pari kysymystä

Simpsuli

Saisko sensori hackin?
Mistä löytäis kyyneleitä?
Sit vielä miten vuodatuksessa voi vaihtaa sivun ulkoasuu?
Haluaisin laittaa Aamuruskon tarina sivun uusiksi.

15

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittää

      kaikki noi löytää ku pikkasen viittit googlettaa....

      • Simpsuli

        kokeilin, mut löytyy jotain muuta


      • yritäppä vähän vielä
        Simpsuli kirjoitti:

        kokeilin, mut löytyy jotain muuta

        Laitoin mod the simssiin simppelisti "tears" joka on englanniksi kyyneleet, kuten aika varmaan tiesit. Mitäkähän löyty? http://www.modthesims.info/download.php?t=232068 Tollanen ehkäpä... Pikkasen yirtystä. Noi on btw parhaat kyyneleet...


      • Simpsuli
        yritäppä vähän vielä kirjoitti:

        Laitoin mod the simssiin simppelisti "tears" joka on englanniksi kyyneleet, kuten aika varmaan tiesit. Mitäkähän löyty? http://www.modthesims.info/download.php?t=232068 Tollanen ehkäpä... Pikkasen yirtystä. Noi on btw parhaat kyyneleet...

        ja ei tarvi heti ilkeillä, jos ei löydä jotain. Ja eikä tarvi pilata toisten aamu tollasella.


      • Simpsuli
        Simpsuli kirjoitti:

        ja ei tarvi heti ilkeillä, jos ei löydä jotain. Ja eikä tarvi pilata toisten aamu tollasella.

        muuten toi modi ei anna ladata noit kyyneliä, vaikka oon registeröityny


      • mo
        Simpsuli kirjoitti:

        muuten toi modi ei anna ladata noit kyyneliä, vaikka oon registeröityny

        en tietääkseni sanonut mitään pahaa ja en tiedä mikä siin on vikana ?Kokeileppa uusiks


      • mo
        mo kirjoitti:

        en tietääkseni sanonut mitään pahaa ja en tiedä mikä siin on vikana ?Kokeileppa uusiks

        eiku joo sun pitää lukee ohjeet!!! se ilmotus ylhäällä


      • Simpsuli
        mo kirjoitti:

        eiku joo sun pitää lukee ohjeet!!! se ilmotus ylhäällä

        sain mä ladattua ne kyyneleet meni vain hetki ennen, kuni tajusin miten siltä ladataan. Saisko vastaukset noihin kahteen muuhun kysymykseen?


      • mo
        Simpsuli kirjoitti:

        sain mä ladattua ne kyyneleet meni vain hetki ennen, kuni tajusin miten siltä ladataan. Saisko vastaukset noihin kahteen muuhun kysymykseen?

        uusi sivuohja: http://saaga.vuodatus.net/ tuolla on pohjia ja siellä on myös linkkejä toisten pohjasivuille. XD Sori jos olin törkee :D:D *pahoillaan* Miten saan pohjan käyttöön? Mene vuodatukseen ja ulkoasuun. Mene kohtaan "Luo uusi" ja laita pohjan koodi siihen. Tallennat ja laitat sen käyttöön. Simppeliä?


      • mo kirjoitti:

        uusi sivuohja: http://saaga.vuodatus.net/ tuolla on pohjia ja siellä on myös linkkejä toisten pohjasivuille. XD Sori jos olin törkee :D:D *pahoillaan* Miten saan pohjan käyttöön? Mene vuodatukseen ja ulkoasuun. Mene kohtaan "Luo uusi" ja laita pohjan koodi siihen. Tallennat ja laitat sen käyttöön. Simppeliä?

        saisko sen linkin, että vois ladata sensori hackin


      • mo
        flareon85 kirjoitti:

        saisko sen linkin, että vois ladata sensori hackin

        mikä ihmeen sensorihacki?


      • Simpsuli
        mo kirjoitti:

        mikä ihmeen sensorihacki?

        se poistaa sensorin pelistä.


      • mo
        Simpsuli kirjoitti:

        se poistaa sensorin pelistä.

        kysyn vielä uudetsaan, mikä hiton sensori???!! Tarkotatko sensuuri?


      • Simpsuli
        mo kirjoitti:

        kysyn vielä uudetsaan, mikä hiton sensori???!! Tarkotatko sensuuri?

        joo sensuuri. Ne pikku neliöt näkyy sillon, ku simi on alasti.


      • mo
        Simpsuli kirjoitti:

        joo sensuuri. Ne pikku neliöt näkyy sillon, ku simi on alasti.

        Kato Radosta tai radolasta, mull on nimittäin kiire viedä porsas ulos. (Se ei sit oikeesti oo possu, vaan koira, mut se on sen lempinimiXD)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe