Michael Joseph Jackson vs Madonna Louise Ciccone vs Prince Rogers Nelson
http://www.ahtrine.com.br/wp-content/uploads/2008/09/postatn.jpg
Jännä homma, että he ovat syntyneet samana vuonna (1958). Heidän uransa kohokohdat löytyvät 80-luvulta. Jacksonilla Thriller, Madonnalla True Blue ja Princella Purple Rain.
Äänitysten myynti:
MJ: Yli 750 miljoonaa
M: Yli 300 miljoonaa
P: Yli 150 miljoonaa
Jackson halusi tehdä yhteistyötä Madonnan ja Princen kanssa. Prince kieltäytyi, koska Jackson ei sopinut hänen tyylilleen ja Madonnan sekä Jacksonin erimielisyydet aiheuttivat sen, että yhteistyöstä ei olisi tullut mitään.
MJ vs Madonna vs Prince
4
798
Vastaukset
- oi niitä aikoja
Niinpä. Vieläköhän nykyinen musiikkibisnes tuottaa tuon luokan megatähtiä, joiden loisto kestää aikaa? Tuntuu, että nykyiset toisistaan erottumattomat tähtöset tekevät korkeintaan muutaman hitin, ovat huipulla hetken tehden jo tilaa uusille listakärjille. Vai olenko minä vain tullut vanhaksi?
- keili
sillä nykyään musiikin tarjonta on melkein paisunut äärettömiin ja nykyään on hankala tehdä läpimurtoa musiikkimarkkinoilla. nykyajan musiikkista melkein kaikki on sellaista kertakäyttöpoppia.
- kekkukf
itse en princeä pidä lähelläkään michaelia tai madonnaa. prince on nykyään melkein täysin unohtunut muualla maailmassa paitsi ehkä yhdysvalloissa.
- Anonyymi
MADONNA on PARAS!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3453073Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä662750- 1241766
- 1181470
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301303PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551258- 691100
- 741099
- 701040