king on aina osannu iskeä tarinaa ja tässä sitä on pisimmän kaavan mukaan. vaikka tarina on pitkä se ei ole
pitkästyttävä, päinvastoin. eka osa on vähän niin ja näin mutta toinen osa, kolme korttia pakasta tempaa
lukijan mukaan aivan uskomattomaan menoon. sen jälkeen sitä vain lukee koska se menee vain paremmaksi.
henkilöt kirjassa omaavat syvyyttä/persoonaa ja tilanteet ja niiden kerronta ovat todella hyviä. lyhyt
esimerkki osasta kaksi." hänen oikean kätensä ympärille oli kiedottu likainen riepu. hän näytti sairaalta ja
kuolevalta, mutta siitäkin huolimatta hän näytti niin kovalta että sai andolinin tuntemaan itsensä pehmeäksi
keitetyltä munalta. ja tuolla odottamattomalla vastustajalla oli kaksi asetta."
siinä on vain yksi kuvaus mitä kaikkea kirja sarjan päähenkilö on. hän on revolverimies, lajinsa viimeinen ja
lajinsa nopein. hänellä on vain yksi tavoite ja se on musta torni, sen eteen uhrataan kaikki, tai ainakin
lähes kaikki. tarinan edetessä revolverimies saa uusia kumppaneita joita aletaan kutsua myös revolverimiehiksi. tarinaan on saatu sisältymään sekä tiukkoja tilanteita että suuria tunteita. eka kerran
kun luin kyseisen tarinan se oli ok. toisella kerralla olin sitä mieltä että se on paras kingin tarina.
anna minun pudota, on muitakin mailmoja kuin tämä.
mäyriäinen pelasti henkesi.
kauan eläköön ruusu.
musta torni hehkutusta.
kingiä
1
429
Vastaukset 1
- kysyn vaan
Kai sinulla sentään on nappula isoja kirjaimia varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416