Saisko sensori hackin?
Mistä löytäis kyyneleitä?
Sit vielä miten vuodatuksessa voi vaihtaa sivun ulkoasuu?
Haluaisin laittaa Aamuruskon tarina sivun uusiksi.
pari kysymystä
15
174
Vastaukset
- yrittää
kaikki noi löytää ku pikkasen viittit googlettaa....
- Simpsuli
kokeilin, mut löytyy jotain muuta
- yritäppä vähän vielä
Simpsuli kirjoitti:
kokeilin, mut löytyy jotain muuta
Laitoin mod the simssiin simppelisti "tears" joka on englanniksi kyyneleet, kuten aika varmaan tiesit. Mitäkähän löyty? http://www.modthesims.info/download.php?t=232068 Tollanen ehkäpä... Pikkasen yirtystä. Noi on btw parhaat kyyneleet...
- Simpsuli
yritäppä vähän vielä kirjoitti:
Laitoin mod the simssiin simppelisti "tears" joka on englanniksi kyyneleet, kuten aika varmaan tiesit. Mitäkähän löyty? http://www.modthesims.info/download.php?t=232068 Tollanen ehkäpä... Pikkasen yirtystä. Noi on btw parhaat kyyneleet...
ja ei tarvi heti ilkeillä, jos ei löydä jotain. Ja eikä tarvi pilata toisten aamu tollasella.
- Simpsuli
Simpsuli kirjoitti:
ja ei tarvi heti ilkeillä, jos ei löydä jotain. Ja eikä tarvi pilata toisten aamu tollasella.
muuten toi modi ei anna ladata noit kyyneliä, vaikka oon registeröityny
- mo
Simpsuli kirjoitti:
muuten toi modi ei anna ladata noit kyyneliä, vaikka oon registeröityny
en tietääkseni sanonut mitään pahaa ja en tiedä mikä siin on vikana ?Kokeileppa uusiks
- mo
mo kirjoitti:
en tietääkseni sanonut mitään pahaa ja en tiedä mikä siin on vikana ?Kokeileppa uusiks
eiku joo sun pitää lukee ohjeet!!! se ilmotus ylhäällä
- Simpsuli
mo kirjoitti:
eiku joo sun pitää lukee ohjeet!!! se ilmotus ylhäällä
sain mä ladattua ne kyyneleet meni vain hetki ennen, kuni tajusin miten siltä ladataan. Saisko vastaukset noihin kahteen muuhun kysymykseen?
- mo
Simpsuli kirjoitti:
sain mä ladattua ne kyyneleet meni vain hetki ennen, kuni tajusin miten siltä ladataan. Saisko vastaukset noihin kahteen muuhun kysymykseen?
uusi sivuohja: http://saaga.vuodatus.net/ tuolla on pohjia ja siellä on myös linkkejä toisten pohjasivuille. XD Sori jos olin törkee :D:D *pahoillaan* Miten saan pohjan käyttöön? Mene vuodatukseen ja ulkoasuun. Mene kohtaan "Luo uusi" ja laita pohjan koodi siihen. Tallennat ja laitat sen käyttöön. Simppeliä?
mo kirjoitti:
uusi sivuohja: http://saaga.vuodatus.net/ tuolla on pohjia ja siellä on myös linkkejä toisten pohjasivuille. XD Sori jos olin törkee :D:D *pahoillaan* Miten saan pohjan käyttöön? Mene vuodatukseen ja ulkoasuun. Mene kohtaan "Luo uusi" ja laita pohjan koodi siihen. Tallennat ja laitat sen käyttöön. Simppeliä?
saisko sen linkin, että vois ladata sensori hackin
- mo
flareon85 kirjoitti:
saisko sen linkin, että vois ladata sensori hackin
mikä ihmeen sensorihacki?
- Simpsuli
mo kirjoitti:
mikä ihmeen sensorihacki?
se poistaa sensorin pelistä.
- mo
Simpsuli kirjoitti:
se poistaa sensorin pelistä.
kysyn vielä uudetsaan, mikä hiton sensori???!! Tarkotatko sensuuri?
- Simpsuli
mo kirjoitti:
kysyn vielä uudetsaan, mikä hiton sensori???!! Tarkotatko sensuuri?
joo sensuuri. Ne pikku neliöt näkyy sillon, ku simi on alasti.
- mo
Simpsuli kirjoitti:
joo sensuuri. Ne pikku neliöt näkyy sillon, ku simi on alasti.
Kato Radosta tai radolasta, mull on nimittäin kiire viedä porsas ulos. (Se ei sit oikeesti oo possu, vaan koira, mut se on sen lempinimiXD)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674252Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D883835- 493345
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232479Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562333- 482155
- 471838
- 361780
- 301606