Miten vietit sapattisi? Vai huomasitko sen edes? Jos et, häpeä.
Kevätpäiväntasaus
4
478
Vastaukset
- Pagan
Tosin en mitään isoja rituaaleja päässyt tekemään, mutta poltin kynttilöitä, ja toin sisälle koivunja pajun oksia. Mietiskelin ja hiljennyin.
- niinni
En viettänyt - En huomannut - Enkä edes häpeä.
Vähän kummallinen asenne sulla. Jätettäiskö toi syyllistäminen, tekopyhyys ja uskossa kilvoittelu vaikkapa noille elämänkielteisille kuolemankulttilaisille (ts. kristityille).
Huomasitko muuten syntymäpäivääni, jos et, palakoon sielusi helvetin liekeissä. - Saba
Mikä ihmeen Sabatti? Onko se jotain syötävää? Eihän sellaista voi viettää mitä ei edes ole. Sabatti on vain sana, ei sen enempää.
- Star
Muistin, ja vietin omalla tavallani, mutta yhdyn ed. kirjoittajiin siinä että minun Jumalattareni ja Jumalani eivät "vaadi" mitään muistamista välttämättä, koska he ovat muutenkin kaikissa/kaikessa läsnä koko ajan.
Sapattien vietto ei ole mikään velvollisuus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693