varsinkin miksi poistettiin thaipimppi on paras?Oliko liikaa fakta suomalaisista ei maksa käytännössä kukaan....
Olen toki itsekin syyllistynyt todella törkeisiin asiattomuuksiin mutta tuo viestiketju ei ollut sitä.Palstalla saa roikkua keihästysviestit turkkiin ja minnelie-naisten kirjoittamia tietenkin.Toivottavasti hänellä menee hyvin thaikaunottarensa kanssa:)
Mihin ja
.meisseli22
1
327
Vastaukset
- puututtiin
Oli muuten aikakin, että poistettiin. Aloitusteksti oli tosi törkeä ja asiaton. Ihme, että yleensä näillä sivuilla sallitaan tollasia kirjoituksia. Sun kädestä tulee myös yleensä ihan törkeää tekstiä ja olisi hyvä, että niihin puututtaisiin oikein kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104955
- 1534933
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464682- 1463024
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302713- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421937
- 231458
- 371443