Mahtaakohan eteläsaarella asustella muitakin suomalaisia tällä hetkellä? Olis mukava tavata maanmiehiäkin välillä ettei ihan kiiwiksi muutu.
Seelannissa suomalaisia?
6
1393
Vastaukset
- kiwigirl55
juu kylla asuu :) laitatko vaikka sahkoposti osoitteesi.. itse olen 25v tytto. :)
- janna5
Minkäin asustelen Aucklandin lähistöllä....22 v tyttö..
- jonsku124
janna5 kirjoitti:
Minkäin asustelen Aucklandin lähistöllä....22 v tyttö..
janna5, asutko vielä aucklandin lähistöllä? matkustelen uudessa-seelannissa ja ois kiva törmätä suomalaisiin! :-) itse oon 20 v tyttö. heitä s-postilla, jos huvittaa: [email protected]
- JIJ2010
[email protected], oon Joonas ja 20v, tulossa Christchurchiin jouluksi ja Seelantiin ensi syksynä toivottavasti vuoden harjoitteluun
- JIJ2010
[email protected]
Joonas 20v, tulossa jouluksi Christchurchiin, ja toivoakseni ensi syksynä vuoden työharjoitteluun- hennba
Mä oon lähössä auppariksi Taurangaan jo kuukauden päästä, eli maaliskuun puolessa välissä! Vuosi ois tarkotus olla.
Ottakee yhteyttä! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4162213Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661347Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 891171
- 1001037
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133954- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770