Itsetunto takaisin!!

Lost.

Hei

Nyt kaipaisi apua 20-vuotias nuori nainen, jolla ajoittain on heikko itsetunto/varmuus. Olen melko itsekriittinen ja huonoimmilla hetkilläni en koe olevani kaunis ja seksikäs enkä omista seksikkäitä vaatteita. Seurustelen vakituisesti ja mies tietysti sanoo vastaan, että olen kaunis ja seksikäs.
Olen todella hoikka, alipainoinen n. 1-3kg. Minulle on tullut tarve saada seksikkäitä vaatteita ja osin sen takia saada pysyvä, hyvä itsetunto, että voisin kokea olevani kaunis ja seksikäs kuten mieheni minulle sanoo. Halveksin ohi kulkevia naisia jotka ovat laittautuneet hienosti, vaikka itsekin laittaudun. Erityisesti, kuten monille miehille on yleistä katsoa jotain ohikulkijaa, halveksin niitä naisia joita huomaan mieheni hetken katsovan. Silloin menetän arvoni olevani kaunis ja koen etten ole.

Olen lost tämän itsevarmuus asian kanssa, mitä tehdä, miten pääsen lähes pohjalta pysyvästi ylös? On tunne, että tarvitsen seksikkäitä vaatteita, mutta en koe jo valmiiksi omistavani sellaisia enkä löydäkään sellaisia.
Tyylini on trendikäs ja hienostunut, ei enää lannefarkkuja niin kuin silloin joskus.

Toinen ongelmani, vaikka ei tähän kategoriaan kuulukaan, on tunne että täytyisi osata kävellä myös seksikkäästi, eli heilutella peppua, mitä en osaa. Vaikka tämä ei olisi välttämättömyys, itsekriittisyyteni takia koen, että minun kuuluisi se osata ja tehdä, mutta näin ei ole, en osaa. Huonoimmilla hetkilläni olen todella down, en koe olevani kaunis ja seksikäs vaikka se totuus kai sitten onkin toinen ja se seksikäs kävelykin vielä.. Kun palikkatornista otetaan yksi palikka välistä, hajoaa koko torni -hyvä kuvaus minuun. Kun harmittaa etten osaa kävellä peppua heilutellen, romahtaa myös tunne että olisin kaunis ja seksikäs, eli koen, etten ole.

Voisiko joku auttaa? Ei tässä itsekään enää jaksa ajoittaisia hetkiä kun on surullinen itsensä takia.
Milllaiset vaatteet ois hyvät ja entä se kävely?

Kiitos!!

2

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirppaa

      Olen itse nyt 23 vuotias ja vielä 3 vuotta sitten minusta tuntui suht samalta. En tiedä tuliko itsevarmuus oman kodin ja pysyvän hyvän työpaikan kautta vai ihan itsestäni, mutta luulen, että itsestäni. Kyllä sinäkin varmasti itsesi löydät! Se ei valitettavasti kyllä tapahdu kävelyn ja vaatteiden avulla!

      Minut on jätetty toisen naisen takia, mutta siitäkin opin. En koskaan ajattele itseäni maailman kauneimpana vaikka oma rakas niin sanoisikin. Nykyisin jos näen ns. katseenkääntäjä naisia olen huomannut, että itsekkin ihailen heitä! :) Kuitenkin pidän myös itseäni kauniina ja seksikkäänä. Olen ylpeä niistä asioista missä minä itse olen taitava.

      Älä osta vaatteita jotka vain ovat "trendikkäitä" osta sellaista missä viihdyt ja näytät hyvältä, älä kävele nokka pystyssä, mutta kävele nauttien, niin, että ryhti on hyvä ja näytät siltä, että olet tyytyväinen itseesi ja elämääsi! Lopulta se syöpyy mieleen ja alkaa tuntua! :)

    • L.B.

      Siihen kävelyyn auttavat korkeahkot korkokengät. Seksikkyyttä pukeutumiseen voisit tuoda materiaali valinnoilla, silkkiä, pitsiä, nahkaa, saatiinia ym. Yleensä peittävyys on seksikkäämpää kuin paljastavat asukokonaisuudet. Voisit kokeilla esim. mustaa kynähametta, valkoista silkki/röyhelöpaitaa, korkeakorkoisia kenkiä, punaisia huulia ja saumasukkahousuja. Miehet pitävät yleensä punaista väriä vaatteissa seksikkäänä.

      Tärkeintä olisi että itse viihdyt vaatteissasi. Voisit vaikka esittää poikakaverillesi eri asukokonaisuuksia ja kysyä sen mielipidettä niiden viähättävyydestä.

      Siitä kävelystä vielä, että jos joku yrittää heiluttaa peppua kävellessään, erityisesti matalilla kengillä niin se näyttää vaan hassulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe