Kentältä pääsee toki taksilla, mutta entä marsulla/paikkurilla? Jos siis haluaisi vain lyhyen matkan esim. Moskovskajan metrolle. Olen muistaakseni joskus ollut huomaavinani jompiakumpia, joissa on linjakilvessä lukenut Pulkovo, mutta en ihan luota muistiini.
Kiitos ystävällisistä neuvoista.
Kentältä keskustaan?
Pulkovosta?
1
438
Vastaukset
- dösäilijä
Ulkomaanterminaalilta (terminaali 2) ja vastaavasti terminaalille pääsee marsulla ja paikkurilla, numerot muistaakseni 3 ja 13. Paikkuri maksaa 18 ruplaa ja marsu 26 ruplaa. Menevät ainakin Moskovskaja-metrolle ja jotkut marsut tulevat jopa Sennajalle asti samalla rahalla. Eli ei ole pakko mennä riistotaksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890