paha moka,, AUTTAKAA

tiina....

Siis kävi näin: tietoturva ilmoitti 4 virusta ja niiden sijainti oli documents and settings kansiossa...identies...application data jossain. joka tapauksessa siellä oli sellainen kansio jossa oli vaan kansion nimenä numeroita ( ja siis siellä ne virus tiedostot seassa). no otin ja poistin koko kansion ja sitten kävi niin että kaikki sähköpostit hävisi sen sileän tien.
Olen ennenkin poistanut "samanlaisen" kansion jossa oli viruksia, eikä mitään tuhoa tullut.

Siis saanko jotenkin takaisiin nuo sähköpostit????
järjestelmän palauttaminen niillä palautuspisteillä ei tuonut posteja takaisin...

Auttakaa.

5

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi todeta muuta kuin että semmosia ne virukset on....?!?

• tiina....

ei ne virukset s-posteja tuhonnut vaan minä kun poistin sen koko kansion.....eli vieläkin kysyn että saako ne takaisin??

• citysen-kane

"Application Datasta" jonkun sovelluksen (sähköpostiohjelman) kaikki
      datatiedostot?

Ziizus!

No, sitä saa mitä tilaa.

Tuolla toisella palstalla sinulle neuvottiinkin palautusmahdollisuuksia.
      Tekstitiedostoilla sellainen useinkin onnistuu, mutta ko. kansio
      sisälsi tod. näköisesti niin paljon herkästi haavoittuvaa binääriä että
      epäilenpä saatko takaisin toimivana.

• juhakorkeapudas

Kokeile Recuvaa. Olisi paras jos saisit nykyisen kiintolevyn kiinni kakkoslevyksi vaikka kaverin koneeseen johon on asennettu tuo Recuva niin ohjelman asennus ei pääse sotkemaan levyä enempää. Mitä kauemmin käytät konetta, sitä varmemmin WIndows kirjoittaa tietoa poistettujen tiedostojen alueille ja tiedostoja on vaikeampi saada palautettua.

http://www.piriform.com/recuva/download

• ldfky

Saattaa olla niinkin, ettet mitään hyödy, vaikka takaisin saisitkin, jos kansio on kunnolla saastunut.
      Koko kone vain menee lopulta tilttiin.
      Miten poistit kansion ja milloin? Jos se on roskakorissa saa sen takaisin, mutta jos on poistettu ja poistosta on kulunut aikaa on systeemi jo kirjoittanut jotakin tuon kansion paikalle. Silloin ei palautusohjelmistakaan ole hyötyä.
      Parasta on käyttää sellaista postisysteemiä, joka jättää kopion myös serverille, tai pitää varmuuskopiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe