Kertokaas paikkoja joissa kummittelis tai on tapahtunu jotain yliluonnollista ?? Mielellää jos ne paikat / talot sijaitsis Savon alueella.
Pohjois-ja Etelä savo kummituspaikat ja aavetalot
11
3526
Vastaukset
- kummajainen-73
Ainakin piiri ohjelmassa oli maalaistalo Kuomiokoskella etelä-savossa.Siinä ristiinan kupeessa.
- napukka
Akonpohjassa Juankosken kunnassa.Ennen kartano nyt yläkerta palanut. Kaikki tietää talon.
- sarimaarit1
se talo tappo mun miehen
- Anonyymi
sarimaarit1 kirjoitti:
se talo tappo mun miehen
Mitä tapahtui miehellesi Sari? Jos saan kysyä😐
- sarimaarit1
akonpohjassa juankoskella
- miuumaau
missähänpäin tämä kyseinen kummitustalo sijaitsee akonpohjassa? Itse en ole ikinä kuullut vaikka juankoskelta olen lähtöisin..
- heo
Missähän päi akonpohjaa se kummitustalo sijaitsee?
- Findottier
Kummitustaloja tutkitaan Suomessa oikein mittauslaitteiden ja kameroiden kanssa, kirjoitin juuri artikkelin pitääkseni Suomen imagoa ylllä myos kummittelussa; http://beforeitsnews.com/paranormal/2016/07/the-friends-of-ghosts-researching-2512497.html
- Koiruuksia
Entinen pieni kesämökkini Karttulan ja Vesannon välillä. Sinne kuoli isäni v. -94 syntymäpäivänäni lomalla ollessaan. Menin sinne sitten mieheni kanssa seuraavana kesänä mökille. Istuksin illan suussa pitkän ajomatkan jälkeen iltaa seinustalla ulkona. Verannan ovi oli auki ja sisempi ovi myös. Mieheni oli mennyt parvelle nukkumaan. Yhtäkkiä saksanpaimenkoiramme tuijotti avoimista ovista sisälle ja heilutti vimmatusti häntäänsä niin, että koko koira heilui. Ei kovasti heilutellut yleensä kuten esim labradorit. Sitten alkoi kuulua sisältä askelia ihan kuin painavilla rautasaappailla olisi kävelty sisällä ympäriinsä. Vanhan malliset ikkunat helisivät. Luulin jo aiemmin hännän heilutuksesta, että ukko oli heränyt ja huutelin ihmeissäni, että mikset tule ulos??? Menin sisälle katsomaan kuorsaus kuului parvelta. Kapusin ylös raput ja siellä isäntä kuorsasi täydessä unessa. Kävin takatilat ja varastot läpi ei ketään. Eikä olisi mitenkään voinut mies nukahtaa uudelleenkaan ei olisi siinä ajassa ehtinyt! Parven rappusista kuului aina kova narina, jos niissä käveli.Isäni rakasti koiria ja leikki niiden kanssa aina jos niitä tapasi. Sanoi aina, että kyllä koira koiran tuntee! En voi muuta ajatella, että hän siellä kummitteli. En enää koskaan halunut sinne ja möin mökin. Sen jälkeen sain uudelta emännältä vihaisen viestin, kun en ollut kertonut, että isäni oli sinne kuollut. Nyt siellä on tiettävästi minun jälkeen jo 4.omistaja. Isältä jäi monta hommaa kesken lieneekö siellä kummittelemassa.
- Labin.Horo
Pohjois-Korean kummituspaikka on kauhea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376