e kuppila käynnit. Vai tissutatko korin kaljaa joka päivä kotona? Miten rahat riittää?
- aivan kamalaa!
voi kamala mikä harrastus nuorella neidolla siellä, hyvä että myönnät vaivan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602