blondi meni

mjuu

olipa kerran blondi ja sitten se meni töihin ja sitten sinne tuli yks ukko...eiku oliko se akka...no en mä nyt oikein muista. Mutta kuitenkin se blondi oli töissä, vai oliko se sittenkin parturissa. No sillä oli , eiku ei ollu. No ei väliä
En mä nyt oikein muista sitä juttua mutta se oli kyllä tosi hyvä

4

1224

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6934

MITÄ VITTUA?!?!?! et sie nyt oikee ymmärrä mitä tarkotetaan ko sanotaan et kirjota VITSI! ei mitää omaa mongerrusta,nii ko sie teit!!
      et oo varmaa iha päästäs selvillä,kummastakaan?
      ootko itte joku saatanan blondi??

• mjuu

olipa kerran yx 6934. sitten sillä oli pää perseessä kun sillä oli...eiku miten se oli. Kuitenkin se oli todellinen lusipää ja sitten se meni kauppaan ostamaan maitoa...vai oliko se mehua. Kuitenkin se oli ihan idiootti ja sitten Tony Halme tuli ja potki sitä munille. Sitten se jäi kitumaan siihen kaupan eteen eikä sitä auttanu kukaan kun se oli niin idiootti

• joku
        mjuu kirjoitti:

olipa kerran yx 6934. sitten sillä oli pää perseessä kun sillä oli...eiku miten se oli. Kuitenkin se oli todellinen lusipää ja sitten se meni kauppaan ostamaan maitoa...vai oliko se mehua. Kuitenkin se oli ihan idiootti ja sitten Tony Halme tuli ja potki sitä munille. Sitten se jäi kitumaan siihen kaupan eteen eikä sitä auttanu kukaan kun se oli niin idiootti

jos ei ole mitään järkevää kirjoitettavaa niin kannattaa ennemmin hihitellä yksin siellä pyöreässä pehmustetussa huoneessa

• Paula

nää o joskus iha hiton hauskoi xD
      Varsinki jos joku osaa selittää ton iha älyttömän hyvin... x)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      280
      1111
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      245
      917
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      900
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      841
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      98
      788
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      73
      778
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      107
      659
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      541
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      440
    Aihe