Olen hakemassa työharjoittelu paikkaa uudesta-seelannista maatalousalalta. Kohteena lampaat, joten haluaisin tietää mihin päin suuntaisin. suuntaanko mieluummin eteläiselle vai pohjoiselle puolelle? ajankohta on toukokuu-elokuu, minkälainen sää/lämpötila on silloin ? tiedän että se on oikeastaan talvea.
Uuden-seelannin maatalous
1
675
Vastaukset
- bääää
Pohjoissaaresta en tiedä oikeastaan mitään mutta eteläsaarella noita lampaita näyttää riittävän. Se on oikeastaan aivan sama mihin täällä menee, niin aina näkee lampaita ja lammasfarmeja. Itse asustelen eteläsaarella ja täällä on ollut ainakin ihan mukavaa. Tosin välimatkat ovat pitkiä ja ihmisiä on aika vähän. Pohjoissaarella on sitten enemmän ihmisiä jos haluaa muitakin kontakteja kuin vain lampaita. Eteläsaarella on ainakin paljon lammasfarmeja vuoriston lähettyvillä, että jos mahtavista maisemista tykkää niin tänne vaan!
Ajakohta on kyllä melkosen huono säiden suhteen, sillä kuten sanoit, silloin täällä on talvi. Vaikka lunta ei välttämättä olekaan niin kylmää riittää ja tuuli tekee siitä vielä ikävämpää. Talot ovat täällä aika heikosti lämpöeristettyjä, joten PALJON lämmintä vaatetta mukaan. Oikeastaan nyt vasta täällä alkaa tarkenemaan kohtalaisesti, vaikka vieläkin on välillä kylmiä päiviä.
Mutta ihmiset ovat täällä mukavia ja jos kerran lampaista tykkää, niin valinta ei voisi olla oikeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063