Uuden-seelannin maatalous

bää

Olen hakemassa työharjoittelu paikkaa uudesta-seelannista maatalousalalta. Kohteena lampaat, joten haluaisin tietää mihin päin suuntaisin. suuntaanko mieluummin eteläiselle vai pohjoiselle puolelle? ajankohta on toukokuu-elokuu, minkälainen sää/lämpötila on silloin ? tiedän että se on oikeastaan talvea.

1

724

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bääää

Pohjoissaaresta en tiedä oikeastaan mitään mutta eteläsaarella noita lampaita näyttää riittävän. Se on oikeastaan aivan sama mihin täällä menee, niin aina näkee lampaita ja lammasfarmeja. Itse asustelen eteläsaarella ja täällä on ollut ainakin ihan mukavaa. Tosin välimatkat ovat pitkiä ja ihmisiä on aika vähän. Pohjoissaarella on sitten enemmän ihmisiä jos haluaa muitakin kontakteja kuin vain lampaita. Eteläsaarella on ainakin paljon lammasfarmeja vuoriston lähettyvillä, että jos mahtavista maisemista tykkää niin tänne vaan!

Ajakohta on kyllä melkosen huono säiden suhteen, sillä kuten sanoit, silloin täällä on talvi. Vaikka lunta ei välttämättä olekaan niin kylmää riittää ja tuuli tekee siitä vielä ikävämpää. Talot ovat täällä aika heikosti lämpöeristettyjä, joten PALJON lämmintä vaatetta mukaan. Oikeastaan nyt vasta täällä alkaa tarkenemaan kohtalaisesti, vaikka vieläkin on välillä kylmiä päiviä.

Mutta ihmiset ovat täällä mukavia ja jos kerran lampaista tykkää, niin valinta ei voisi olla oikeampi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe