pari kysymystä

Simpsuli

Saisko sensori hackin?
Mistä löytäis kyyneleitä?
Sit vielä miten vuodatuksessa voi vaihtaa sivun ulkoasuu?
Haluaisin laittaa Aamuruskon tarina sivun uusiksi.

15

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittää

      kaikki noi löytää ku pikkasen viittit googlettaa....

      • Simpsuli

        kokeilin, mut löytyy jotain muuta


      • yritäppä vähän vielä
        Simpsuli kirjoitti:

        kokeilin, mut löytyy jotain muuta

        Laitoin mod the simssiin simppelisti "tears" joka on englanniksi kyyneleet, kuten aika varmaan tiesit. Mitäkähän löyty? http://www.modthesims.info/download.php?t=232068 Tollanen ehkäpä... Pikkasen yirtystä. Noi on btw parhaat kyyneleet...


      • Simpsuli
        yritäppä vähän vielä kirjoitti:

        Laitoin mod the simssiin simppelisti "tears" joka on englanniksi kyyneleet, kuten aika varmaan tiesit. Mitäkähän löyty? http://www.modthesims.info/download.php?t=232068 Tollanen ehkäpä... Pikkasen yirtystä. Noi on btw parhaat kyyneleet...

        ja ei tarvi heti ilkeillä, jos ei löydä jotain. Ja eikä tarvi pilata toisten aamu tollasella.


      • Simpsuli
        Simpsuli kirjoitti:

        ja ei tarvi heti ilkeillä, jos ei löydä jotain. Ja eikä tarvi pilata toisten aamu tollasella.

        muuten toi modi ei anna ladata noit kyyneliä, vaikka oon registeröityny


      • mo
        Simpsuli kirjoitti:

        muuten toi modi ei anna ladata noit kyyneliä, vaikka oon registeröityny

        en tietääkseni sanonut mitään pahaa ja en tiedä mikä siin on vikana ?Kokeileppa uusiks


      • mo
        mo kirjoitti:

        en tietääkseni sanonut mitään pahaa ja en tiedä mikä siin on vikana ?Kokeileppa uusiks

        eiku joo sun pitää lukee ohjeet!!! se ilmotus ylhäällä


      • Simpsuli
        mo kirjoitti:

        eiku joo sun pitää lukee ohjeet!!! se ilmotus ylhäällä

        sain mä ladattua ne kyyneleet meni vain hetki ennen, kuni tajusin miten siltä ladataan. Saisko vastaukset noihin kahteen muuhun kysymykseen?


      • mo
        Simpsuli kirjoitti:

        sain mä ladattua ne kyyneleet meni vain hetki ennen, kuni tajusin miten siltä ladataan. Saisko vastaukset noihin kahteen muuhun kysymykseen?

        uusi sivuohja: http://saaga.vuodatus.net/ tuolla on pohjia ja siellä on myös linkkejä toisten pohjasivuille. XD Sori jos olin törkee :D:D *pahoillaan* Miten saan pohjan käyttöön? Mene vuodatukseen ja ulkoasuun. Mene kohtaan "Luo uusi" ja laita pohjan koodi siihen. Tallennat ja laitat sen käyttöön. Simppeliä?


      • mo kirjoitti:

        uusi sivuohja: http://saaga.vuodatus.net/ tuolla on pohjia ja siellä on myös linkkejä toisten pohjasivuille. XD Sori jos olin törkee :D:D *pahoillaan* Miten saan pohjan käyttöön? Mene vuodatukseen ja ulkoasuun. Mene kohtaan "Luo uusi" ja laita pohjan koodi siihen. Tallennat ja laitat sen käyttöön. Simppeliä?

        saisko sen linkin, että vois ladata sensori hackin


      • mo
        flareon85 kirjoitti:

        saisko sen linkin, että vois ladata sensori hackin

        mikä ihmeen sensorihacki?


      • Simpsuli
        mo kirjoitti:

        mikä ihmeen sensorihacki?

        se poistaa sensorin pelistä.


      • mo
        Simpsuli kirjoitti:

        se poistaa sensorin pelistä.

        kysyn vielä uudetsaan, mikä hiton sensori???!! Tarkotatko sensuuri?


      • Simpsuli
        mo kirjoitti:

        kysyn vielä uudetsaan, mikä hiton sensori???!! Tarkotatko sensuuri?

        joo sensuuri. Ne pikku neliöt näkyy sillon, ku simi on alasti.


      • mo
        Simpsuli kirjoitti:

        joo sensuuri. Ne pikku neliöt näkyy sillon, ku simi on alasti.

        Kato Radosta tai radolasta, mull on nimittäin kiire viedä porsas ulos. (Se ei sit oikeesti oo possu, vaan koira, mut se on sen lempinimiXD)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe