Olen hakemassa työharjoittelu paikkaa uudesta-seelannista maatalousalalta. Kohteena lampaat, joten haluaisin tietää mihin päin suuntaisin. suuntaanko mieluummin eteläiselle vai pohjoiselle puolelle? ajankohta on toukokuu-elokuu, minkälainen sää/lämpötila on silloin ? tiedän että se on oikeastaan talvea.
Vastaukset 1
- bääää
Pohjoissaaresta en tiedä oikeastaan mitään mutta eteläsaarella noita lampaita näyttää riittävän. Se on oikeastaan aivan sama mihin täällä menee, niin aina näkee lampaita ja lammasfarmeja. Itse asustelen eteläsaarella ja täällä on ollut ainakin ihan mukavaa. Tosin välimatkat ovat pitkiä ja ihmisiä on aika vähän. Pohjoissaarella on sitten enemmän ihmisiä jos haluaa muitakin kontakteja kuin vain lampaita. Eteläsaarella on ainakin paljon lammasfarmeja vuoriston lähettyvillä, että jos mahtavista maisemista tykkää niin tänne vaan!
Ajakohta on kyllä melkosen huono säiden suhteen, sillä kuten sanoit, silloin täällä on talvi. Vaikka lunta ei välttämättä olekaan niin kylmää riittää ja tuuli tekee siitä vielä ikävämpää. Talot ovat täällä aika heikosti lämpöeristettyjä, joten PALJON lämmintä vaatetta mukaan. Oikeastaan nyt vasta täällä alkaa tarkenemaan kohtalaisesti, vaikka vieläkin on välillä kylmiä päiviä.
Mutta ihmiset ovat täällä mukavia ja jos kerran lampaista tykkää, niin valinta ei voisi olla oikeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398