Mitähän maksaa 14 tonnisen kaivurin kuljetus? Matkaa esim. 250 km. Olisiko jotain euro kilometriltä ja 50 tunti. Eli 250 2,5 h on 125 eli 375? Aika kallista...
14 tonnisen kuljetushinta
7
7220
Vastaukset
- rekkamiäsbn
eli joku 250 euroa
- toki
jos mahtuu sillan alta.Konehan on kolmen metrin korkuinen.
- nääs...
toki kirjoitti:
jos mahtuu sillan alta.Konehan on kolmen metrin korkuinen.
Mahtuu kyä kaikista normaali siltojen alta. Siis jos ei erikseen ole korkeutta rajoittavaa liikennemerkkiä. Sopii metsäkone ja kaivinkone autojen lavalle. Vaihtolavallakin menee jos saa aseteltua puomin siten ettei jää liian korkeelle. Luiskakauhan kanssa voi jäädä liian ylös jos ei mahdu laittaan sopivasti nippuun. Muutoin painojen ja mittojensa puolesta voi kuskata 3-akselisellakin autolla. Sitte hinnasta... Kyä siitä tuon alottajan laskuopin mukanen raha tarttee ainaki ottaa jos lähtee kuskaan ja tulee tyhjiltään takas. Ehkä erijuttu jos omalla lavetilla kuskaa ja auto oottaa työmaan laidassa sen aikaa kun touhuaa ja saa taas seuraavasta siirrosta jotain, mutta ei se kuorma-autoilukaan ilmasta leikkiä ole...
- Kari W.
Mieti asiaa vaikka sitä kautta että mitä se kuljetuskalusto on maksanut, kuljettajan palkka, polttoaine yms.
- -
Kaivurit liikkuu pidemmät välit noin 1,25 e/km alv hinnalla, /- 5sent.
- taksa kohdille
ei sitä kyllä kovin moni vie pelkästä ajamisen ilostakaan...
- aplesteuop
maksoin just traktorin tuomisesta (250km) 300euroa, en pitänyt pahana.
jos on varaa kaivinkoneeseen ni ei se tuominen voi olla tuollaisista summista kiinni ja varsinkin jos olet viemässä työmaalle ni lasku ei sun lompsaa rasita
-Köyhille kaikki on kallista-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275