Kuuleeko lasten suusta tdellakin totuuden vai onko kyseessä sittenkin vain tietämmättömyys. Minun mielestäni lasten suusta ei kuule totuutta. Kyseessä on pikemminkin lapsen tietämöttömyys kuin totuus asioista. Mitä mieltä te muut olette asiasta. Pitäisikö kuunnella lapsia vai pitäytyä tosiasioissa?
Lapsen suusta kuulee totuuden
6
1166
Vastaukset
- ssd
onko totuus vai tietämättömyyttä. Jokatapauksessa lasten kysymysten logiikka on aikas todellista. Jos he ovat tietämättömiä, niinhe kysyvät. ja miedän aikuisten varmaan pitäisi sitten vastata tosiasioita, sillä tasolla kuin kunkin ikäinen lapsi ymmärtää.
Mutta lasta ei saisi kuitenkaan nolata, nauramalla näille heidän herkullisille kommenteilleen.- eps
kun olimme kylässä pienen poikamme 4kk kanssa ja vaihdoimme vaippaa tälle niin 3-vuotias kaverin tyttö tuli kysymään:"mikä tuo on?" johon kaverini sitten tuumasi että pippelihän se on. Tyttö sitten huomautti ettei hänellä sellaista ollut mutta "meidän isillä on paljon isompi,oon nähnyt sen saunassa.Millanen teidän isillä on?" kyllä oli naurussa pidättämistä.
- vain kommentoida
eps kirjoitti:
kun olimme kylässä pienen poikamme 4kk kanssa ja vaihdoimme vaippaa tälle niin 3-vuotias kaverin tyttö tuli kysymään:"mikä tuo on?" johon kaverini sitten tuumasi että pippelihän se on. Tyttö sitten huomautti ettei hänellä sellaista ollut mutta "meidän isillä on paljon isompi,oon nähnyt sen saunassa.Millanen teidän isillä on?" kyllä oli naurussa pidättämistä.
asiallisesti, eikä nauraa tirskua... Minä sanoin pojalleni kun hän tissejäni vertaili omiinsa, selitin että naisilla tulee isona tälläiset, mutta sinulla ne pysyy poikapuolisena pienempinä. Ja lisäsin että, missään ei sitten tulisi sitten katsoa muiden tissejä ja pippeleitä tuijotellen ja osoitellen, koska se on epäkohteliasta ja jotkut ei ymmärrä pieniä lapsia. En tiedä muistaako hän sitä, mutta itse olen joskus törmännyt ihmisiin jotka suuttuvat pienten lasten tissikommentteihin tai tölläämisiin.
- kihhihhii
eps kirjoitti:
No kuule. se on ihan mieletön ! UUH !
- Loreli
Poika laittoi kädet silmiensä päälle ja sanoi :"Äiti, mä sammutin valot. Mun silmistä."
- piuuupoks
Aww :D:D Suloista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768