Kuuleeko lasten suusta tdellakin totuuden vai onko kyseessä sittenkin vain tietämmättömyys. Minun mielestäni lasten suusta ei kuule totuutta. Kyseessä on pikemminkin lapsen tietämöttömyys kuin totuus asioista. Mitä mieltä te muut olette asiasta. Pitäisikö kuunnella lapsia vai pitäytyä tosiasioissa?
Lapsen suusta kuulee totuuden
6
1213
Vastaukset
- ssd
onko totuus vai tietämättömyyttä. Jokatapauksessa lasten kysymysten logiikka on aikas todellista. Jos he ovat tietämättömiä, niinhe kysyvät. ja miedän aikuisten varmaan pitäisi sitten vastata tosiasioita, sillä tasolla kuin kunkin ikäinen lapsi ymmärtää.
Mutta lasta ei saisi kuitenkaan nolata, nauramalla näille heidän herkullisille kommenteilleen.- eps
kun olimme kylässä pienen poikamme 4kk kanssa ja vaihdoimme vaippaa tälle niin 3-vuotias kaverin tyttö tuli kysymään:"mikä tuo on?" johon kaverini sitten tuumasi että pippelihän se on. Tyttö sitten huomautti ettei hänellä sellaista ollut mutta "meidän isillä on paljon isompi,oon nähnyt sen saunassa.Millanen teidän isillä on?" kyllä oli naurussa pidättämistä.
- vain kommentoida
eps kirjoitti:
kun olimme kylässä pienen poikamme 4kk kanssa ja vaihdoimme vaippaa tälle niin 3-vuotias kaverin tyttö tuli kysymään:"mikä tuo on?" johon kaverini sitten tuumasi että pippelihän se on. Tyttö sitten huomautti ettei hänellä sellaista ollut mutta "meidän isillä on paljon isompi,oon nähnyt sen saunassa.Millanen teidän isillä on?" kyllä oli naurussa pidättämistä.
asiallisesti, eikä nauraa tirskua... Minä sanoin pojalleni kun hän tissejäni vertaili omiinsa, selitin että naisilla tulee isona tälläiset, mutta sinulla ne pysyy poikapuolisena pienempinä. Ja lisäsin että, missään ei sitten tulisi sitten katsoa muiden tissejä ja pippeleitä tuijotellen ja osoitellen, koska se on epäkohteliasta ja jotkut ei ymmärrä pieniä lapsia. En tiedä muistaako hän sitä, mutta itse olen joskus törmännyt ihmisiin jotka suuttuvat pienten lasten tissikommentteihin tai tölläämisiin.
- kihhihhii
eps kirjoitti:
No kuule. se on ihan mieletön ! UUH !
- Loreli
Poika laittoi kädet silmiensä päälle ja sanoi :"Äiti, mä sammutin valot. Mun silmistä."
- piuuupoks
Aww :D:D Suloista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390