Olemme matkustamassa poikaystäväni kanssa Kuubaan (Guardalavaca) ensi talvena ja matkan kohokohtana tulee olemaan kihlautuminen. Löytyykö Kuubasta sormuksia ja jos niin millaisia ja mihin hintaan? Vai kannattaako sormukset ostaa jo Suomesta?
Kultaa Kuubasta?
2
659
Vastaukset
- Kolmesti ollut
Kaipa Kuubasta kultaa löytyy ja sormuksia, mutta on se nyt kyllä melko paljon vaivattomampaa tuoda ne sormukset Suomesta. Se voi muuten olla, että koko lomanne kuluu siinä sormusten etsimisessä, lomakassa hupenee samalla ja ihan varma ei voi olla, montako unssia, grammaa ja karaattia siinä rinkullassa on. Muuten Kuuba on kyllä hieno paikka.
- Johanna_R
Kyllä mielestäni ajatuksena sormusten vienti Suomesta Kuubaan on jotenkin vastenmielinen. Pitänee ottaa riski ja toivoa että sieltä sormukset löytyy ja ellei niin pitänee tehdä tuohesta sormukset ja ostaa oikeat sitten kotiin tultua Suomesta.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882