Mitähän Pokemonissa (anime) mahtaa tapahtua Sinnoh -seikkailun jälkeen? Tuleeko taas joku uus alue ja jo viidennen sukupolven Pokemonit? Ja tuleeko sit vielä uusia Pokemon pelejä lisää?
Mitä Sinnohin jälkeen?
19
482
Vastaukset
- rndm.
Loogisin vaihtoehto, koska HG ja SS on juuri julkaistu. Kun FR ja LG julkaistiin, tuli Kanto Battle Frontier.
Kun viides generation joskus vuonna 2011 julkaistaan, alkavat siihen liittyvät jaksot.oon aatellu mitähän sinnohin jälkeen mahtaa tulla ja kuinkahan Ash pärjää sinnohin liigassa. Mä oon yheltä sivulta kattonu kuvina näitä 12 tuotanto kauden jaksoi. Juuri nyt Ashiltä uupuu yks salimerkki ja Dawnilta yksi kilpailu nauha. Luulis liigan olevan tällä kaudella. Ja muuten raketti ryhmän Jessie on alkanu voittamaan pokemon kisoissa. Eikä mua haittai, jos lisää hahmoja tulisi. Ainaki uskon sellasta.
- PinkPikachu
flareon85 kirjoitti:
oon aatellu mitähän sinnohin jälkeen mahtaa tulla ja kuinkahan Ash pärjää sinnohin liigassa. Mä oon yheltä sivulta kattonu kuvina näitä 12 tuotanto kauden jaksoi. Juuri nyt Ashiltä uupuu yks salimerkki ja Dawnilta yksi kilpailu nauha. Luulis liigan olevan tällä kaudella. Ja muuten raketti ryhmän Jessie on alkanu voittamaan pokemon kisoissa. Eikä mua haittai, jos lisää hahmoja tulisi. Ainaki uskon sellasta.
uareafyfae---> tarkoitit varmaan sitä että kun hg:n ja ss;n jälkeen tulee uusi tuotanto kausi, uudet pokemonit ja uusi peli(t) Sudowoodolle varmaan tulee uusi pokemuoto, i think
- jamin10
FR:ssä ja LG:ssä ei ollu Battle Frontieriä, tosin Emeraldissa oli se Frontier, joka animes oli Kantos. Ja sit se Johton Battle Frontier on kyl alunperin Sinnohin. D:
Ja sitten... Monet uskovat, että Pokemoneja ei tuu enempää. Periaatteessa se olis loogista, kun Pokedex loppuu ns. jumala Pokeen. Ja monet tyypit sanoo, että lopettaa Pokemonin pelaamisen Heart Goldiin ja Soul Silveriin, koksa 4. genin poket olivat jo niin huonoja, että 5. genistä ei voi tulla parempaa.
Omasta puolesta saa tulla lisää Pokemoneja, ja olishan se huonoa bisnestä lopettaa nyt. Mutta Hoennin remaket on pakko tulla joskus > - )
Olis kyllä hauska nähä minkälaisia pokeja seuraavaks tulis.
Mulla oli kai jotain muitakin huomioita, miks uusia Pokemoneja ei enää keksittäis, mut en muista enää. Toivottavasti kuitenkin tulee lisää. - rndm.
jamin10 kirjoitti:
FR:ssä ja LG:ssä ei ollu Battle Frontieriä, tosin Emeraldissa oli se Frontier, joka animes oli Kantos. Ja sit se Johton Battle Frontier on kyl alunperin Sinnohin. D:
Ja sitten... Monet uskovat, että Pokemoneja ei tuu enempää. Periaatteessa se olis loogista, kun Pokedex loppuu ns. jumala Pokeen. Ja monet tyypit sanoo, että lopettaa Pokemonin pelaamisen Heart Goldiin ja Soul Silveriin, koksa 4. genin poket olivat jo niin huonoja, että 5. genistä ei voi tulla parempaa.
Omasta puolesta saa tulla lisää Pokemoneja, ja olishan se huonoa bisnestä lopettaa nyt. Mutta Hoennin remaket on pakko tulla joskus > - )
Olis kyllä hauska nähä minkälaisia pokeja seuraavaks tulis.
Mulla oli kai jotain muitakin huomioita, miks uusia Pokemoneja ei enää keksittäis, mut en muista enää. Toivottavasti kuitenkin tulee lisää.Pelien Frontierit ovat aivan eri juttu.
Niin, olen kuullut ettei Arceuksen jälkeen muka voisi tulla enää mitään. Mutta aivan varmasti tulee.
Huonous on mielipideasia. Minusta 4. gen ei ole ollenkaan huono.
Hoennin remake tulee varmaankin joskus... (Btw, katsopa pokecenterin lattia Diamondissa tai Pearlissa. Siellä on kulta-hopea pokeball. -->HG&SS. Katsopa sitten SoulSilverissäsi, siellä on vihreä pokeball mustalla taustalla. -->Emerald remake? Lol, vaan tommonen outo juttu =) ) - jamin10
rndm. kirjoitti:
Pelien Frontierit ovat aivan eri juttu.
Niin, olen kuullut ettei Arceuksen jälkeen muka voisi tulla enää mitään. Mutta aivan varmasti tulee.
Huonous on mielipideasia. Minusta 4. gen ei ole ollenkaan huono.
Hoennin remake tulee varmaankin joskus... (Btw, katsopa pokecenterin lattia Diamondissa tai Pearlissa. Siellä on kulta-hopea pokeball. -->HG&SS. Katsopa sitten SoulSilverissäsi, siellä on vihreä pokeball mustalla taustalla. -->Emerald remake? Lol, vaan tommonen outo juttu =) )Jaa-a... Ei sitä tiedä. xD
Ei minustakaan 4. gen oo niin huono. Kyllä lisää saa tulla. jamin10 kirjoitti:
Jaa-a... Ei sitä tiedä. xD
Ei minustakaan 4. gen oo niin huono. Kyllä lisää saa tulla.kyl hän noi sinnohin alueen pokemonit näytti aluks oudoilta sillon, kun ne näki ekan kerran, Nyt niihin on silmä jo tottunu. Eikä ne sinnohin pokemonit oo huonoja, kun niihin on jo tottu. Hoennin alueen pokemonitki näytti kans aluks, mut siistei ne minun mielestäni. Kanto ja Johto alueen pokemoneihin tykästyin jo heti ensi näkemältä.
- PinkPikachu
flareon85 kirjoitti:
kyl hän noi sinnohin alueen pokemonit näytti aluks oudoilta sillon, kun ne näki ekan kerran, Nyt niihin on silmä jo tottunu. Eikä ne sinnohin pokemonit oo huonoja, kun niihin on jo tottu. Hoennin alueen pokemonitki näytti kans aluks, mut siistei ne minun mielestäni. Kanto ja Johto alueen pokemoneihin tykästyin jo heti ensi näkemältä.
Joo olis mustakin hauskaa ku tulis uusi pokemonei, mä muistan vieläkin kun näin ekaa kertaa bidoofin:naurettava näky silloin... xD niin onhan pakko tulla jossain vaiheessa emeraldista uus versio ja myös kannoon sarjasta, koska niin monet eivät enää käytä gba pelei...
PinkPikachu kirjoitti:
Joo olis mustakin hauskaa ku tulis uusi pokemonei, mä muistan vieläkin kun näin ekaa kertaa bidoofin:naurettava näky silloin... xD niin onhan pakko tulla jossain vaiheessa emeraldista uus versio ja myös kannoon sarjasta, koska niin monet eivät enää käytä gba pelei...
mut kyl joku tääl viel pelaa gba:lla. Mä ainakin pelaan ja samoin pelaan vielä colorin aikasiakin.
- silverfani
flareon85 kirjoitti:
mut kyl joku tääl viel pelaa gba:lla. Mä ainakin pelaan ja samoin pelaan vielä colorin aikasiakin.
hyvä mielipide flareon85. uusin ei ole aina paras! itse tykkään silveristä.
silverfani kirjoitti:
hyvä mielipide flareon85. uusin ei ole aina paras! itse tykkään silveristä.
Mä tykkään kaikista pokemon peleistä. Anime on, myös ehdoton. Lemppari hahmoja Ash, Brock, Misty, May, Max, Dawn ja rakettiryhmän Jessie, James ja Meowth. En ainakaan lopeta pokemonin kattomista enkä pelaamista. Nii ja pokemon hahmo ykkös suosikkini on aina Pikachu. Ainakin Ashin Pikachu. Se on söpö, fiksu, ystävällinen, kiltti ja voimakas.
- nm
vika elokuva kai Pokemon Movie 12: Arceus and Jewel of the Life tai 13. heart golg and suol silver peleihin liittyvä
leffa.- nm
lisää pokei !!!!!
- Zorua ja Zoroarkfani
flareon85 kirjoitti:
samoin toivon minäkin
mä kans haluun lisää pokeja
- Porgone
Zorua ja Zoroarkfani kirjoitti:
mä kans haluun lisää pokeja
Eikö Ashin pitäisi olla jo jotain.. 23 vuotias tai jotain?
- diivu_87
Porgone kirjoitti:
Eikö Ashin pitäisi olla jo jotain.. 23 vuotias tai jotain?
Kyl sen pitäs olla vanhempi ku alussa mut kyl mun milestä siit nyt annetaan vaikutelmee et se on vanhemoi ku Danw mut ei noi vanhemiset toiken tuu esille muuta ku vaateiden kautta.
ainakin Ashil ja Mistillä.
No mä halusin jo nähdä et tuleeko mutakin uusii pokemoneja ku nuo kaksi nuo ainkin näyttää kivoilta :) ja olis kiva vaihteeksi päästä pelaa uutta aluetta.. joogisesti ajteltuna olis ihan hölmöö ja tyhjentävää,outoa jos ei tulis usii pokemoneja.. jos tulee uus alue ni pitää sie jotian uutta olla vastassa tai ainkin vois olla sit kakkossarjan pokei enemmän ja silleen kivasti sekoleltuna :)
Ai niin tuli mieleen et kuin harvinaista on saada tyttö alotus pokemoniksi? Tai mä oon ainkin käsittännty et se on harvinaista. - yks tyyppi
diivu_87 kirjoitti:
Kyl sen pitäs olla vanhempi ku alussa mut kyl mun milestä siit nyt annetaan vaikutelmee et se on vanhemoi ku Danw mut ei noi vanhemiset toiken tuu esille muuta ku vaateiden kautta.
No mä halusin jo nähdä et tuleeko mutakin uusii pokemoneja ku nuo kaksi nuo ainkin näyttää kivoilta :) ja olis kiva vaihteeksi päästä pelaa uutta aluetta.. joogisesti ajteltuna olis ihan hölmöö ja tyhjentävää,outoa jos ei tulis usii pokemoneja.. jos tulee uus alue ni pitää sie jotian uutta olla vastassa tai ainkin vois olla sit kakkossarjan pokei enemmän ja silleen kivasti sekoleltuna :)
Ai niin tuli mieleen et kuin harvinaista on saada tyttö alotus pokemoniksi? Tai mä oon ainkin käsittännty et se on harvinaista.on vissii jotaa 12.5 prosentin mahollisuus et tulee tyttö alotus poke
- jamin10
diivu_87 kirjoitti:
Ai niin tuli mieleen et kuin harvinaista on saada tyttö alotus pokemoniksi? Tai mä oon ainkin käsittännty et se on harvinaista.Vanhentunu siitä 10v varmaan... 1-2 vuotta? Hoennin kun ne oli käyny läpi niin kuukausia kestäny (Brock sano Maylle ja Maxille, kun niitten piti erota toisistaan, mut sit ne näkiki Kantos viel ja meni viel Battle Frontierin läpi) Eikä Kanto ja Johto varmaan paljoo kauemmin kestäny toi sinnoh. 1½ vuotta vanhempi varmaan :P
Tulee uusia Pokeja. Ihan niinkun ennenkin on uusiin alueisiin tullu. Tossa vasta kaks ekaa, niinkun Munchlax ja Lucario oli Sinnohista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674312Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D903870- 503406
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul202646Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432187
- 471848
- 361810
- 301616