Kuuleeko lasten suusta tdellakin totuuden vai onko kyseessä sittenkin vain tietämmättömyys. Minun mielestäni lasten suusta ei kuule totuutta. Kyseessä on pikemminkin lapsen tietämöttömyys kuin totuus asioista. Mitä mieltä te muut olette asiasta. Pitäisikö kuunnella lapsia vai pitäytyä tosiasioissa?
Lapsen suusta kuulee totuuden
6
1207
Vastaukset
- ssd
onko totuus vai tietämättömyyttä. Jokatapauksessa lasten kysymysten logiikka on aikas todellista. Jos he ovat tietämättömiä, niinhe kysyvät. ja miedän aikuisten varmaan pitäisi sitten vastata tosiasioita, sillä tasolla kuin kunkin ikäinen lapsi ymmärtää.
Mutta lasta ei saisi kuitenkaan nolata, nauramalla näille heidän herkullisille kommenteilleen.- eps
kun olimme kylässä pienen poikamme 4kk kanssa ja vaihdoimme vaippaa tälle niin 3-vuotias kaverin tyttö tuli kysymään:"mikä tuo on?" johon kaverini sitten tuumasi että pippelihän se on. Tyttö sitten huomautti ettei hänellä sellaista ollut mutta "meidän isillä on paljon isompi,oon nähnyt sen saunassa.Millanen teidän isillä on?" kyllä oli naurussa pidättämistä.
- vain kommentoida
eps kirjoitti:
kun olimme kylässä pienen poikamme 4kk kanssa ja vaihdoimme vaippaa tälle niin 3-vuotias kaverin tyttö tuli kysymään:"mikä tuo on?" johon kaverini sitten tuumasi että pippelihän se on. Tyttö sitten huomautti ettei hänellä sellaista ollut mutta "meidän isillä on paljon isompi,oon nähnyt sen saunassa.Millanen teidän isillä on?" kyllä oli naurussa pidättämistä.
asiallisesti, eikä nauraa tirskua... Minä sanoin pojalleni kun hän tissejäni vertaili omiinsa, selitin että naisilla tulee isona tälläiset, mutta sinulla ne pysyy poikapuolisena pienempinä. Ja lisäsin että, missään ei sitten tulisi sitten katsoa muiden tissejä ja pippeleitä tuijotellen ja osoitellen, koska se on epäkohteliasta ja jotkut ei ymmärrä pieniä lapsia. En tiedä muistaako hän sitä, mutta itse olen joskus törmännyt ihmisiin jotka suuttuvat pienten lasten tissikommentteihin tai tölläämisiin.
- kihhihhii
eps kirjoitti:
No kuule. se on ihan mieletön ! UUH !
- Loreli
Poika laittoi kädet silmiensä päälle ja sanoi :"Äiti, mä sammutin valot. Mun silmistä."
- piuuupoks
Aww :D:D Suloista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674144Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981265- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098